Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Klar over risikoen, har hatt mange måneder til å tenke over det. Men jeg klarer ikke å la være, jeg vil ikke la være. I'd rather fly and crash n burn, than just crash. Cheesy med dårlig engelsk, men kom ikke på noe bedre.

Har vel vært gjennom det verste allerde. 4 måneder med å se dem sammen hver eneste helg og 2 måneder med å drikke meg snydens hver fredag og lørdag for å få helga til å gå fort, fordi hun er hos han. Dette er den første edru fredagen på lenge. Første bra helga jeg har hatt på et halvt år var sist helg. Drakk fredag og lørdag, men ikke så mye. Vel bra og bra, fronta med elg på vei hjem på lørdag. Ikke jeg som kjørte selvfølgelig.

Men har jeg holdt ut så lenge, så holder jeg ut enda mer. gir aldri opp håpet om å få henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drakk mest fordi jeg drakk meg så full at jeg ikke huska noe, så helga gikk veldig fort. Drakk aldri alene, men på fester. Og sov hos ei venninne eller hu sov hos meg, for det meste. Men gått på noen smeller, våkne opp ute i regnvær, på bensinstasjoner, i bilen. Sånne ting.

Charlie sheen quoten er veldig bra. men åssen får du drikki i uka? selv har jeg 2 jobber, så lite fritid egentlig. Bare i helgene. og noen kvelder.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner synspunktene deres, jeg ville sagt det samme selv om noen andre hadde skrevet det. Men jeg håper på det beste. Hvis jeg lar være, kommer jeg til å angre på det resten av livet.

Nå er jeg både avholdsmann og mest sansynlig mer mot utroskap og den slags enn alle de andre her tilsammen, men akkurat dette du sier her er jeg helt enig i. Å leve med uvissheten angående en så viktig ting som kjærlighet er fryktelig, du blir aldri helt kvitt "hva om?" tanken, den vil lure der, mest sansynlig hele livet.

Ja, hvis du tar sjansen på å fly, og ender opp med å kræsje så vil smerten være mer intens, men den går over med tiden. Mennesker lærer mest av sine feil, og det finnes ikke det sår som ikke ekte kjærlighet kan lege. Det verste som kan skje er at hun er utro mot deg også.

Så valget er fullstendig ditt, men jeg støtter deg i denne meningen. Når du har så sterke følelser er det bedre å ta sjansen på håpet enn å være kynisk. Går det bra så sitter du der med din partner for livet. Går det dårlig så fortjente hun deg ikke, og heller ikke dine tårer, men da vet du det i alle fall sikkert.

En siste ting er bare at jeg synes det er veldig synd at det må utroskap inn i bildet for at to hjerter skal møtes, jeg liker det virkelig ikke. Skulle ønske dere to hadde truffet hverandre først.

Hvem sa vi kom i trøbbel på grunn av drikkinga??

Hehe, nei det er alt annet dere kommer i trøbbel på grunn av. xP

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg både avholdsmann og mest sansynlig mer mot utroskap og den slags enn alle de andre her tilsammen, men akkurat dette du sier her er jeg helt enig i. Å leve med uvissheten angående en så viktig ting som kjærlighet er fryktelig, du blir aldri helt kvitt "hva om?" tanken, den vil lure der, mest sansynlig hele livet.

Hehe, nei det er alt annet dere kommer i trøbbel på grunn av. xP

For meg var det omvendt, jeg skulle ønske jeg aldri fikk en smak av den forbudte frukt.

Also, hæ?

Lenke til kommentar

@Bundy: Skjønner. Kjærligheten er ofte brutal, og kan gjøre veldig vondt. Det er vel akkurat i dat om hva man frykter mest at folk er forskjellige, om det er smerten ved et brudd eller uvissheten om hva som kunne ha vært. Ingen av delene er særlig hyggelig.

Rider of reason: Du vet eksakt hva du snakker om! uvissheten blir nok verre enn om det går galt. Godt å lese det du skreiv, takk.

Hehehe, jeg liker i alle fall å tro at jeg gjør det. xD Og bare hyggelig å kunne være til hjelp, alltid smigrende når noen liker det jeg skriver og mener. ^_^

Jeg vil si det blir verre ja, i alle fall på lang sikt. Har et valg jeg desverre feiget ut av, og jeg har brukt årevis på å komme til ro med, dog kan det fremdeles av og til dukke opp tanker om hvordan livet mitt hadde vært hvis jeg gjorde det eller det.

Men som sagt folk er forskjellige. Hva som er rett for deg å gjøre er det bare du som kan vite. Lykke til, hva enn du velger! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...