Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 TO BE CONTINUED. Venter enda på del 2. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Ja, det er bare å spare da. Er det jeg har gjort, har nok til 10 turer. Vurderer å dra dit i januar/februar eller noe, slippe unna kulden. Må bare fikse vaksiner og slikt først. Noen av dere som vet hvilke jeg må ha? Sitter litt og klør meg i hodet for tiden. Jenter, wtf Sannere kan det ikke sies. ^_^ Er en fåfengt oppgave å prøve å forstå dem, lar seg rett og slett ikke gjøre. De har en helt annen logikk (evt. mangel på sådan) enn oss. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 TO BE CONTINUED. Venter enda på del 2. Del 2 er mindre riveting : p Eg spring rakt forbi sjefsdraugen, og med ein briljant taktisk manøver får eg draken til å terge på seg drauggjengen, sånn at dei denger laus på kvarannan, heilt til draken vart litt mindre sjølvsikker og prøvde å stikke. Då var han i mellomtida vorte såpass skadeskote at retretten endar i eit grasiøst krasj framfor føtene mine, lenger nede i fjellet. Eg sleng eit triumferande Marked For Death ("kill") Shout mot han, spring opp og utfører mitt no uunngåelege coup de grace med sverdet. Så traskar eg opp igjen mot der draken og draugane slåst, for der såg eg hovudattraksjonen på dette fjellet - ein Shout-vegg. Eg gjer meg klar for ein lang dans med min venn, Draugr Death Lord - men her er plot-twisten: Det var no eg oppdaga at perken Quick Reflexes er overpowered og ofte bugga. DDL døydde difor ein uglamorøs daud i permanent saktefilm, medan eg sprang i sirklar rundt han og hamra laus med sverdet. Når eg omsider får lov til å røre meg i same fart som resten av verda, går eg og plukkar med meg shoutet. Vanleg dag på kontoret. No skal eg heim og lage 60 iron daggers. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 FLOTT! BEDRE BLIR DET IKKE! BRILLIANT! FANTASTISK! KJEMPE! TOPP! SUPERT! Den slegga av ei mor dama mi har bestemmer seg for å dra henne med seg fra midten av lørdagen og hele søndagen. JEG SKULLE LIKSOM KOMME PÅ BESØK DENNE HELGEN?! WTF!? KAN IKKE NOEN TING BARE GÅ BRA? Den ene helgen liksom. Åååååååå blir så jævelig frustrert Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) @Lakus: Jo, men utsetter det nok til GOTY-utgaven kommer. Husk at jeg ikke er noen fan av Bethesda sine errpegeer. Dessuten er SR 3 utrolig rått. Endret 16. november 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Ahh. Gratis mobildata i 6 måneder er ypperlig på lange reiser. Takk igjen, One Call. På vei nordover og inn i skogen der dama vokste opp. Gleder meg til å bli servert all slags av en entusiastisk svigermor. Dis vil bi nais viikend. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 @Lakus: Jo, men utsetter det nok til GOTY-utgaven kommer. Husk at jeg ikke er noen fan av Bethesda sine errpegeer. Dessuten er SR 3 utrolig rått. Sa mannen som aldri har vært mer borti et Bethesda-RPG enn de første tretti minuttene av Fallout 3. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Mmmmh, baconsurra kyllingfilet til middag hos svigermor. Og i morgon er det tilbake på verdas beste arbeidsplass, og så skal eg handle lut og pyrex-skålar så eg og Nie kan lage såpe på laurdag. Mmmmmh, kjemikalielek. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 SO, y u so quiet? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Tja, jeg spiller Skyrim og elsker det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Er vel derfor det er så stille her, alle spiller Skyrim. Selv har jeg fått hentet motion + som jeg glemte igår, så nå skal det endelig bli kvalitetstid med Link, Zelda og gjengen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 er dette riktig side Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 Er nok Skyrim som gjør det stille her ja. Har hatt en fin dag med kjæresten, som var en distraksjon mens jeg spilte AC II igjen. Hun vant etter en stund . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2011 Rapporter Del Skrevet 17. november 2011 FLOTT! BEDRE BLIR DET IKKE! BRILLIANT! FANTASTISK! KJEMPE! TOPP! SUPERT! Den slegga av ei mor dama mi har bestemmer seg for å dra henne med seg fra midten av lørdagen og hele søndagen. JEG SKULLE LIKSOM KOMME PÅ BESØK DENNE HELGEN?! WTF!? KAN IKKE NOEN TING BARE GÅ BRA? Den ene helgen liksom. Åååååååå blir så jævelig frustrert Og ja. Skyrim har skylda. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 House tar seg opp nå Kommer på hvorfor jeg elsker serien. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 – Dette spillet bør du styre langt unna, står det på nrk.no. Kvalitetsforbrukerrådgivning. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Virker som en gretten surpomp som har anmeldt spillet. I tillegg virker det ikke som han har forstått poenget med spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Han har virkelig misforstått hvilket løp SR3 kjører ^^, Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Haha. NRK møter SR 3. Man kunne vel ikke forventet et annet utfall. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. november 2011 Rapporter Del Skrevet 18. november 2011 Jeg skal følge rådet til NRK men av helt andre grunner. Kos å vite at lisens- og skattepenger finansierer det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå