Slimda Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er så glad jeg bare drikker Villa eller Ananas/Pærebrus. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Man er da faen ikke hipster fordi man liker Sushi? Lær deg hva hipster betyr. Haha, og du tror jeg var seriøs? Det er så mange her som tar ting litt for personlig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 2 cool 4 noe annet enn Villa. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er så glad jeg bare drikker Villa eller Ananas/Pærebrus. Villa er den harrybrusen da. Tror ikke jeg kan bli sett sammen med deg altså. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har veldig eklektisk brussmak sjølv. Så hipster er eg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg bryr meg ikke. Spiser ikke sushi engang. Men jeg kan se at noen andre bryr seg om det. Anyways, det jeg ville frem til i forrige innlegg, er at ordet er misbrukt, ofte i feil sammenheng. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 «Glamour»-fans i sorg - føler seg sviktet av TVNorge Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det så farlig at noen eter samme mat som deg? Det er vel ikke det som er problemet, men heller at de plasserer sitt "stempel" på maten. Så hvis du stikker på byen og spiser sushi, får du kommentarer som "Jøss, er du hipster eller?". Er det så farlig? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hipster. Mulig jeg er hipster, men jeg var i det minste hipster før det ble mainstream. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Da var du nerd, ikke hipster. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) «Glamour»-fans i sorg - føler seg sviktet av TVNorge Har bare en ting å si om det der, og det er "LOL!". Endret 8. november 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har fått beskjed om at Skyrim er sendt! 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ferdig med Uncharted 3. Det beste i serien, men fortsatt et godt stykke igjen til å bli noe annet enn "helt OK". Et par-tre ting som faktisk var til å ta frem det største av glis til, men alt annet er litt meh. Og forferdelig skyting. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg hadde en fotolekse i dag. Ta bilde av mitt nærmiljø. Altså alt mulig innenfor en sirkel med radius på 100 meter rundt huset mitt. Maken til gudsforlatt nabolag jeg har. Det var jo ikke noe liv her. Teit lekse. Føler jeg løste det halvveis ved å stikke ut når det ble mørkt, samt å pumpe på med lang lukkertid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Høres ut som verdens letteste lekse. Gå rundt og ta mange bilder? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Nei, er snakk om fordypning i foto med en lærer som har vært leder for Norges Fotografforbund. Rimelig vanskelig å ta bilde av noe du ser hver dag og få det til å bli spennende. Endret 8. november 2011 av ryc Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Selvportrett, med bildetittel "Interresant, alene" og få frem kontraster i bildet ditt. bingo, karakter 6 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har fått beskjed om at Skyrim er sendt! CE sant? Jeg har enda ikke bestilt det igjen etter at jeg kansellerte min CE. Tror faktisk jeg skal vente til etter at jeg har rundet Skyward Sword med å kjøpe det. Ellers har jeg spilt litt på Crysis 2. Bra spill foreløpig, men jeg føler mangelen på quicksave og quickload ødelegger. Gidder jo ikke leke meg med nanodrakten slik spillet oppfordrer til når jeg må spille store deler på nytt igjen hele tiden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Stiv pris for en generisk drage-statue i PVC med en Skyrim-logo, nei takk. Skuffende CE for å være Bethseda som har gjort dette bra med Fallout. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kjøpte Oblivion CE, Skyrim CE ser ut til å vere heilt bortkasta til den prisen. Plastikkdrake, hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå