Error Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Drikk en kopp kaffe, sett MCHammer på repeat og dans deg gjennom søndagen Edit: Ellers hører jeg på Hawaiiansk (typo..?) musikk av alle ting http://open.spotify.com/album/1v27ZCA1IyiAgzR5vQl4S0 Israel Kamakawiwo'ole ftw Endret 6. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Å bygge opp matlysten er forferdelig. La være å ta noe småsnacks og i stedet vente to timer på herlig middag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Taco hver lørdag og søndag her på studentleiligheten i Southampton. Med en iskald Carlsberg attåt, er det en tradisjon som aldri kan gå av moten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Taco hver lørdag og søndag her på studentleiligheten i Southampton. Med en iskald Carlsberg attåt, er det en tradisjon som aldri kan gå av moten. Solent? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Recognize! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Stek til middag i dag. Hva er mer typisk søndag enn det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Sant. Irriterer meg litt at vi har gått fra å ha oksestek til svinekam og andre deler av svin på søndager. Foretrekker oksestek og viltstek over dette svinet. Savner forøvrig også å ha kylling med waldorfsalat og gode greier ... Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Pinnekjøtt på meg nå av alle ting. Og første julealbumet ble spilt for noen uker siden. Og julebrus har allerede blitt kjøpt inn. Pappa er hekta på jul i år, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Mamma kjøpte seg en flaske julebrus i et innfall av galskap og kom hjem med den og fant ut at hu ikke skulle ha gjort det for det er jo så lenge til desember, så nå står den i kjøleskapet med en post-it hvor det står "IKKE DRIKK FØR DESEMBER". Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har drukket overraskende lite julebrus i år i forhold til andre foregående år. Har nok noe med at kostholdet sitter litt bedre, og at den lokale Rema 1000 butikken har vært tom fra Grans en stund nå... Jævla fjortisser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg for min del har ikke drukket julebrus på flere år, da jeg kun liker Dahls julebrus (ikke funnet noen som smaker som den enda) og etter at Ringnes la ned Tou bryggerier i 2003, har jeg boikottet dem og alle produkter assosiert med Ringnes. Føler jeg savner det, men jeg savner Villa også, og jeg har klart å leve uten det like lenge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Har aldri hatt noe forhold til julebrus. Jeg drikker det gjerne, men som mange andre så handler jeg det aldri selv. Uncharted 3 har virkelig underholdt meg denne helga, om jeg begynner igjen nå regner jeg vel egentlig med at jeg fullfører det. Hadde en skikkelig heisatur i sta, rett og slett noe av det kuleste jeg har vært borti i et spill på noen år! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Angående spill så synes jeg det er urkomisk at jeg står og selger konsoller og spill som er eksklusive for konsoller hele dagen, uten å eie noe annet enn data og tv. Kunder spør om alt angående konsollene, og jeg greier så og si alltid å svare, men de får sjokk når de spør hva jeg selv har og hva jeg foretrekker å spille på konsoll. Spiller på data riktignok, men snakker mer om titler som Halo, Uncharted osv osv. Endret 6. november 2011 av ryc Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) I call BS on multiplayeren til U3. Egentlig moro, men fullstendig blottet for balanse og det er sånn typisk "alle andre treffer på nadespam untatt meg og alle andre våpen er bra uten de jeg har". Med andre ord er det nok en del av mine ferdigheter som må heves, men så mye som jeg hater spesielt kameraet og hastigheten på det så tviler jeg på at jeg vil investere særlig med tid i det. Jeg tror noe av mitt problem er at jeg ikke kan fordra kontrolleren til PS 3. Lille skrøpelige greia. Endret 6. november 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Problemet (for min del) er at stikkene er rett ved siden av hverandre. Liker bedre plasseringen på X360 sin kontroller. Jeg har ikke begynt på Uncharted 3 enda, og tror jeg venter til onsdag, for da får jeg den nye salongen jeg bestilte i juli. Litt av en tid de tok på å skaffe den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg tror noe av mitt problem er at jeg ikke kan fordra kontrolleren til PS 3. Lille skrøpelige greia. Du som meg. Føler det samme ovenfor alle PS-kontrollerene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Ps 2 sin likte jeg veldig godt, men det kan jo være fordi jeg ikke hadde blitt vandt til 360 sin. Den har ikke så jævlig følsomme spaker, selv om D-paden på den er søplete til gjengjeld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg likte den til Xbox, digger den til 360 og elsker de til SNES og NES. N64 sin var også rimelig digg og har påkostet meg veldig mange gnagsår og vannblemmer ... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Installerte Crysis 2 nå og laster ned DX 11 Patch. Om skjermkortet mitt støtter det er en annen sak Tenkte også å laste ned High Resolution Texture Pack, men den er jo på enorme 1.65GB. Uansett på tide å få testet spillet etter å hatt det liggende siden det kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå