Rider of Reason Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Da ligger den nok i postboksen, eller så kommer den i morgen, Mr. Myx ^_^ Har akkurat fyrt opp Skyrim på PS3, AHHHH, musikken, stemningen, synet. I'm in love!!! Fikk gåsehud av å høre den velkjente intromusikken i menyen. >_< Superbredbånd. Envious! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Laster ned Trine 2 beta Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Posten var blitt hentet! Skyrim har ankommet! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Steam er ferdig å laste det ned. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har inderlig lyst til å spille nå, men det er så sent nå at jeg får vente til i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Steam er ferdig å laste det ned. Så dere alle spillnerdene er skikkelig forelsket i det? *laster ned* får da prøve det, da. nvm, ingen rip ute enda Endret 9. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 FUS RO DAAAAA-da--da-daaaa-da-da-daaaa-da-da-daaaaaa! SKYRIMSIMIMSMIMIMIMIMIMIMIMI!??!?!I!IM!IOMOSMDJNOKLNMK OOMNONOMONOMNOMNONM Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Steam er ferdig å laste det ned. Så dere alle spillnerdene er skikkelig forelsket i det? *laster ned* får da prøve det, da. nvm, ingen rip ute enda Vi spillnerder like slike spill som dette. Dype RPGer med flotte historier og åpne verdener. Se på det som en langt mer seriøs versjon av GTA i middelalderen med drager og magi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Lurer fortsatt på om jeg skal gi meg i kast med Skyrim mens jeg venter på at Heroes VI skal bli mer stabilt eller ei. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dype RPGer HAHAHAHA Men ja, Skyrim vert kjekt. I morgon. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Tre brødskiver med julepostei og agurk. Nå sitter jeg med en kopp kakao og Skyrim senere i dag. Jeg glemte jo for faen at jeg hadde en avtale i dag. Hvis det ikke var for det, hadde jeg sittet dypt i Skyrim nå. Jeg har også en begynnende forkjølelse kjenner jeg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Elder Scrolls har store, åpne verdener og kan sies å være spillmekanisk dype, men når det kommer til historiefortelling synes jeg de åpne, ikke-lineære rollespillene kommer til kort. En god historie kan for meg ikke utelukkende bestå av storpolitikk; man må også ha en engasjerende karakterutvikling, og det er vanskelig når man har gitt fra seg kontrollen over den dramaturgiske oppbygningen. Jeg tror det er viktig å skille mellom de rollespillene som vektlegger frihet og de som ofrer friheten til fordel for å fortelle en bedre historie. Og gjør meg gjerne en tjeneste og ikke anspor den slitne debatten om hvilken modell som er "best"; vi trenger begge deler for variasjonens skyld. Endret 10. november 2011 av Spartapus 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dype RPGer HAHAHAHA Men ja, Skyrim vert kjekt. I morgon. En ørliten overdrivning. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Feel the elitism generation Yeahyeahyeahyeah! Feel the elitism genration COMEONCOMEONCOMEONCOMEON EAH! Dumdidum. Didumdumdumdidumdumdum. Didum. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kjøpt pils i da, ja? Du gjør ventetiden mindre eyh? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg drikker ikke, om det var meg du siktet til. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det var deg jeg siktet til. Så, du drikker ikke? Du mener akkurat nå, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå