Bruker-33331 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Ikke msn eller skype heller. BAre IRC. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Tsk, det som VIRKELIG er hardcore er å være et stykke kull under ekstremt press. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Jeg slåss mot en drage tidligere i dag og hadde fått helsen dens ned til litt under 25% da kampen vår ble litt vel nære hjemmet til en kjempe. Dragen ble mer oppmerksom på den kjempen som kom og skulle forsvare hjemmet sitt. Dragen kom til kort der, for kjempen "one-shotta" alt av dragens resterende helse. Kom ut av en hule og ante fred og ingen fare da jeg vandret bortover veien. Plutselig hører jeg et sinnsykt brøl, eller hva en nå skal kalle det. Foran meg er det en festning og i lufta er det en drage som angriper folkene der. Jeg løp bort dit selvfølgelig og slåss med de to som var igjen. Etter at dragen var død, fant de heksene ut at de skulle angripe meg også. Jeg svarte med å knuse skallene deres med en Dwarven Warhammer. Utakknemlige jævler... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Gjekk på tur i fjellet. Fann alter med nytt Shout. Aha, drake! Lokkar han til å lande, deler ut nokre slag - og han stikk av. Opp i fjellet - eg må gå rundt. Plutseleg byrjar helsa til draken å dette. "Vent på meg, idiotar!" skrik eg mot snøføyken, og spring så fort ein kan springe i motbakke, minusgradar, og med sin eigen vekt i stål på kroppen. Vel oppe på fjelltoppen er dragen travelt opptatt med å krøste ein flokk utyskje - og han er nede på 30%! Som ein litt forfrossen frelsar spring eg inn og drep alle saman. +1 sjel. Borti horisonten er ein ruin - utforsking! No! Før eg kjem halvvegs høyrer eg nok eitt drakebrøl, og tenkjer noko i retning av "not sure if serious...". Denne har ein rar, vifteforma hale. Kva tyder det? Det finn eg ut då han plutseleg landar foran meg - "BLOOD DRAGON". Eg testar vatnet med eit par sverdrapp. Draken ser på meg som om eg naus vått på han. Eg tenkjer at dette kan ordnast! Men helst ein annan stad. Så eg spring mot tårnet på neste høgde, gjennom ein port, hoppar elegant unna ein sinna tømmerstokk eg utløyste, og står no ansikt til ansikt med han som bor i tårnet - namnet hans er Draugr Death Lord. Oh lawd. TO BE CONTINUED. Endret 15. november 2011 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Episk, Zealuu. Rett og slett episk. Og på så klingende godt nynorsk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Draugr Death Lord? Han tar det nok ikke pent at du innvaderte hjemmet hans og tok med deg en drage i samme slengen. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Jeg gikk til anskaffelse av Skyrim. Spillet var veldig kjedelig i starten, men det har sakte hentet seg inn. Det eneste som irriterer meg er at jeg må gå over store landområder. Skaffer jeg meg en hest så blir den drept av ulver. Går jeg så kommer det en drage for hver hundrede meter. Jeg er mage. Hvordan får jeg nye skills? Jævlig lei av å sprute ild og strøm... Endret 16. november 2011 av ryc Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Jeg gikk til anskaffelse av Skyrim. Spillet var veldig kjedelig i starten, men det har sakte hentet seg inn. Det eneste som irriterer meg er at jeg må gå over store landområder. Skaffer jeg meg en hest så blir den drept av ulver. Går jeg så kommer det en drage for hver hundrede meter. Jeg er mage. Hvordan får jeg nye skills? Jævlig lei av å sprute ild og strøm... Kjøp spellbooks frå mages (du kan finne nokon òg). Er til dømes ein i tronrommet i Whiterun. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Så mye awsome. Alle butikker burde hatt denne på repeat http://www.youtube.com/watch?v=PQjzbi_7r2I 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Hjemme i Norge i en uke på besøk hos dama. Starta jævla dårlig da jeg i går våkna med et sjokk på samme tidspunkt som da toget mitt dro fra byen. Ikke bra. Tror det tok 2 minutter fra jeg våkna til jeg var ut døra på vei til bussplassen. Jeg rakk selvfølgelig ikke flyet, da jeg måtte vente i over en halvtime på neste tog. Så det ble 2800 kroner for et fly til Oslo, etterfulgt av 600 kroner for et fly til Trondheim. Mildt sagt JÆVLA surt, men hva gjør man ikke for kjærligheten. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 That's the spirit! Fikk henta SR 3 i dag, passer bra siden jeg har alle planer om å krype under dyna bare jeg blir ferdig med middag og Bare Egil i Åndalnes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Ouch. Og jeg som synes de 800 jeg betalte for taxi til flyplassen sist gang var ille nok. Menmen. Ny tur på fredag. Bredtsmilefjes. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 For meg koster en flytur til kjærligheten 8000 kr hvis jeg bestiller tidlig. >_< Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 That's the spirit! Fikk henta SR 3 i dag, passer bra siden jeg har alle planer om å krype under dyna bare jeg blir ferdig med middag og Bare Egil i Åndalnes. Heldiggris! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Ja, det er bare å spare da. heldigvis har studenter i utlandet litt mer å rutte med, så jeg klarer meg fram til neste stipend i Januar. Bare å spørre foreldre om tidlige pengejulegaver. Edit: Hva er SR 3? Endret 16. november 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Saints row 3 Hei forresten :3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 @Villery: Hvordan er studiene? Og lærerne? @Errora Black: Hei. Hvordan står det til med kjærligheten? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Studiene går bra. Ikke mye å gjøre hittil, men det blir et kraftig skippertak fram til jul. Lærerne er greie, men det er en helt annen reklamekultur i England, noe som er vanskelig å omstille seg til. Men det går vel bra. Saints Row 3, din heldige jævel. Call me jealous. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 Kjærligheten vet jeg ikke helt hvordan det står til med. Hun inviterte meg med hjem og greier, vi tusla rundt i Oslo og hele pakka, men plutselig en dag så fant hun ut at det å spille hard to get var greia. Sitter litt og klør meg i hodet for tiden. Jenter, wtf Men, har tenkt til å spørre henne om vi skal gjøre noe. Greia er at jeg har lyst til å spørre muntlig, men de gangene jeg har sett henne på skolen har hun alltid vert omringet av venniner (vi har ingen felles fag). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2011 Rapporter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) @Error: Ring hun, si at om hun prøver å spille hard to get så failer hun, for du gidder ikke kvinnfolk som driver med sånt. Bonuspoeng i boka for både å være mandig og å melde fra sin interesse. Sistnevnte er alt hun vil ha. En bekreftelse på at du liker hun. Hvis hun ikke virkelig misliker deg da. @Presten: Skjønner egentlig ikke hva du skal med Saints 3 nå. Du har ikke fått med deg at Skyrim er ute eller? Endret 16. november 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå