Slimda Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Jepp. Battle of the Filth. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Hva hvis de på kjøkkenet ikke lystrer deg? Du er en død mann.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Neida. Jeg spiser busemenn og vasker meg ikke på hendene etter toalettet. Immun-forsvaret mitt er sterkere enn stål. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Effektivt mord av tråden. O.o Antar alle er og speler Skyrim no. Sukk. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Nope, har ikke Skyrim, og xboxen min ligger på Finnsnes awesome . Så kan ikke spille Dark Souls heller. Endret 11. november 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg sitter hjemme uten noe å gjøre på, så vi er i samme båt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Effektivt mord av tråden. O.o Antar alle er og speler Skyrim no. Sukk. Jeg syntes jeg var morsom Har skyrim i boks, sett noen vids av den, og tror jeg kommer til å like det. Har bare ikke orket å installere eenda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Eg les til eksamen på tysdag, men etter den så har eg to veker uten eksamen til den 28., og då er det munnleg geografi, og så er det rettslære 2 den andre desember. Eg er mykje mindre bekymra no når eg fekk ein femmar på den fyrste munnlege eksamenen min nokonsinne i eit fag eg ikkje har hatt noko undervisning i. Jaudå. >_> Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Så digg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Awesome eller hur? Rotete på bordet og på gulvet, men drit i det. Skal også få på plass lydplanken du kan såvidt kan se på det ene bildet. Og imorgen får jeg en godstol også. Skal bli greit å spille i stuen nå. *bilder* Fin gamingspot det der, men vet ikke helt om jeg hadde turt å ha en hvit sofa. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hehe, må ha visse forhåndsregler når den er hvit ja. Liker du Skyrim da RoR? Eller, det er vel et dumt spørsmål. Klart du liker det. Men får du samme følelse av Skyrim som du fikk av Oblivion? Endret 11. november 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Violeta Violeta Vol.2 I <3 you Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Skal helt klart kjøpes ja! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Liker du Skyrim da RoR? Eller, det er vel et dumt spørsmål. Klart du liker det. Men får du samme følelse av Skyrim som du fikk av Oblivion? Tja, ikke helt samme følelsen, men var veldig storslagent å gå rundt i skogen om kvelden og se opp på nattehimmelen etter første hulen. Savnet en episk intro som i Oblivion da. v.v Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg savner hittil INGENTING med Oblivion. Kanskje muligheten til å sette en større FOV. Men det var fordi jeg spilte Oblivion på PC, så da kunne jeg gjøre sånt. FOV er så trang på konsoll at det er tilbakestående. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 @Rider of Reason: Fått noe mail fra GAME angående den lille cd'n som skulle ha fulgt med? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Jada, skrev faktisk nettop som status på Facebook. De fikk den inn litt sent så den måtte ettersendes. Fikk den i dag, så nå hører jeg lang versjon av Skyrim theme i bakgrunnen som jeg kommer til å ha på repeat til jeg går og legger meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Kult. Jeg skal åpne CE nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg savner hittil INGENTING med Oblivion. Kanskje muligheten til å sette en større FOV. Men det var fordi jeg spilte Oblivion på PC, så da kunne jeg gjøre sånt. FOV er så trang på konsoll at det er tilbakestående. Du kan bruke en kommando for å få større fov.. Åja, du bruker det ikke på PC, sry. Leste litt fort. Endret 11. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2011 Rapporter Del Skrevet 11. november 2011 Kult. Jeg skal åpne CE nå. Nice, pass deg for dragen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå