Spartapus Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Joda, jeg er fan av Kingsom Hearts som bare det, har PSP, Birth by Sleep og alle de andre spillene som er blitt utgitt. Det inkluderer PS2-remaken av Chain of Memories som bare kom ut i Japan og USA. Spørsmål. Hvorfor Mass Effect 2 fremfor 1-ern? Jeg likte ME1 godt men toeren tok alt det jeg likte fra eneren og fjernet det jeg ikke likte, som hvor kronglete inventory management var og den idiotiske bilen som til tross for panseret var mer sårbar enn karakterene. Jeg synes også selve universet hadde modnet og utvidet seg, sånn at historien fikk en mer tilfredsstillende kompleksitet når tråder fra begge spillene kunne bli vevd sammen. Ellers likte jeg karakterene i toeren godt, særlig Mordus, og selv karakterene fra eneren hadde på en eller annen måte vokst siden sist. Jeg ble imponert over at de hadde klart å gjøre alle de karakterspesifikke oppdragene til interessante historier i seg selv, og sluttkampen var langt mer episk. Endret 4. november 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Spiller igjennom historien med Aqua nå og liker ikke stemmen hun har. Den får henne til å virke kjedelig og uinteressert. Hun er ikke like sterk som Ventus og Terra heller, så det er mer "krevende" å spille som henne, siden hun er best med magi. Kommer til å gjøre det lett for meg selv og grinde en del, slik at jeg kommer meg gjennom fort hennes del av spillet. Rekker vel ikke gjøre ferdig noen andre spill før neste fredag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Trur det ville vore bortkasta tid å spele gjennom DA:O på Xbox òg. PC, derimot. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvis man uansett gjør to gjennomspillinger til, kan jeg like godt skaffe meg et sammenligningsgrunnlag i samme slengen. Jeg er nemlig blitt fortalt at 360-versjonen er markant bedre enn på PS3, da det var den primære konsollversjonen og PS3-versjonen en port av den. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Men det er framleis konsollversjonane, som er mekanisk identiske. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, men jeg likte interfacet i PS3-versjonen; å ha en radial menu og legge kamphandlinger til seks hotkeys fungerte bra for meg. Det blir kjappere og mer action-aktig på den måten, og når jeg spiller i tredjeperson og sanntid foretrekker jeg å ha mest mulig direkte kontroll over figuren i kamp. Faktisk ville jeg likt det om kampsystemet i DA:O var enda mer action-preget, slik at kontrollferdigheter og ikke matematikk avgjorde. Jeg var aldri noen stor fan av de vestlige rollespillene der man klikker på en fiende og venter passivt på tallenes tale. Problemet mitt med PS3-versjonen var kontinuerlig slowdown/lag, hvordan både musikk og dialog falt ut stadig vekk og hvor lang tid det tok å save/loade. Hvis jeg kunne spilt det samme spillet uten disse problemene ville det vært 10/10. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 hvorfor har vi ikke noen idol tråd mon tro ?? noen som likte kirsti her eller? Fy flate jeg ble imponert i alle fall Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja, men jeg likte interfacet i PS3-versjonen; å ha en radial menu og legge kamphandlinger til seks hotkeys fungerte bra for meg. Det blir kjappere og mer action-aktig på den måten, og når jeg spiller i tredjeperson og sanntid foretrekker jeg å ha mest mulig direkte kontroll over figuren i kamp. Faktisk ville jeg likt det om kampsystemet i DA:O var enda mer action-preget, slik at kontrollferdigheter og ikke matematikk avgjorde. Jeg var aldri noen stor fan av de vestlige rollespillene der man klikker på en fiende og venter passivt på tallenes tale. Problemet mitt med PS3-versjonen var kontinuerlig slowdown/lag, hvordan både musikk og dialog falt ut stadig vekk og hvor lang tid det tok å save/loade. Hvis jeg kunne spilt det samme spillet uten disse problemene ville det vært 10/10. Ut fra det du sier her tror jeg nesten du vil like Dragon Age 2 bedre enn Origins. Kampene er langt mer action-aktige og flashy i DA2. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) UR SEXUAL DESIRES R NOW MET Endret 5. november 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Endret 5. november 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fin trolling. huh?? hva behager? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 News from Facebook: Storsjarmør AltF4 slappin' dem barnehagehoes around Ellers sovnet jeg klokken åtte i går og sto opp klokken 10. 14 timer søvn ftw..? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg likte ME1 godt men toeren tok alt det jeg likte fra eneren og fjernet det jeg ikke likte, som hvor kronglete inventory management var og den idiotiske bilen som til tross for panseret var mer sårbar enn karakterene. Jeg synes også selve universet hadde modnet og utvidet seg, sånn at historien fikk en mer tilfredsstillende kompleksitet når tråder fra begge spillene kunne bli vevd sammen. Ellers likte jeg karakterene i toeren godt, særlig Mordus, og selv karakterene fra eneren hadde på en eller annen måte vokst siden sist. Jeg ble imponert over at de hadde klart å gjøre alle de karakterspesifikke oppdragene til interessante historier i seg selv, og sluttkampen var langt mer episk. Jeg må faktisk si meg helt enig. Godt skrevet. Men jeg ser på Mass Effect som en samlet enhet, og ikke som seperate spill. Mass Effect 2 ville ikke vært like bra, hadde det ikke vært for historieoppbyggingen og karakterene du ble kjent med i Mass Effect 1. Uansett, så ser jeg enormt frem til Mass Effect 3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 News from Facebook: Storsjarmør AltF4 slappin' dem barnehagehoes around Damn straight. Prøve Death by Cube når du er smått redusert etter alkoholinntak dagen før? Jævlig dårlig deal. Nå skal jeg koble opp min PS 3 og spile Uncharted 3. Gleder meg faktisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hva er den beste måten å få tapetlim av hud på? Jeg skrubber og skrubber, men det sitter bedre fast på huden min enn hva tapeten gjør på veggene. :| Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Prøv carborane superacid Edit: Hydrogen fluoride burde virke enda bedre Endret 5. november 2011 av Error Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skeptisk til slike ting. Både ting ved navn "superacid" og ting som er farlige gasser. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du kommer med andre ord ikke til å smelte for meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg kan smelte for deg uten bruk av kjemikalier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå