Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er bare å spare da.

Er det jeg har gjort, har nok til 10 turer. :p Vurderer å dra dit i januar/februar eller noe, slippe unna kulden. Må bare fikse vaksiner og slikt først. Noen av dere som vet hvilke jeg må ha?

 

Sitter litt og klør meg i hodet for tiden. Jenter, wtf

Sannere kan det ikke sies. ^_^ Er en fåfengt oppgave å prøve å forstå dem, lar seg rett og slett ikke gjøre. De har en helt annen logikk (evt. mangel på sådan) enn oss.

Lenke til kommentar

TO BE CONTINUED.

 

Venter enda på del 2.

 

Del 2 er mindre riveting : p

 

Eg spring rakt forbi sjefsdraugen, og med ein briljant taktisk manøver får eg draken til å terge på seg drauggjengen, sånn at dei denger laus på kvarannan, heilt til draken vart litt mindre sjølvsikker og prøvde å stikke. Då var han i mellomtida vorte såpass skadeskote at retretten endar i eit grasiøst krasj framfor føtene mine, lenger nede i fjellet. Eg sleng eit triumferande Marked For Death ("kill") Shout mot han, spring opp og utfører mitt no uunngåelege coup de grace med sverdet.

 

Så traskar eg opp igjen mot der draken og draugane slåst, for der såg eg hovudattraksjonen på dette fjellet - ein Shout-vegg. Eg gjer meg klar for ein lang dans med min venn, Draugr Death Lord - men her er plot-twisten: Det var no eg oppdaga at perken Quick Reflexes er overpowered og ofte bugga. DDL døydde difor ein uglamorøs daud i permanent saktefilm, medan eg sprang i sirklar rundt han og hamra laus med sverdet. Når eg omsider får lov til å røre meg i same fart som resten av verda, går eg og plukkar med meg shoutet.

 

Vanleg dag på kontoret. No skal eg heim og lage 60 iron daggers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

FLOTT! BEDRE BLIR DET IKKE! BRILLIANT! FANTASTISK! KJEMPE! TOPP! SUPERT!

 

Den slegga av ei mor dama mi har bestemmer seg for å dra henne med seg fra midten av lørdagen og hele søndagen. JEG SKULLE LIKSOM KOMME PÅ BESØK DENNE HELGEN?! WTF!? KAN IKKE NOEN TING BARE GÅ BRA? Den ene helgen liksom.

 

Åååååååå blir så jævelig frustrert

Lenke til kommentar

FLOTT! BEDRE BLIR DET IKKE! BRILLIANT! FANTASTISK! KJEMPE! TOPP! SUPERT!

 

Den slegga av ei mor dama mi har bestemmer seg for å dra henne med seg fra midten av lørdagen og hele søndagen. JEG SKULLE LIKSOM KOMME PÅ BESØK DENNE HELGEN?! WTF!? KAN IKKE NOEN TING BARE GÅ BRA? Den ene helgen liksom.

 

Åååååååå blir så jævelig frustrert

:)

 

Og ja. Skyrim har skylda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...