Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er ikke skivebom. Det er at strengen på bua ryker og pilen faller til bakken - hvorpå man drar den konklusjonen at bueskyting er teit fordi det er antiklimatisk. Enten det, eller bare som mitt første møte med en giant i Skyrim.

 

Edit: Venter på min første nordnorske kebab nå. Er VELDIG spent.

Edit2: ikke imponert

Endret av Lakus waits for no-one
Lenke til kommentar

Er du Nord for Trondheim eller sør for Haugesund er det ikkje anbefalt å ete kebab. Eg er ferdig med mi andre dag på jobb, etter fredag neste veke startar opplæringa med espressomaskina, og eg er framleis latterlig nøgd med jobben. I dag har eg med meg ein pose med kaffe frå Guatemala heim. Som eg drakk seks kopper av på jobb. Heile "gratis kaffe på jobb"-greia er fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rune Håkonsen har aldri vore nokon særleg god kritikar, men ein skulle ikkje tru der var mogleg å prestere ein så total skivebom likevel. Jesus.

 

I agree so much.

 

Synes spillanmeldelsene på Filmpolitiet/P3 er ganske elendige, selv værre enn VG og slik som gir COD toppkarakterer for å ha ellers endra pent lite hver eneste år (for alt de gjorde med MW2 og Black Ops var voldtekt av MP`en blant annet). Nesten like amatørirsk som en anmeldelse jeg leste her om at Halo: Anniversary - "var noe man hadde spilt før"........( :ohmy: )

 

Har sittet å spilt Saints Row: The Third nå i kanskje 14-15 timer til sammen, og jeg har gjort ferdig bare prologen av hovedhistorien som tok kanskje 1 time å gjøre ferdig. Ved siden av det så har jeg opplevd mye av det som var bra med de tidligere spillene, pluss en hel dose mer. For å ikke snakke om hvor friskt spillet er med å fokusere mer på ha det gøy enn noe fantastisk storyline. For det har aldri vært Saints Row, det har alltid vært yoyoyo-klisjeer og over-the-top deja vu. Og det er det som gjør spillet så morsomt, på en tacky måte og samtidig som det verdt å spille.

 

Ja, jeg er enig i at storyen kanskje er litt dårlig, men spillet? NEI, hva faen tenker anmeldern med? Skal han prøve å fremheve seg som mest mulig snob, som spiller spill for å ikke ha det gøy? Hva skjedde med den tiden der vi spilte spill for å ha det gøy?

 

Folk kan jo også argumentere for at Skyrim også har dårlig storyline. Alle spill, selv de bra spillene har dårlig handling ifølge flere anmeldere i dag. Men allikevel får COD makspoeng for å være stort sett den samme regla vært eneste år, med en grei Singelplayer og en elendig mulitiplayer....

 

Tror kanskje SR3 blir det morsomste spillet for min del i år sammen med BF3. Sistnevnte basert på MP`en, som er utrolig morsom og bra i lag med venner og slik som kan kommunisere og spille spillet slik det skal spilles). Skyrim blir nok vakreste.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Hmm, er vist mange som som skryter av Saints Row 3. Får vel nesten teste det når alt dette er eksamensfaenskapen er over. I tilegg til Skyrim og Skyward Sword som jeg heller ikke har fått tid til ennå :cry:

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

@Mahavishnu: En ting som skuffer meg er karakterjåleriet. Tok en stund før jeg skjønte hva som var galt, men jeg kom på det i sta: I SR 2 kunne man velge flere lag med plagg, altså bestemme seg for en genser og så en jakke eller lignende. Dette er borte i SR 3. Den større variasjonen i butikker er også borte, nå er det for det meste en stor kjede (Planet Saints) som selger klær, samt sado-butikken og butikken for utkledningstøy. Og den emo-sjappa. Ganske skuffende. En annen ting er at karakteren selv på 0% muskler og 0% fett er forholdsvis diger og "firkanta" i kroppen.

 

Historien er ikke egentlig dårlig, men den er fryktelig utelatende på detaljene. Som at han som dør i starten plutselig har hatt en begravelse som ikke gikk så bra siden det kom rivaliserende gjenger og skapte bråk (fritt etter det Shaundi sier) - jeg mener, de forteller aldri at han er død en gang, jeg antok at han ble tatt til fange siden alle de andre viktige karakterene fortsatt lever etter dette oppdraget (oppdrag nummer 2 om jeg ikke husker feil).

 

Ellers er jeg litt skuffa over radioen, det er ikke så mange låter jeg liker i denne utgaven, selv med Mastodon og Strapping Young Lad og Kanye West representert. Ganske kult å herje løs i den penthouse-leiligheten til Power riktig nok!

Lenke til kommentar

Kondolerer for tap av sjel og livsgnist, Lakus.

Det oppsummerer både hva som skjer i filmen og mine to timer. Well done, sir.

 

@Lakus: Så du den helt av deg selv, eller med tvang?

Delvis begge deler. Har sett de tre første så sånn sett skulle det ikke så mye til for at jeg ble med. Og når den som prøver å dra deg med har pupper. Vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...