Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

That's it!

Kommet til 33% på GTA IV, og er på mission waste do not need knots elns, og er i lageret, headshot, headshot, etc etc etc hele veien, også dør en kar. ikke hovedkarakteren, også må jeg starte på nytt..

fuck gta IV. Perfekt spilling på min del, vel ikke helt, har ikke cheats så jeg får ikke drept alle som kommer i nærheten, og der ligger feilen.. GAH

Alle andre missions var dritenkle jo.

Hvis noen veit link til en side som oppsumerer historie, så hadde jeg satt pris på det :p

edit: tror det var en bug, jeg brukte 50 stk hagleshots, over 370 pistoll skudd og over 2200 smg skudd på å bare drepe folk..

Lå jo SVÆRE HAUGER med døde folk overalt jo.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Eg fekk verdas finaste smykke i posten i dag!

387542_10150441536891760_556641759_10775718_589228422_n.jpg

Bilde av pupper med et like smykke oppe i hjørnet :tease:

Vet ikke hva som inspirerer smykket, men jeg tenker the Misadventures of Mr PB Winterbottom, som var et fornøyelig spill

Ellers har jeg trent på treningssenter for første gang i dag. A new era has begun! Cheers

Lenke til kommentar

Nei, si det. Fått et veldig sterkt inntrykk over årene av at du er en College-jock som banker alle som ser på, i mangel på bedre ord, pattene til dama di.

Godt å se at du ikke er så streng på det, og logikken i svaret ditt skal jeg ikke krangle på. :)

Skulle det være en misforståelse vil jeg bare nevne at jeg selvfølgelig tuller. Alle her inne vet at du er like snill som AltF4. From som et lam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...