Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Nei, eksamensoppgåva berre likna ikkje på dei eg har sett før. Hjelp ikkje mykje å forberede seg til ei ting når du får ei heilt anna ei. Men eg skal nok stå, eg berre gjer det ikkje like bra som eg burde ha gjort det.

Var det privatist eksamen på håndtverkeren i Oslo? Isåfall var jeg der også, og hvis det er en trøst så gikk det ikke så bra med meg heller. Skal si meg veldig heldig hvis jeg klarer å få en 4 er.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Balle, Gamestop hadde ikke fått inn CE av Saints Row 3, kun vanlig. Skulle ringe meg i morgen.

Stein. Du kan bestille fra cdon om Gamestop ikke kan skaffe det. Gjorde det selv idag.

Får se hva han sier i morgen, det er fortsatt meninga at de skal få dem inn, var fire som hadde bestilt CE. Jævlig skuffa, hadde gledet meg skikkelig. Trøsten får være at jeg i hvert fall får spilt mer Tomb Raider Legend.

Hah, og der var det fullført. Jaja, jævla i-land og dets problemer.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ooooh boy. Kroppsøvingseksamen kunne fort ha gått betre. Oppgåvene eg såg på var utruleg lite til hjelp.

Var det privatist eksamen på håndtverkeren i Oslo? Isåfall var jeg der også, og hvis det er en trøst så gikk det ikke så bra med meg heller. Skal si meg veldig heldig hvis jeg klarer å få en 4 er.

Fikk dere også den med "skriv en utfyllende rapport om en fjelltur du tar ut av fantasien"?

Regnet ikke med å få det på en gymprøve gitt. Men så lenge jeg står er jeg glad.

Lenke til kommentar

Ooooh boy. Kroppsøvingseksamen kunne fort ha gått betre. Oppgåvene eg såg på var utruleg lite til hjelp.

Fikk dere også den med "skriv en utfyllende rapport om en fjelltur du tar ut av fantasien"?

Regnet ikke med å få det på en gymprøve gitt. Men så lenge jeg står er jeg glad.

Nei, men eg var visst i det eine lokalet i heile Noreg som ikkje hadde det. Den mamma var vakt på hadde same oppgåva. Eg hadde koordinasjonstrenings-opplegg over seks veker og sykkelkonkurranse-forbereding. Heilt fullstendig forferdelig. Bra det ikkje berre var meg det gjekk til helvete med. XD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...