Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med The Witcher 2 i går, så jeg kommer til å kjøpe Skyrim så fort som mulig. Men til hvilken plattform? Jeg har fått med meg at PS3 foreløpig har et overtak over 360, så valget står mellom PS3 og PC. Jeg kommer til å skaffe det til PC før eller siden uansett (pga. mods o.l), og jeg er jo egentlig hovedsaklig en PC-gamer, men heller litt mot å starte med PS3-versjonen først. Jeg har tross alt kun sett på film og spilt PS2-spill på den foreløpig. Noen her som vet noe om hva som skiller konsollversjonene fra PC-versjonen?

Lenke til kommentar

5d6ef0dce92263015b1eabc8cf62abdf40d28401.jpeg

 

Nice!

 

Kaldt her :(

 

Gleder meg til å hente Saints Row The Third i morgen! Må bare bli ferdig med Tomb Raider Legend først, et overraskende morsomt spill som også har gitt meg et langt bedre inntrykk av Lara Croft enn det jeg har hatt tidligere år. Også føles det vel kanskje litt rart å hoppe fra Uncharted 3 til dette - og like dette bedre på mange måter.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke ute etter å få noen annen karakter enn bestått. Det er alt jeg trenger for å få fagbrevet mitt. Sånn sett er jeg ikke kjempebekymret.

 

Har da fylt opp mang ett innlegg med tekst om temaer jeg egentlig ikke kunne noe om - men som fremdeles virket nogenlunde fornuftige.

 

Men hvorfor? Er ikke du omtrent utdannet maler da?

Trenger bestått i alle fagene for å få svennebrevet/fagbrevet mitt og medfølgende lønnsøkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...