Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slåss mot en drage tidligere i dag og hadde fått helsen dens ned til litt under 25% da kampen vår ble litt vel nære hjemmet til en kjempe. Dragen ble mer oppmerksom på den kjempen som kom og skulle forsvare hjemmet sitt. Dragen kom til kort der, for kjempen "one-shotta" alt av dragens resterende helse.

Kom ut av en hule og ante fred og ingen fare da jeg vandret bortover veien. Plutselig hører jeg et sinnsykt brøl, eller hva en nå skal kalle det. Foran meg er det en festning og i lufta er det en drage som angriper folkene der. Jeg løp bort dit selvfølgelig og slåss med de to som var igjen. Etter at dragen var død, fant de heksene ut at de skulle angripe meg også. Jeg svarte med å knuse skallene deres med en Dwarven Warhammer. Utakknemlige jævler...

Lenke til kommentar

Gjekk på tur i fjellet. Fann alter med nytt Shout. Aha, drake! Lokkar han til å lande, deler ut nokre slag - og han stikk av. Opp i fjellet - eg må gå rundt. Plutseleg byrjar helsa til draken å dette. "Vent på meg, idiotar!" skrik eg mot snøføyken, og spring så fort ein kan springe i motbakke, minusgradar, og med sin eigen vekt i stål på kroppen. Vel oppe på fjelltoppen er dragen travelt opptatt med å krøste ein flokk utyskje - og han er nede på 30%! Som ein litt forfrossen frelsar spring eg inn og drep alle saman. +1 sjel. Borti horisonten er ein ruin - utforsking! No! Før eg kjem halvvegs høyrer eg nok eitt drakebrøl, og tenkjer noko i retning av "not sure if serious...". Denne har ein rar, vifteforma hale. Kva tyder det? Det finn eg ut då han plutseleg landar foran meg - "BLOOD DRAGON". Eg testar vatnet med eit par sverdrapp. Draken ser på meg som om eg naus vått på han. Eg tenkjer at dette kan ordnast! Men helst ein annan stad. Så eg spring mot tårnet på neste høgde, gjennom ein port, hoppar elegant unna ein sinna tømmerstokk eg utløyste, og står no ansikt til ansikt med han som bor i tårnet - namnet hans er Draugr Death Lord.

Oh lawd.

TO BE CONTINUED.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk til anskaffelse av Skyrim. Spillet var veldig kjedelig i starten, men det har sakte hentet seg inn. Det eneste som irriterer meg er at jeg må gå over store landområder. Skaffer jeg meg en hest så blir den drept av ulver. Går jeg så kommer det en drage for hver hundrede meter.

Jeg er mage. Hvordan får jeg nye skills? Jævlig lei av å sprute ild og strøm...

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Jeg gikk til anskaffelse av Skyrim. Spillet var veldig kjedelig i starten, men det har sakte hentet seg inn. Det eneste som irriterer meg er at jeg må gå over store landområder. Skaffer jeg meg en hest så blir den drept av ulver. Går jeg så kommer det en drage for hver hundrede meter.

Jeg er mage. Hvordan får jeg nye skills? Jævlig lei av å sprute ild og strøm...

Kjøp spellbooks frå mages (du kan finne nokon òg). Er til dømes ein i tronrommet i Whiterun.

Lenke til kommentar

Hjemme i Norge i en uke på besøk hos dama. Starta jævla dårlig da jeg i går våkna med et sjokk på samme tidspunkt som da toget mitt dro fra byen. Ikke bra. Tror det tok 2 minutter fra jeg våkna til jeg var ut døra på vei til bussplassen. Jeg rakk selvfølgelig ikke flyet, da jeg måtte vente i over en halvtime på neste tog. Så det ble 2800 kroner for et fly til Oslo, etterfulgt av 600 kroner for et fly til Trondheim.

Mildt sagt JÆVLA surt, men hva gjør man ikke for kjærligheten. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjærligheten vet jeg ikke helt hvordan det står til med. Hun inviterte meg med hjem og greier, vi tusla rundt i Oslo og hele pakka, men plutselig en dag så fant hun ut at det å spille hard to get var greia.

Sitter litt og klør meg i hodet for tiden. Jenter, wtf

Men, har tenkt til å spørre henne om vi skal gjøre noe. Greia er at jeg har lyst til å spørre muntlig, men de gangene jeg har sett henne på skolen har hun alltid vert omringet av venniner (vi har ingen felles fag).

Lenke til kommentar

@Error: Ring hun, si at om hun prøver å spille hard to get så failer hun, for du gidder ikke kvinnfolk som driver med sånt. Bonuspoeng i boka for både å være mandig og å melde fra sin interesse. Sistnevnte er alt hun vil ha. En bekreftelse på at du liker hun. Hvis hun ikke virkelig misliker deg da.

@Presten: Skjønner egentlig ikke hva du skal med Saints 3 nå. Du har ikke fått med deg at Skyrim er ute eller? :huh:

Endret av Lakus waits for no-one
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...