Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Det merkeligste er vel at de har kutta ut musikken.

Spent på soundtracket til Saints Row 3, hvor mye musikk de har med på det. Ble forøvrig bekreftet at Adult Swim skal ha sin egen radiokanal i spillet i går.

Har en boks med musikken fra alle radiostasjonene i Vice City, har hørt skuffende lite på den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ennå ikke helt bestmet meg om CE er kule greier som alle samlere burde ha, eller om det er å lure deg fra deg noen ekstra hundrelapper for noe plastjalla som bare blir liggende å slenge uansett. Jeg setter pris på at det er lagt ved soundtrack og art book, men statuer, klistremerker, nøkkelringer og den slags har jeg ikke bruk for.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Tjo-hei, den nye sofaen er kommet. Hadde bare betalt for levering til døren, men de var grei og løftet den helt inn i stuen.

Spartapus: Kommer litt ann på kvaliteten på det som følger med også. The Witcher 2 hadde en awesome CE med en tøff skulptur av Geralt pluss mye annet snacks, mens Dead Space 2 hadde en plasmacutter som så ut som en kjip leke til 10,-.

Lenke til kommentar

Åh, det kom jeg på her om dagen, men jeg har jo ikke fått det enda, så jeg regnet med at det aldri ville det heller. Tror ikke jeg har fått noe mail.

Edit: Har faktisk fått mail ja. Den ligger på Amazon faktisk, men jeg aner ikke når det slippes. :(

Det står noe rundt omkring at de hadde lagt til noe nytt i spillet som gjorde at det ble buggete elns og at de jobber med å fikse det. De har jo pushet slippdatoen fremover flere ganger. Mon tro om spillet blir sluppet i det hele tatt. De jobber tilogmed på et nytt spill.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

@Craxmerax: Fikk du det levert hjem til deg og hvor bestilte du fra? Tror jeg blir gal av å vente.

Skyrim er nå i hendene mine :love: Jeg vil ha fredag nå!
Samme her! Og gaming laptopen er på vei tilbake fra service. Livet er godt på slike dager. :DEdit: Bestilte du fra GAME? Det sto jo at man fikk med spillets sondtrack, men jeg kan ikke se noen soundtrack cd. :(

Jeg bestilte fra GameZone. De leverer alltid i tide :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...