Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ikke alle spill trenger å spilles etter at man har hatt dem en stund.

Har fortsatt en uåpnet Black and White 2 Collector's Edition liggende her et sted.

Samt Devil May Cry 3 Special Edition, EverQuest II og Pirates of the Caribbean til PC. :p

Kom aldri så langt som til å åpne og spille dem og nå har jeg ikke interessen for det lenger, så da forblir de i mint condition. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig, etter godt over en måned begynner katten som bor her å bli fortrolig med meg. Har ikke villet skremme henne, så de få gangene jeg har sett henne inne har jeg latt som jeg ikke så henne. Men likevel har hun løpt ut med en gang hun så meg. Nå de siste dagene har hun kommet bort til meg og vil ha kos, og nå i sted mjauet hun til meg fordi jeg spiste pasta. Tror hun ville ha også, men hun fikk nøye seg med kattemat.

Lenke til kommentar

Jeg la meg i går ettermiddag jeg, og sov helt til 06:19 i dag...

Vi hadde en flaske med julebrus fra Hamar Lillehammer bryggeri elns og den er veldig god synes jeg. Regner med det blir noen testrunder, før det blir storinnkjøp av den/de som er best.

@Datasmurf: Åh, jeg husker jeg spilte Mario Party og det padle-spillet der du måtte rotere på joysticken for å padle. Ble helt sår inne i hånda til slutt. Første gang jeg holdt i en Xbox kontroller syntes jeg den var enorm, så 360 sin er mye bedre, skjønt skulderknappene er litt kjipe.

@nouse4aname: :love: Våre katter er jo ikke inne, så de er ikke så veldig tamme, men vi får lov til å kose med de.

Lenke til kommentar

@nouse4aname: :love: Våre katter er jo ikke inne, så de er ikke så veldig tamme, men vi får lov til å kose med de.

Hun har ikke pleid å være inne hun heller, men nå når det begynner å bli kaldt og surt er hun mer inne enn ellers. Vi har en sånn katteluke slik at hun kan gå inn og ut akkurat når det passer henne.

Ellers, Trine 2 Collector's Edition bestilt på Play.com. Musikken følger med. Gleder meg stort :wee:

Lenke til kommentar

Brorparten av vennene mine på Nesodden skal på revyfest, og jeg har selvfølgelig lyst til å være med, men de som styrer med revyfesten nekter meg å bli med fordi jeg har byttet skole.

Altså, jeg gikk der for noen måneder siden... Meh, lite som irriterer meg like mye som regelryttere.

Lenke til kommentar

Det er synd at hipstere har lagt beslag på sushi og gjort det til symbolmat, for det er faktisk veldig godt. Sushi er på god vei til å bli folkelig mat, men det spørs om det blir så uhøytidelig som i hjemlandet. Et stort problem er at sushi er så sunt, så det tiltrekker seg alle de verste menneskene.

Lenke til kommentar

Er det så farlig at noen eter samme mat som deg?

Det kan være det! Jeg husker da Urge-brusen kom så ble den fryktelig moteriktig på skolen min, men så var det en gutt som ingen likte (fordi han hadde rødt hår og familien hans var fattig) som begynte å drikke Urge hele tiden, og da snudde "de kule" på hælen og plutselig ble man uglesett hvis man bar på en Urge-flaske. Moralen er; aldri gjør det samme som de du ikke liker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...