Lakus Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 High five!! Eller Hoii Feem som en drage i Skyrim ville sagt det. (Har du øvd og kan lekke tips?) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. november 2011 Rapporter Del Skrevet 14. november 2011 Lenge siden jeg har ledd så mye. Rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Fytti å digg det var å ta lappen. For en lettelse! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Ooooh boy. Kroppsøvingseksamen kunne fort ha gått betre. Oppgåvene eg såg på var utruleg lite til hjelp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Litt ute av trening på det området? Gratulerer Crax! Balle, Gamestop hadde ikke fått inn CE av Saints Row 3, kun vanlig. Skulle ringe meg i morgen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Nei, eksamensoppgåva berre likna ikkje på dei eg har sett før. Hjelp ikkje mykje å forberede seg til ei ting når du får ei heilt anna ei. Men eg skal nok stå, eg berre gjer det ikkje like bra som eg burde ha gjort det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Gratulerer Craxmerax! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Balle, Gamestop hadde ikke fått inn CE av Saints Row 3, kun vanlig. Skulle ringe meg i morgen. Stein. Du kan bestille fra cdon om Gamestop ikke kan skaffe det. Gjorde det selv idag. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Gratulerer Crax Fik lukte på CE av skyrim av en kompis i dag... Blir nok å laste ned på steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Nei, eksamensoppgåva berre likna ikkje på dei eg har sett før. Hjelp ikkje mykje å forberede seg til ei ting når du får ei heilt anna ei. Men eg skal nok stå, eg berre gjer det ikkje like bra som eg burde ha gjort det. Var det privatist eksamen på håndtverkeren i Oslo? Isåfall var jeg der også, og hvis det er en trøst så gikk det ikke så bra med meg heller. Skal si meg veldig heldig hvis jeg klarer å få en 4 er. Endret 15. november 2011 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Balle, Gamestop hadde ikke fått inn CE av Saints Row 3, kun vanlig. Skulle ringe meg i morgen. Stein. Du kan bestille fra cdon om Gamestop ikke kan skaffe det. Gjorde det selv idag. Får se hva han sier i morgen, det er fortsatt meninga at de skal få dem inn, var fire som hadde bestilt CE. Jævlig skuffa, hadde gledet meg skikkelig. Trøsten får være at jeg i hvert fall får spilt mer Tomb Raider Legend. Hah, og der var det fullført. Jaja, jævla i-land og dets problemer. Endret 15. november 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Ooooh boy. Kroppsøvingseksamen kunne fort ha gått betre. Oppgåvene eg såg på var utruleg lite til hjelp. Var det privatist eksamen på håndtverkeren i Oslo? Isåfall var jeg der også, og hvis det er en trøst så gikk det ikke så bra med meg heller. Skal si meg veldig heldig hvis jeg klarer å få en 4 er. Fikk dere også den med "skriv en utfyllende rapport om en fjelltur du tar ut av fantasien"? Regnet ikke med å få det på en gymprøve gitt. Men så lenge jeg står er jeg glad. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1390761&view=findpost&p=18542648 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Haha, nice one. Om dette bildet stemmer har jeg sett alt for lite Svampe-Bob: Alt for lite. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Ooooh boy. Kroppsøvingseksamen kunne fort ha gått betre. Oppgåvene eg såg på var utruleg lite til hjelp. Var det privatist eksamen på håndtverkeren i Oslo? Isåfall var jeg der også, og hvis det er en trøst så gikk det ikke så bra med meg heller. Skal si meg veldig heldig hvis jeg klarer å få en 4 er. Fikk dere også den med "skriv en utfyllende rapport om en fjelltur du tar ut av fantasien"? Regnet ikke med å få det på en gymprøve gitt. Men så lenge jeg står er jeg glad. Nei, men eg var visst i det eine lokalet i heile Noreg som ikkje hadde det. Den mamma var vakt på hadde same oppgåva. Eg hadde koordinasjonstrenings-opplegg over seks veker og sykkelkonkurranse-forbereding. Heilt fullstendig forferdelig. Bra det ikkje berre var meg det gjekk til helvete med. XD Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Begynte på twitter nylig da. Tvitrer sykt mye funnolini ting, ikke for å skryte lizzMMMxx. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Er det ikkje meir hardcore å ha tvitra lenge? B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Hardcore? Det er å ikke twitre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2011 Rapporter Del Skrevet 15. november 2011 Det som er aller mest hardcore er å verken twitre eller være på facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå