Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte spillet kjempegodt, men jeg bli litt skuffa over hvordan catwoman kunne klatre bygninger. Jeg forventa litt spiderman-ish kontroll. Og jeg er enig i at jeg savna litt av strukturen i Arkham Asylum. Og at det er en ganske stor dick-move hvis det er sånn at det er noen side missions du bare kan gjøre i løpet av hovedhistorien og ikke etter, hvis det var sånn jeg forstod det.

Lenke til kommentar

Trur at å sende DVD-er med "informasjon" til BORN er presis det som gjer det meir lavmål.

For å ikke snakke om at filmen "sannheten om stoff" er propaganda fra ende til annen!

 

 

I raged.

 

Lær ungene SANNHETEN, ikke løgner og propaganda. FFS

 

De sier at marihuana er ansvarlig for dødsfall etc, om jeg ikke husker feil. Det var i allefall noe like på trynet.

Jeg likte spillet kjempegodt, men jeg bli litt skuffa over hvordan catwoman kunne klatre bygninger. Jeg forventa litt spiderman-ish kontroll. Og jeg er enig i at jeg savna litt av strukturen i Arkham Asylum. Og at det er en ganske stor dick-move hvis det er sånn at det er noen side missions du bare kan gjøre i løpet av hovedhistorien og ikke etter, hvis det var sånn jeg forstod det.

Mon tro om jeg skal game Arkham i natt :whistle:

 

Lastet det etter du, nouse4name og altd4 snakket om det.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Mon tro om jeg skal game Arkham i natt :whistle:

 

Det skal du ja! Arkham City kommer til PC litt senere denne måneden, så da rekker du å spille ferdig Arkham Asylum først.

 

 

Ellers var jeg på ny visning idag. En perfekt leilighet som jeg virkelig kunne tenkt meg. Desverre var det ganske mange på visningen, og det var 4-5 av dem som viste stor interesse. Siden jeg ikke har mye å rutte med tror jeg derfor den ryker.

 

 

Edit: Hvorfor er det to tråder om GTA V i Generell spilldiskusjon?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Mon tro om jeg skal game Arkham i natt :whistle:

 

Det skal du ja! Arkham City kommer til PC litt senere denne måneden, så da rekker du å spille ferdig Arkham Asylum først.

 

 

Ellers var jeg på ny visning idag. En perfekt leilighet som jeg virkelig kunne tenkt meg. Desverre var det ganske mange på visningen, og det var 4-5 av dem som viste stor interesse. Siden jeg ikke har mye å rutte med tror jeg derfor den ryker.

 

 

Edit: Hvorfor er det to tråder om GTA V i Generell spilldiskusjon?

Sett traileren som ble sluppet i dag ang GTA v??

 

 

Så mye GTA:SA i seg, alle scenene har noe fra GTA SA i seg!

 

http://www.rockstargames.com/

 

 

And i loved GTA SA

 

 

GTA IV var jo bare lame :(

 

 

 

Installerer nå btw, batman. Håper jeg kan fly i spillet..

Lenke til kommentar

Sett traileren som ble sluppet i dag ang GTA v??

 

 

Så mye GTA:SA i seg, alle scenene har noe fra GTA SA i seg!

 

http://www.rockstargames.com/

 

 

And i loved GTA SA

 

 

GTA IV var jo bare lame :(

 

 

 

Installerer nå btw, batman. Håper jeg kan fly i spillet..

 

Så den nå ikveld. Ser jo lovende ut. Er helt enig med deg i at GTA IV var skuffende. GTA 3, Vice City og San Andreas var helt fantastiske. Hadde det ikke vært for at Saints Row 2 sin port på PC er så dårlig kunne jeg anbefalt det også til deg. På konsoll er det knall.

 

Hva synes du om denne? Jeg digger den.

 

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Aaaaaaa

 

http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/manifest/18849828/

 

Dette er så lat, hysterihorende journalistikk at eg vil grine.

 

Det er to tråder om GTA V fordi den eine er veldig gammal, frå den tida då ein visste at Rockstar dreiv med noko basert på eit casting call, medan den andre er frå annonseringa førre veke.

 

Trur eg skal slå dei saman om ikkje nokon har gjort det alt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...