lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tv ruler nasjonen. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 I kveld skal jeg lage meg hjemmelaget wok med brokkoli, gulrøtter, babymais, paprika og løk. Sammen med strimler av kylling krydret med safran og salt. I tillegg skal jeg ha fullkorn pasta med pesto til Ja, jeg er en liten hobby kokk Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 I kveld skal jeg lage meg hjemmelaget wok med brokkoli, gulrøtter, babymais, paprika og løk. Sammen med strimler av kylling krydret med safran og salt. I tillegg skal jeg ha fullkorn pasta med pesto til Ja, jeg er en liten hobby kokk Kan jeg komme over? Jeg føler ikke for å spise kokte wiener pølser i dag og. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det forresten noen andre her som har vært i Sydney og vet om et bra sted vi kan dra etter nach? (For å gi nordmenn et dårlig rykte ) Ingen forslag? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det hørtes godt ut faktisk! Jeg tror ikke jeg skal lage noe avansert i dag... Har en porsjon chili con carne i fryseren som jeg vet om i hvertfall eller så blir det oste smørbrød i dag... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det hørtes godt ut faktisk! Jeg tror ikke jeg skal lage noe avansert i dag... Har en porsjon chili con carne i fryseren som jeg vet om i hvertfall eller så blir det oste smørbrød i dag... Lag Sloppy Joe's! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe den porsjonen jeg har med chili con carne er ferdig laget da. Hadde litt til overs fra sist gang jeg lagde så frøs jeg bare ned den sånn at jeg skulle ha til en dag jeg ikke gadd å lage meg noe... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 I kveld skal jeg lage meg hjemmelaget wok med brokkoli, gulrøtter, babymais, paprika og løk. Sammen med strimler av kylling krydret med safran og salt. I tillegg skal jeg ha fullkorn pasta med pesto til Ja, jeg er en liten hobby kokk Kan jeg komme over? Jeg føler ikke for å spise kokte wiener pølser i dag og. Såklart! Nok til mange her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Nå har jeg jo spist pølser forde du ikke svarte raskt nok Damian Marley is awesome Edit: Syyyyyyyyyyyyyyykt lite aktivitet på forumet idag. 30 inlegg på hele forumet eller noe sånt til nå. Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er selvfølgelig fordi jeg ikke har vært på dataen så mye i dag. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) hehe... Det kan være svaret, kansje jeg også har noe med det å gjøre Endret 21. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som hvet om noe god Reaggea/Rap? (Ikke 50Cent/Eminen/ snoob dog osv.) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Bob Marley ofc!!! Ugh, litt lei av han. Han er dritgod men det er litt mer Pop en reaggea. Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er ikke en stor fan av Rap sjangeren. Men 2Pac er litt over nivået en de fleste. De burde høre på han Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg er ikke en stor fan av Rap sjangeren. Men 2Pac er litt over nivået en de fleste. De burde høre på han Joda, men er litt lei av han også. Hørt for mye. Edit: Jeg er heller ikke så stor rap fan. Hører mest på Harcore punk, Thrash, Death, Black, Speed og Doom metal. Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 46247 Beklager. See you later leet Jeg kommer fremdeles til å være i denne tråden ihvertfall, men synest tallet fortjener en pause men får se hvor lenge jeg greier å holde meg unna :unsure: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 46247 Beklager. See you later leet Jeg kommer fremdeles til å være i denne tråden ihvertfall, men synest tallet fortjener en pause men får se hvor lenge jeg greier å holde meg unna :unsure: User 2000. Ikke værst. Vi første 1000 burde lage en klubb. Kan hete noe slikt som ''League of extraordinary members'' eller noe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du mener vi første 100? B) Nein, dere er tapere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå