Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er ikke særlig varmt Har veldig mye å si hvor temperaturmålerene er plassert. Bra, var smånervøs, dreiv sist gang med gaming for 4-5 år siden Ting har en del mer POWAH nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 http://www.kjendis.no/2011/11/02/kjendis/hans_erik_dyvik_husby/oslo_peace_program/veien_til_lykke/18831381/ minus i respekt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jepp, ganske håpløst. Så en lignende sak her om dagen med ham og scientologikirka. Nå har jeg ikke satt meg helt inn i hva den skal være godt for (eller ondt), men å sende DVD'er til unger er generelt lavmål uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Å være scientolog er lavmål allerede. Vanskelig å bli lavere lavmål enn det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Trur at å sende DVD-er med "informasjon" til BORN er presis det som gjer det meir lavmål. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Heldigvis biter dette ikke på i alle fall. Forøvrig, litt mer positivt, så var jeg ganske så enig med Arkham City anmeldelsen. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/4915-Batman-Arkham-City Endret 2. november 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mja, jeg lo av Catwoman-forklaringen om hennes ferdigheter for farting i by, men ellers er jeg litt uenig. Virkelig, Dagbladet? virkelig? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg likte spillet kjempegodt, men jeg bli litt skuffa over hvordan catwoman kunne klatre bygninger. Jeg forventa litt spiderman-ish kontroll. Og jeg er enig i at jeg savna litt av strukturen i Arkham Asylum. Og at det er en ganske stor dick-move hvis det er sånn at det er noen side missions du bare kan gjøre i løpet av hovedhistorien og ikke etter, hvis det var sånn jeg forstod det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Trur at å sende DVD-er med "informasjon" til BORN er presis det som gjer det meir lavmål. For å ikke snakke om at filmen "sannheten om stoff" er propaganda fra ende til annen! I raged. Lær ungene SANNHETEN, ikke løgner og propaganda. FFS De sier at marihuana er ansvarlig for dødsfall etc, om jeg ikke husker feil. Det var i allefall noe like på trynet. Jeg likte spillet kjempegodt, men jeg bli litt skuffa over hvordan catwoman kunne klatre bygninger. Jeg forventa litt spiderman-ish kontroll. Og jeg er enig i at jeg savna litt av strukturen i Arkham Asylum. Og at det er en ganske stor dick-move hvis det er sånn at det er noen side missions du bare kan gjøre i løpet av hovedhistorien og ikke etter, hvis det var sånn jeg forstod det. Mon tro om jeg skal game Arkham i natt Lastet det etter du, nouse4name og altd4 snakket om det. Endret 2. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Mon tro om jeg skal game Arkham i natt Det skal du ja! Arkham City kommer til PC litt senere denne måneden, så da rekker du å spille ferdig Arkham Asylum først. Ellers var jeg på ny visning idag. En perfekt leilighet som jeg virkelig kunne tenkt meg. Desverre var det ganske mange på visningen, og det var 4-5 av dem som viste stor interesse. Siden jeg ikke har mye å rutte med tror jeg derfor den ryker. Edit: Hvorfor er det to tråder om GTA V i Generell spilldiskusjon? Endret 2. november 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Mon tro om jeg skal game Arkham i natt Det skal du ja! Arkham City kommer til PC litt senere denne måneden, så da rekker du å spille ferdig Arkham Asylum først. Ellers var jeg på ny visning idag. En perfekt leilighet som jeg virkelig kunne tenkt meg. Desverre var det ganske mange på visningen, og det var 4-5 av dem som viste stor interesse. Siden jeg ikke har mye å rutte med tror jeg derfor den ryker. Edit: Hvorfor er det to tråder om GTA V i Generell spilldiskusjon? Sett traileren som ble sluppet i dag ang GTA v?? Så mye GTA:SA i seg, alle scenene har noe fra GTA SA i seg! http://www.rockstargames.com/ And i loved GTA SA GTA IV var jo bare lame Installerer nå btw, batman. Håper jeg kan fly i spillet.. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjøper meg http://www.gamer.no/artikler/98533/fargerik-plattformhopping-pa-pc/ tror jeg. Ser latterlig bra ut. Hankern har tapt seg så det holder, en tristesse fra ende til annen. Seltzer derimot har pluss i margen i min bok. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Sett traileren som ble sluppet i dag ang GTA v?? Så mye GTA:SA i seg, alle scenene har noe fra GTA SA i seg! http://www.rockstargames.com/ And i loved GTA SA GTA IV var jo bare lame Installerer nå btw, batman. Håper jeg kan fly i spillet.. Så den nå ikveld. Ser jo lovende ut. Er helt enig med deg i at GTA IV var skuffende. GTA 3, Vice City og San Andreas var helt fantastiske. Hadde det ikke vært for at Saints Row 2 sin port på PC er så dårlig kunne jeg anbefalt det også til deg. På konsoll er det knall. Hva synes du om denne? Jeg digger den. Endret 2. november 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Aaaaaaa http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/manifest/18849828/ Dette er så lat, hysterihorende journalistikk at eg vil grine. Det er to tråder om GTA V fordi den eine er veldig gammal, frå den tida då ein visste at Rockstar dreiv med noko basert på eit casting call, medan den andre er frå annonseringa førre veke. Trur eg skal slå dei saman om ikkje nokon har gjort det alt. Endret 2. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da er endelig alle delene til min nye pc i hus og skrudd sammen. Hvis gudene og postvesenet i dette gudsforlatte landet står meg bi, får jeg BF3 gjennom døra i morgen. Da passer det bra at læreren er syk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Country channen på gta Sa FTW!! Dirt rose! Saints row 2 sugde bare.. edit: k rose btw Installerer gta SA på nytt igjen.. Enda jeg brukte hele natta på å spille gta:IV Endret 2. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 All my exes live in Texas. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 All my exes live in Texas. THAT'S WHY I HANG MY HAT FOR TENNESSE!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg digget San Andreas, så jeg kjøpte GTAIV i god tro om at det skulle være like kult. Det var det ikke og jeg stiller meg skeptisk til det nye spillet. Hva skal natten gå med til? Film? Spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå