Nstin Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Klar over risikoen, har hatt mange måneder til å tenke over det. Men jeg klarer ikke å la være, jeg vil ikke la være. I'd rather fly and crash n burn, than just crash. Cheesy med dårlig engelsk, men kom ikke på noe bedre. Har vel vært gjennom det verste allerde. 4 måneder med å se dem sammen hver eneste helg og 2 måneder med å drikke meg snydens hver fredag og lørdag for å få helga til å gå fort, fordi hun er hos han. Dette er den første edru fredagen på lenge. Første bra helga jeg har hatt på et halvt år var sist helg. Drakk fredag og lørdag, men ikke så mye. Vel bra og bra, fronta med elg på vei hjem på lørdag. Ikke jeg som kjørte selvfølgelig. Men har jeg holdt ut så lenge, så holder jeg ut enda mer. gir aldri opp håpet om å få henne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Er vel nesten 6-7 uka på rad jeg er dritings, og ikke bare i helgene. (Alle dager). Og jeg lider ikke av kjærligshetsorg lengre. Buck up. Alcohol is a poison So why do you drink it? Because i have things inside i need to kill. Charlie sheen @ two and a half men Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg drakk mest fordi jeg drakk meg så full at jeg ikke huska noe, så helga gikk veldig fort. Drakk aldri alene, men på fester. Og sov hos ei venninne eller hu sov hos meg, for det meste. Men gått på noen smeller, våkne opp ute i regnvær, på bensinstasjoner, i bilen. Sånne ting. Charlie sheen quoten er veldig bra. men åssen får du drikki i uka? selv har jeg 2 jobber, så lite fritid egentlig. Bare i helgene. og noen kvelder. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Sorry, men jeg klarer ikke å synes synd på folk som kommer i trøbbel p.g.a. drikking. Edit: Og folk som kommer imellom to stykker og deretter tror kjerringa kommer til å være stabil og trofast. WEHOOO! THE WHO FØFFAEN! Endret 11. november 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Skyrim er nokså heftig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Skyrim er så übertøft at det driter flaggermus og piggtråd, og jeg har ikke spilt det enda engang. Vikinger + drager = nerdespermpåfrontrutatellamor. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Villanden + Snurreleif = nerdespermpåfrontrutatellamor. Fixed! Eller ble det altfor gay? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Du er aldri for gay for meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Charlie sheen quoten er veldig bra. men åssen får du drikki i uka? selv har jeg 2 jobber, så lite fritid egentlig. Bare i helgene. og noen kvelder. Arbeidsavklaring ftw 9k og bare himmelen. Sorry, men jeg klarer ikke å synes synd på folk som kommer i trøbbel p.g.a. drikking. Hvem sa vi kom i trøbbel på grunn av drikkinga?? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Morra di. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Leveren vil vel også legge inn en protest etterhvert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Overruled. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Leveren vil vel også legge inn en protest etterhvert. Nyrene går først, i allefall på meg Er vel ikke lenge før jeg blir gul. Forskjellige smerter i brystet ved lungene pga av røyking Og forskjellige smerter i levra og nyrene pga av drikkinga SO HARDCORE! FTW. Endret 11. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg skjønner synspunktene deres, jeg ville sagt det samme selv om noen andre hadde skrevet det. Men jeg håper på det beste. Hvis jeg lar være, kommer jeg til å angre på det resten av livet. Nå er jeg både avholdsmann og mest sansynlig mer mot utroskap og den slags enn alle de andre her tilsammen, men akkurat dette du sier her er jeg helt enig i. Å leve med uvissheten angående en så viktig ting som kjærlighet er fryktelig, du blir aldri helt kvitt "hva om?" tanken, den vil lure der, mest sansynlig hele livet. Ja, hvis du tar sjansen på å fly, og ender opp med å kræsje så vil smerten være mer intens, men den går over med tiden. Mennesker lærer mest av sine feil, og det finnes ikke det sår som ikke ekte kjærlighet kan lege. Det verste som kan skje er at hun er utro mot deg også. Så valget er fullstendig ditt, men jeg støtter deg i denne meningen. Når du har så sterke følelser er det bedre å ta sjansen på håpet enn å være kynisk. Går det bra så sitter du der med din partner for livet. Går det dårlig så fortjente hun deg ikke, og heller ikke dine tårer, men da vet du det i alle fall sikkert. En siste ting er bare at jeg synes det er veldig synd at det må utroskap inn i bildet for at to hjerter skal møtes, jeg liker det virkelig ikke. Skulle ønske dere to hadde truffet hverandre først. Hvem sa vi kom i trøbbel på grunn av drikkinga?? Hehe, nei det er alt annet dere kommer i trøbbel på grunn av. xP 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Rider of reason: Du vet eksakt hva du snakker om! uvissheten blir nok verre enn om det går galt. Godt å lese det du skreiv, takk. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 For å kompensere så er jeg mer for utroskap enn alle de andre her til sammen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Nå er jeg både avholdsmann og mest sansynlig mer mot utroskap og den slags enn alle de andre her tilsammen, men akkurat dette du sier her er jeg helt enig i. Å leve med uvissheten angående en så viktig ting som kjærlighet er fryktelig, du blir aldri helt kvitt "hva om?" tanken, den vil lure der, mest sansynlig hele livet. Hehe, nei det er alt annet dere kommer i trøbbel på grunn av. xP For meg var det omvendt, jeg skulle ønske jeg aldri fikk en smak av den forbudte frukt. Also, hæ? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Folk er jo forskjellige. Jeg vil gjerne høre hvorfor da, hvis du er villig til å fortelle. Hehe, bare ignorer det siste der, I was just kidding. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Fordi det gjorde mer vondt, vel? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 @Bundy: Skjønner. Kjærligheten er ofte brutal, og kan gjøre veldig vondt. Det er vel akkurat i dat om hva man frykter mest at folk er forskjellige, om det er smerten ved et brudd eller uvissheten om hva som kunne ha vært. Ingen av delene er særlig hyggelig. Rider of reason: Du vet eksakt hva du snakker om! uvissheten blir nok verre enn om det går galt. Godt å lese det du skreiv, takk. Hehehe, jeg liker i alle fall å tro at jeg gjør det. xD Og bare hyggelig å kunne være til hjelp, alltid smigrende når noen liker det jeg skriver og mener. ^_^ Jeg vil si det blir verre ja, i alle fall på lang sikt. Har et valg jeg desverre feiget ut av, og jeg har brukt årevis på å komme til ro med, dog kan det fremdeles av og til dukke opp tanker om hvordan livet mitt hadde vært hvis jeg gjorde det eller det. Men som sagt folk er forskjellige. Hva som er rett for deg å gjøre er det bare du som kan vite. Lykke til, hva enn du velger! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå