Crazy Joe Davola Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10023558 Hva for slags jury er dette... Rett og slett helt utrolig! Må være venner av siktede som sitter i juryen. men så liker jeg skytespill tho. Sånne hjernedøde greier... Test ut Painkiller da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Jadda, var ingen problemer med å spille det, men ble rett og slett skuffet. Jadda, har bare prøvd WoW før. Men skyrim var WoW med bedre grafikk (jadda brukte fov kommandoen |) That's right, i said it! Hadde store forhåpninger til det, pga av hva dere har sagt i denne tråden og resten av forumet. Test ut Painkiller da. Postal 2 FTW! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Medan Crysis 2 faktisk er (første halvdel av) Crysis 1 med mindre kart, dårlegare grafikk og ein akutt mangel på emergent gameplay. Eit kunststykke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Medan Crysis 2 faktisk er (første halvdel av) Crysis 1 med mindre kart, dårlegare grafikk og ein akutt mangel på emergent gameplay. Eit kunststykke. Har da spilt crysis også, ikke bare nr.2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Kjære deg, Kevin, du kan ikkje bygge forhåpningar om eitt spel basert på kva nokon som sett pris på spel tykkjer når du ... openbart ikkje sett særleg pris på spel. RIFT er WoW, berre penare (og med rifts). Skyrim (og resten av TES-spela eg har sett noko av) liknar ikkje overvelmande mykje. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Er jo samme poeng Nei, takker meg til hjerneløse skytespill, jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Tror jeg tar kvelden. Men legger ved denne fantastiske låten. Hør og nyt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 /me emoquitter Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 er dette riktig side? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Jada, det er side 4820, som er riktig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Fler enn meg som er våkne her, faktisk Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Nettopp sett Donnie Darko. Fy faen. Dritbra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Trenger et engelsk ord for å skade noen/gjøre personer invalide. I denne setningen: "(...) and how the british government covers up the pharmaceutical companies trail of murder and ---" Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Tror setnigen må omfomuleres. Crippeling? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg slettet hele setningen. Perioden var uansett litt for lang. "(...) though it can be argued that some of the actors take their role a bit too far, and should maybe have been a bit more discreet in their ---" Godt ord å putte inn på slutten? Engelsk ord for framtoning kanskje? Endret 13. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Noe slikt? "(...) though it can be argued that some of the actors take their role a bit too far, and should maybe have been a bit more discreet in their interpretations of the characters" Mulig det blir litt feil i forhold til hva du har skrevet før though.. Ellers så har jeg spilt Curling igjen i dag. Awesome! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Jeg spilte noe Curling-ish på fredag. Med øl. Awsome. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 Jeg spiller Skyrim og vil ikke legge meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2011 Rapporter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg får ikke åpna spilleren for plater på xboxen. Tips? Forget. Fiksa det lett med å plassere den vertikalt. Istedenfor horisontalt. Endret 13. november 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå