Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk til slike ting.

Både ting ved navn "superacid" og ting som er farlige gasser.

Da er vi to.

Herre jemini, for en som slår på sin PlayStation 3 to ganger i året er det faen meg alltid noe som må oppdateres. Og det tar ikke akkurat kort tid.

Lenke til kommentar

Spilt Xenoblade Chronicles over fem timer i strekk nå og det er fantastisk bra. Spesielt imponert over at de har klart å gjøre kampsystemet taktisk tilfredsstillende og veldig raskt på en gang, og at de har klart å lage enorme områder som inneholder både byer og villmark på én sammenhengende flate uten noen ladetider overhodet når man beveger seg rundt, heller ikke når man går inn og ut av kamp. Og ja; ingen random encounters. Det legges opp til mye utforsking, sidequests og sanking av gjenstander, men - og dette er noe jeg har etterlyst lenge - alt du gjør gir exp, så det kan ses på som en erstatning for repetiv grinding. Det skader heller ikke å utforske når landskapene er såpass imponernede og det blir ikke mindre kult av at verden består av to kjemper som er i låst i kamp.

Musikken er også noe av de beste jeg har hørt på lenge og jeg fikk "dette blir bra"-følelsen bare av å høre

.

Jeg må faktisk si meg helt enig. Godt skrevet. Men jeg ser på Mass Effect som en samlet enhet, og ikke som seperate spill. Mass Effect 2 ville ikke vært like bra, hadde det ikke vært for historieoppbyggingen og karakterene du ble kjent med i Mass Effect 1.

De er best sammen, ja. Jeg kan ikke forestille meg at ME2 er en like stor opplevelse uten å ha etablert et forhold til karakterene i eneren.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Hjernen din i tilfelle. Min skremmes litt vekk.

Uncharted 3: Drake's Deception har en genuin sjarm over seg jeg ikke har funnet i de to foregående spillene, dessverre syns jeg kontrollene er verre enn noen gang før og skytinga er like ille som alltid. Men jeg takler det bra, jeg liker rett og slett spillet veldig godt! Særlig samspillet mellom Sullivan og Drake er godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hjernen din i tilfelle. Min skremmes litt vekk.

Uncharted 3: Drake's Deception har en genuin sjarm over seg jeg ikke har funnet i de to foregående spillene, dessverre syns jeg kontrollene er verre enn noen gang før og skytinga er like ille som alltid. Men jeg takler det bra, for jeg er faktisk utrolig god i slike spill. Egentlig er jeg god i alle spill. Du kan si jeg er et naturtalent, så jeg liker rett og slett spillet veldig godt! Særlig samspillet mellom Sullivan og Drake er godt.

Jasså AltF4?

Sorry, jeg klarte ikke å la være :p

Lenke til kommentar

Takk, det er godt å se andre tar seg av min selvskryt for meg - så blir det ikke så åpenbart!

Jeg mente ikke egentlig å si at jeg var så god at det var derfor det ikke gjorde noe, spillet er gøy på tross av dårlige skytemekanismer - ikke bra fordi jeg klarer å overvinne den dårligste delen av spillet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...