Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne uka her begynte jævlig bra, til tross for at hodet var tungt og vondt etter fronting med elg på lørdag. Mandagen så møtte jeg hu igjen, vi har møttes et par ganger i uka i et halvt år ca. Vi hadde sex et par ganger bak i bilen min. Så tok hun toget hjem. Vi snakket sammen på meldinger resten av kvelden.

 

Tirsdag ble det masse film og teksting med hu igjen, samme på onsdag.

 

Torsdag dro jeg til henne så jeg var der kl 11 om morran. Hun starter besøket med å suge meg tom. En bra start! Resten av dagen gikk med på å loke rundt i huset hennes og ha sex i stua og på rommet hennes. Det var en awesome dag! jeg sov over, dro på jobb i dag tidlig. Var en helt greit dag. På vei hjem fikk jeg et mms fra henne, et nakenbilde der hun lager et hjerte med hendene sine. Jeg ringte henne opp og snakket med henne helt til hun var fremme der hun skulle, hos typen sin.

 

Det er en ugunstig situasjon. Men jeg elsker henne mer enn noe annet. Hun elsker meg og, men hun elsker typen sin også. Hun vet ikke hvem hun elsker mest, og vil ikke gå fra typen sin, ikke enda hvertfall.

 

/random

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne fort gjort det slutt mellom dem, en sms så er det gjort.

 

Men det er ikke riktig gjort. Skal jeg få henne så skal det være fordi hun velger det, ikke fordi jeg tar valget fra henne. Dessuten, hadde jeg gjort det, hadde nok hverken han eller jeg hatt henne.

 

Kan fortsatt lukte henne på tskjorta.

 

Noen ganger når jeg tenker på henne kan jeg lukte henne, uten at det er noe som lukter som henne her. Lukter parfymen hennes, fitta hennes og håret hennes. Noen ganger smaker jeg det også.

 

En dag, så er hun min!

 

Det er det jeg må håpe og tro på.

 

Villanden: Jeg har tenkt på det og snakket med henne om det. Men jeg velger å tru at bare fordi mange er sånn så er ikke alle det. Og jeg velger å ta sjansen.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

@ Nstin: Beklager, men: I call slut!

 

Hater folk som er utro, og det er tydelig at det ligger godt plantet i hennes dna. Da må du spørre deg selv om du virkelig vil ha en slik jente som kjæreste. Gjør hun det med deg er hun dømt til å gjøre det mot deg en gang i framtiden.

Skjønte det med en gang jeg leste "tok hun i baksetet på bilen min".

Lenke til kommentar

Amen! (@ Eplefe)

 

Det er tydelig at du er stormforelsket i jenta, noe som sier meg to ting:

 

1. Du tror åpenbart at hun ikke kommer til å gjøre det mot deg, selv om hele verden skjønner at det ligger i hennes natur. Sånn jeg ser det utifra din korte beskrivelse av henne i hvertfall.

 

2. Blir dere sammen, så kommer du til å få hjertet ditt knust en gang i framtiden.

 

Jeg ville spart meg for framtidig hjertesorg hadde jeg vært deg.

 

Edit: En dobbeltseng bak i en varebil med sota ruter gjør ikke saken noe bedre. :lol:

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Amen!

 

Det er tydelig at du er stormforelsket i jenta, noe som sier meg to ting:

 

1. Du tror åpenbart at hun ikke kommer til å gjøre det mot deg, selv om hele verden skjønner at det ligger i hennes natur. Sånn jeg ser det utifra din korte beskrivelse av henne i hvertfall.

 

2. Blir dere sammen, så kommer du til å få hjertet ditt knust en gang i framtiden.

 

Jeg ville spart meg for framtidig hjertesorg hadde jeg vært deg.

 

Edit: En dobbeltseng bak i en varebil med sota ruter gjør ikke saken noe bedre. :lol:

 

Det stemmer, jeg er stormforelska i henne.

 

Den korte beskrivelsen min beskriver dårlig hvordan hun er. Han hu er sammen med nå er hennes første kjæreste og første i senga. Jeg er nummer to. Vi har vært bestevenner i 3 år, uten noen følelser innblandet. Men så ble det til at vi fikk følelser for hverandre, og begynte å treffes.

 

Sexen i bilen er mer av praktiske årsaker, ingen av oss bor sånn at vi kan treffes hemmelig hjemme hos noen. En stor varebil med seng blir et bra sted å møtes da.

Lenke til kommentar

Lykke til, jeg har bare vært forelsket en gang, resten av gangene har jeg latt som..

 

 

Og det gjorde vondt(fikk da jenta, men det var all driten hun tillot seg, og rykter spilte en faktor også, slik som at dama di er hore fordi hun forlot forrige typen sin, og at hun var utro etc etc), så nå tillater jeg ikke meg selv å bli nær noen i frykt for å bli såret :)

 

 

I just fake it.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...