Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg digget San Andreas, så jeg kjøpte GTAIV i god tro om at det skulle være like kult. Det var det ikke og jeg stiller meg skeptisk til det nye spillet. Hva skal natten gå med til? Film? Spill? Spill! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Spill it is. Lol, klokka på dekoderen er 02:32. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva med å sove da Skal spille litt selv, Alpha Protocol. Skal ingenting imorgen heldigvis. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sovet i hele dag jo. Wheee, snudd døgnrytme! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er lett for. Spesielt hvis du ikke har noe du skal dagen etter. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg trenger egentlig ikke noe bestemt dagen etter for å kunne stå opp og legge meg til riktig tid. Det er bare det at det blir forskyvelser og at jeg ikke får sove og slikt, som gjør at det snur seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg forskyver allitd døgnet hvis jeg har noe viktig å gjøre :/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Så inni gamperæva grisetrøtt! @Bundy: Sammenlignet med GTA IV har ikke Saint's Row 2 den beste produksjonen, men sammenlignet med samme spill er SR 2 et utrolig mye mer underholdende og langvarig spill. Zealuu er uenig, men han spilte PC-versjonen og den sier THQ selv at er ræva. Så hans stemme teller ikke. Det blir som å lese vintester utført av en svært forkjøla mann. Endret 3. november 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Herre da, klokka på dataen er 08:09, klokka på sol.no sier 09:08 og klokka på dekoderen er 10:10. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Her sitter latsekkene og kakler som vanlig mens andre jobber hardt for å holde MS Norge på rett kjøl. Tsk tsk. Dragon Age: Origins tar lenger tid enn jeg forventet; Denerim byr på mye mer enn de andre stedene. Allikevel gidder jeg ikke vente lenger med Xenoblade, som jeg begynner med i helgen samme f. November er også måneden for julegaveshopping for min del. Hva man skal kjøpe til folk er en like stor hodepine hver gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jobbintervju med Dromedar Kaffebar på måndag! Eg forventar kryssede fingre og liknande! Eg har virkeleg, virkeleg lyst på jobben u gaise. >_> Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva skjedde med Elkjøp? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jobbintervju med Dromedar Kaffebar på måndag! Eg forventar kryssede fingre og liknande! Eg har virkeleg, virkeleg lyst på jobben u gaise. >_> Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva skjedde med Elkjøp? Ikkje høyrd noko endå, så antar at det var eit nei. Ikkje for det, jo lengre fram eg kom i prosessen, jo mindre fekk eg lyst til å jobbe der, for å vere ærleg. >_> Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Lykke til på jobbintervjuet! *kryssefingrene* 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Her har dere en fin ribbeoppskrift, denne har jeg delvis funnet frem til selv: Tynnribbe (ikke frossen) ca 800gram pr herrehue, 500 pr kjerringhue Hvitløksfedd Vanlig løk Rød chili evt chilikrydder, men helst rød chili. Kjøp ribba 2 døgn før du skal spise den, gni den inn med grovt pepper og havsalt. Putt i en form med gladpack over og ha den i kjøla frem til spisetid. Når dagen er kommet, ta et dypt stekebrett og fyll oppi 3-4dl vann. Ha hakket løk og hakket chili oppi. Om du ønsker en mild sak fjerner du korna fra chilien. Hvitløken presser du med noe flatt så den "sprekker" så slenger du den oppi vannet. Du har selvfølgelig skrellet den først. Legg ribba med svoren ned oppi stekebrettet. Stekes i 1 time uten folie, foile er for pissenoobs. Ta ut ribba, snu den også kjører du den i ca en time til. Når du har hatt den i rundt 50 minutter begynner du å kikke på ribba, kjøttet er snart ferdig stekt og vi skal lage svor! Når den har stekt i en time har du antageligvis ikke svor ennå, da vrir du enten opp tempen til 225 eller setter på grill på 200 grader(om ovnen har den funksjonen). Nå sitter du ved ovnen for nå går det FORT å svi den. Ribba er ferdig når svoren har "poppet" og er gyllenbrun/mørkebrun og når den er crispy. Den er ferdig, la den hvile litt, glovarm ribbe er ikke så godt. Overrask familien eller venner ved å lage denne, det slår an Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 I don't always post in Siate Ordet 1, but when I do I post julematoppskrift two months før jul. 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg poster når jeg kan bidra med noe jeg Erik, og det er svært sjelden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 November er også måneden for julegaveshopping for min del. Hva man skal kjøpe til folk er en like stor hodepine hver gang. Det er snart den tiden igjen ja. Alltid like vanskelig å finne på noe. Pleier å kjøpe i desember, men prøver å ikke la det gå for lang tid. Da blir man bare enda mer stresset. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja. Og jo større familien er jo større blir hodepinen. Har ikke råd til å kjøpe til mer enn nærmeste familie. Allikevel blir et foreldre, 7 søsken, og 18 onkelunger å kjøpe til for min del. >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå