Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lonelyyy. I'm mr. ms. Lonelyyyyy. Hvorfor er alle borte nå? :| Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har laget en liten Karrimarinade jeg skal ha på kyllingen. Nypresset lime, olje, kvernet pepper og karri. Dette skal bli godt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Oioioi! Lime Hva mener du Eplefe vi e rjo her vi! Ble bare litt mat prat nå merker jeg :-) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da må vi få opp kommunikasjonsdelen folkens! Finn et bra snakke emne. Hva med, hva skal folk i dag? Jeg derimot skal lage mat til noen venner. En liten vennekveld. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vi kan snakke om hva som er den vondeste døden? Waaaait... Vi gjorde det. Vi kan snakke om lyssverd og gravitasjonsgevær! Waaaait... Vi gjorde det og. Vi kan snakke om sprøe konspirasjonsteorier? Waaaaait... Damnit! Jeg finner ikke på noe. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Fulgene skal ta over verden! Dem har allerede gitt oss fler hint om dette bla: Donal duck! Alfred Hicth cocks Fuglene De har hovedkvarter i andebu! Også tigger dem mat fra oss mennesker for å forgifte den senere og selge til oss!! Endret 21. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fulgene skal ta over verden! Med hjelp av Elvis. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kosligt at min samtale emne ble oversett, men Nøtte. Hva er det du skal servere av drinker i kveld da? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tenker på en som heter for Bramble som jeg også drakk i går men var ikke helt fornøyd med den så ksal justere oppskrifta littegranne på den! De jeg brukte i går var: Bramble 5 cl gin 2,5 cl sitron juice 1 cl sukkerlake 1 cl bjørnebær sirup den andre var 4 cl gin 3 cl sitron juice 2 cl sukkerlake 2 cl bjørnebær likør Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da må vi få opp kommunikasjonsdelen folkens! Finn et bra snakke emne. Hva med, hva skal folk i dag? Jeg derimot skal lage mat til noen venner. En liten vennekveld. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal. Jeg vet bare at jeg skal gjøre det med noen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da må vi få opp kommunikasjonsdelen folkens! Finn et bra snakke emne. Hva med, hva skal folk i dag? Jeg derimot skal lage mat til noen venner. En liten vennekveld. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal. Jeg vet bare at jeg skal gjøre det med noen. Du skal på fylla å sjekke damer allså? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg synes vi skal finne oss en profil å spamme med funnehs i kveld og, og jeg stemmer for Zealuu. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe atsjonas er på hytte tur og har bare mobil så han får ikke slettet dem før det har gått et par dager! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Haha, har ikke den guttungen fått nok etter operasjon whatever? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da må vi få opp kommunikasjonsdelen folkens! Finn et bra snakke emne. Hva med, hva skal folk i dag? Jeg derimot skal lage mat til noen venner. En liten vennekveld. Jeg vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal. Jeg vet bare at jeg skal gjøre det med noen. Du skal på fylla å sjekke damer allså? Egentlig ikke. Jeg skal leke med vennene mine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Endelig tilbake. Nå blir det boblebad og bok. D-d-deilig. Jeg stemmer for Lakus eller drugiS på spam Endret 21. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg stemmer for ingen spam før neste uke. Har ikke mulighet for og sitte lenge oppe med data nå. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er så forbanna sulten at magen skaper kvalme. Men jeg kan ikke begynne med maten før resten kommer klokken sju. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva skal jeg ha til middag i kveld folkens? Har huset for meg selv og er blakk, men fryseren er full av mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå