Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pøh. Et spill til bror, bukse/t-skjorte til søster, filmboks til stefar og spleising på vaskemaskin til mor (Vurderer dog en Kindle til hun da hun er glad i å lese). Planen for kjerringa er å ta hu med på shopping, se hva hun har veldig lyst på, men ikke kjøper der og da og så kjøpe det til henne i smug. De vennene mine som fortjener det ( :p ) får noen røykpakker/snus osv. Tanken som teller :p

 

Til meg selv derimot har jeg allerede kjøpt meg iPhone 4S og Tritton gæiming-headphones. Nye briller kommer også om en uke eller to. Harde pakker ftw.

Endret av Lakus waits for no-one
Lenke til kommentar

Pøh. Et spill til bror, bukse/t-skjorte til søster, filmboks til stefar og spleising på vaskemaskin til mor (Vurderer dog en Kindle til hun da hun er glad i å lese). Planen for kjerringa er å ta hu med på shopping, se hva hun har veldig lyst på, men ikke kjøper der og da og så kjøpe det til henne i smug. De vennene mine som fortjener det ( :p ) får noen røykpakker/snus osv. Tanken som teller :p

 

Til meg selv derimot har jeg allerede kjøpt meg iPhone 4S og Tritton gæiming-headphones. Nye briller kommer også om en uke eller to. Harde pakker ftw.

Så jeg får en pakke lucky strike snart? :fun:

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10031182

 

Er det bare jeg som synes at dette med uaktsomt drap bare ikke fungerer noen ganger?

 

Et eller annet sted sitter det en gutt som sliter med tonnevis av skyldfølelse, har mistet en kjæreste og en nær venn og mest sannsynlig kommer til å slite med psykiske problemer resten av livet. Så skal man likevel kjøre han enda lengre ned i grøfta ved å tiltale han for uaktsomt drap. Ja, kanskje han kjørte og hadde en del ansvar, men for å trekke en litt småmorbid parallell så er det faktisk litt sånn at "er du med på leken må du tåle steken" og jentene var nok like mye med på moroa som han var.

 

Nei, det der forstår jeg virkelig ikke hva poenget er med. Ser overhodet ikke noe positivt som kan komme ut av å sikte fyren

Lenke til kommentar

Nei, det der forstår jeg virkelig ikke hva poenget er med. Ser overhodet ikke noe positivt som kan komme ut av å sikte fyren

Problemet er at han har et ansvar, og når det går galt, må han ta straffen for det. At han har mistet kjæreste og venn har ingenting å si, da det i utgangspunktet var hans ansvar og han gjorde feil. Dette med sikkerhet under kjøring er noe som ingen kan gå glipp av. Når han da trosser dette og ender opp med å ta livet av noen, så må han straffes for det.

Lenke til kommentar

Rundet Dragon Age: Origins i går. Utvilsomt et av de beste vestlige rollespillene som er laget; ble imponert over hvor mange valg du har og til hvilken grad du kan forme historien slik at hver gjennomspilling blir annerledes. Det frister meg absolutt til å prøve igjen, men da blir det ikke på PS3, for det må være den teknisk svakeste porten jeg noensinne har spilt. Leker litt med tanken på to gjennomspillinger til, på PC og 360. Om det blir noe av spørs, med tanke på backlogen og at jeg ikke engang har rørt ekstramaterialet fra Awakening. Uansett; et supert spill som føyer seg fint inn i rekken av favorittrollespillene mine til denne generasjonen ved siden av Mass Effect 2, Final Fantasy XIII, Lost Odyssey og Demon's Souls.

 

Til helgen blir det Xenoblade (endelig) og videre på Dark Souls, der jeg kun har fullført åpningen så langt. Forhåpentligvis blir det minst mulig mas fra folk som skal være sosiale, så jeg får lagt inn en del timer i begge.

 

Jeg rundet Birth by Sleep med Ventus i går, så nå må jeg spille igjennom med de to andre også. Elsker den serien. :love:

 

Bortsett fra Birth by Sleep har jeg ikke blitt særlig imponert over de håndholdte Kingdom Hearts, og jeg savner et nytt KH i samme skala som 1 og 2. Nå minner gameplayet i FF Versus XIII mye om KH og det er de samme menneskene som står bak, men det er lenge siden man har hørt noe nytt fra den fronten. :ermm:

Lenke til kommentar

@Spartapus: De håndholdte Kingdom Hearts har ikke vært så veldig mye til å skryte av. Jeg likte ikke Chain of Memories på grunn av kampsystemet. 358/2 Days var repeterende og skuffende. Det hadde et potensiale, men det ble ikke brukt. Re: Coded til DS (som egentlig var på mobil) har jeg også, men har ikke prøvd det enda. Birth by Sleep er uten tvil det beste håndholdte Kingdom Hearts og det er absolutt verdt det om en er fan av serien og har en PSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...