Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del har ikke drukket julebrus på flere år, da jeg kun liker Dahls julebrus (ikke funnet noen som smaker som den enda) og etter at Ringnes la ned Tou bryggerier i 2003, har jeg boikottet dem og alle produkter assosiert med Ringnes. Føler jeg savner det, men jeg savner Villa også, og jeg har klart å leve uten det like lenge. :p

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noe forhold til julebrus. Jeg drikker det gjerne, men som mange andre så handler jeg det aldri selv.

Uncharted 3 har virkelig underholdt meg denne helga, om jeg begynner igjen nå regner jeg vel egentlig med at jeg fullfører det. Hadde en skikkelig heisatur i sta, rett og slett noe av det kuleste jeg har vært borti i et spill på noen år!

Lenke til kommentar

Angående spill så synes jeg det er urkomisk at jeg står og selger konsoller og spill som er eksklusive for konsoller hele dagen, uten å eie noe annet enn data og tv. Kunder spør om alt angående konsollene, og jeg greier så og si alltid å svare, men de får sjokk når de spør hva jeg selv har og hva jeg foretrekker å spille på konsoll.

Spiller på data riktignok, men snakker mer om titler som Halo, Uncharted osv osv.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

I call BS on multiplayeren til U3. Egentlig moro, men fullstendig blottet for balanse og det er sånn typisk "alle andre treffer på nadespam untatt meg og alle andre våpen er bra uten de jeg har". Med andre ord er det nok en del av mine ferdigheter som må heves, men så mye som jeg hater spesielt kameraet og hastigheten på det så tviler jeg på at jeg vil investere særlig med tid i det.

Jeg tror noe av mitt problem er at jeg ikke kan fordra kontrolleren til PS 3. Lille skrøpelige greia.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...