Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Nja, det er bare mulig hvis man har andre rusmiddler å ty til Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Sånn, ever? Sånn ever. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 I support this! Shampoo, we are the same you and I. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) That's it! Kommet til 33% på GTA IV, og er på mission waste do not need knots elns, og er i lageret, headshot, headshot, etc etc etc hele veien, også dør en kar. ikke hovedkarakteren, også må jeg starte på nytt.. fuck gta IV. Perfekt spilling på min del, vel ikke helt, har ikke cheats så jeg får ikke drept alle som kommer i nærheten, og der ligger feilen.. GAH Alle andre missions var dritenkle jo. Hvis noen veit link til en side som oppsumerer historie, så hadde jeg satt pris på det edit: tror det var en bug, jeg brukte 50 stk hagleshots, over 370 pistoll skudd og over 2200 smg skudd på å bare drepe folk.. Lå jo SVÆRE HAUGER med døde folk overalt jo. Endret 10. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Vel, er vel bare det at jeg ikke har kommet igang enda Utelukker ingenting for framtiden. Endret 10. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har ventet på Skyrim i evigheter og når jeg først har det, så føler jeg meg for syk til å gjøre noen ting som helst. *gårogleggerseg* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Eg fekk verdas finaste smykke i posten i dag! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Vel, er vel bare det at jeg ikke har kommet igang enda Utelukker ingenting for framtiden. Vi har da vært fulle i Azeroth opptil flere ganger Shampoo! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Eg fekk verdas finaste smykke i posten i dag! Bilde av pupper med et like smykke oppe i hjørnet Vet ikke hva som inspirerer smykket, men jeg tenker the Misadventures of Mr PB Winterbottom, som var et fornøyelig spill Ellers har jeg trent på treningssenter for første gang i dag. A new era has begun! Cheers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 "Bilde av pupper med et like smykke oppe i hjørnet." This. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Hmm, ser ikke noe smykke der Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Zealuu kommer og banker oss alle som en snart. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Kvifor det? Eg får sjå dei live. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Grisar. Heile gjengen. Det er ein bart med ein bart. Mr. Moustache. \o Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Mmmm...det var et fint smykke, kan liksom ikke slutte å stirre på det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Nei, si det. Fått et veldig sterkt inntrykk over årene av at du er en College-jock som banker alle som ser på, i mangel på bedre ord, pattene til dama di. Godt å se at du ikke er så streng på det, og logikken i svaret ditt skal jeg ikke krangle på. Skulle det være en misforståelse vil jeg bare nevne at jeg selvfølgelig tuller. Alle her inne vet at du er like snill som AltF4. From som et lam. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Noen flere som skal på Gabriel Iglesias sitt show på Folketeatret i morgen kveld? Gleder meg som et barn før julaften. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Tror jeg stikker på butikken og kjøper Cola+Pizza. Må være klar for en natt med Skyrim. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Skulle så gjerne gjort det samme, men må desverre opp og ut klokken 6, så tror jeg bør finne senga (ikke i Skyrim, den har jeg funnet allerede ). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Sånn, 2 stk pizza og 4 stk cola-flasker. Skyrim, arrive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå