AltF4 Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Det merkeligste er vel at de har kutta ut musikken. Spent på soundtracket til Saints Row 3, hvor mye musikk de har med på det. Ble forøvrig bekreftet at Adult Swim skal ha sin egen radiokanal i spillet i går. Har en boks med musikken fra alle radiostasjonene i Vice City, har hørt skuffende lite på den! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 @nouse4aname: CE ja. Lappen med min tannlegetime har blitt sendt til feil adresse... Trodde virkelig det var endret, sa jo ifra det forrige høst jeg var der og da skulle de ordne det. Det har de tydeligvis ikke gjort. Lite profesjonelt. Heldigvis bare en tannlegeslipp og ikke noe annet mer viktig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg har ennå ikke helt bestmet meg om CE er kule greier som alle samlere burde ha, eller om det er å lure deg fra deg noen ekstra hundrelapper for noe plastjalla som bare blir liggende å slenge uansett. Jeg setter pris på at det er lagt ved soundtrack og art book, men statuer, klistremerker, nøkkelringer og den slags har jeg ikke bruk for. Endret 9. november 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Tjo-hei, den nye sofaen er kommet. Hadde bare betalt for levering til døren, men de var grei og løftet den helt inn i stuen. Spartapus: Kommer litt ann på kvaliteten på det som følger med også. The Witcher 2 hadde en awesome CE med en tøff skulptur av Geralt pluss mye annet snacks, mens Dead Space 2 hadde en plasmacutter som så ut som en kjip leke til 10,-. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Skyrim er nå i hendene mine Jeg vil ha fredag nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Skal starte nedlastningen senere idag når jeg kommer hjem. Jeg har jo vært heldig med å få meg jobbfri på fredag, så.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 @Craxmerax: Fikk du det levert hjem til deg og hvor bestilte du fra? Tror jeg blir gal av å vente. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Skyrim er nå i hendene mine Jeg vil ha fredag nå! Samme her! Og gaming laptopen er på vei tilbake fra service. Livet er godt på slike dager. Edit: Bestilte du fra GAME? Det sto jo at man fikk med spillets sondtrack, men jeg kan ikke se noen soundtrack cd. Endret 9. november 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tror det man får med fra GAME er en cd med utvalgte låter. Om det ikke følger med, så burde GAME få vite om det, siden det står på sidene deres at det skal følge med. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Ja, veldig skuffet. Sendte dem en mail nå, så får vi se. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 @Cloudemyx: Har Play.com sendt Bracken Tor til deg? Jeg hadde helt glemt spillet, men fikk en mail nå der de sier de ikke kan skaffe spillet, så ordren ble slettet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Åh, det kom jeg på her om dagen, men jeg har jo ikke fått det enda, så jeg regnet med at det aldri ville det heller. Tror ikke jeg har fått noe mail. Edit: Har faktisk fått mail ja. Den ligger på Amazon faktisk, men jeg aner ikke når det slippes. Det står noe rundt omkring at de hadde lagt til noe nytt i spillet som gjorde at det ble buggete elns og at de jobber med å fikse det. De har jo pushet slippdatoen fremover flere ganger. Mon tro om spillet blir sluppet i det hele tatt. De jobber tilogmed på et nytt spill. Endret 9. november 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 På Platekompaniet.no står det "Sendes vanligvis innen 5-10 dager" på det. Må være feil. Mener å huske når jeg forhåndsbestilte for sikkert et halv år siden at spillet var like rundt hjørnet. Satser på at spillet kommer ut, men når er ikke godt å vite. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Det var release i juni, så september, også leste jeg at det skulle slippes i november. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 @Craxmerax: Fikk du det levert hjem til deg og hvor bestilte du fra? Tror jeg blir gal av å vente. Skyrim er nå i hendene mine Jeg vil ha fredag nå!Samme her! Og gaming laptopen er på vei tilbake fra service. Livet er godt på slike dager. :DEdit: Bestilte du fra GAME? Det sto jo at man fikk med spillets sondtrack, men jeg kan ikke se noen soundtrack cd. Jeg bestilte fra GameZone. De leverer alltid i tide Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Bare 150-200 kb/s via Steam? Hvor er min 3mb/s nedlastningshastighet? Endret 9. november 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Men jeg har også bestilt fra Gamezone... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg bestilte fra GameZone. De leverer alltid i tide Ja, sant det. Bestilte derfra jeg også, bestilte pc-versjon fra GAME og PS3 fra Gamezone, bege kom i dag. @Cloudemyx: Hmmmm, har du fått beskjed om at den er sendt? Endret 9. november 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Ja. Jeg bestilte riktignok sent, som i for noen dager siden. Kan det ha noe å si? For alt jeg vet kan det jo ligge i postboksen. Jeg vet ikke om noen har vært og hentet posten i dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Akkurat nå skulle jeg veldig mye ønske at jeg kjøpte konsollversjon også. HAR SÅ INNMARRI LYST TIL Å SPILLE DET! Also. Vi skal visst få superbredbånd her hjemme nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå