Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke. Evig ammo må være virkelig unødvendig, jeg gikk aldri tom. Hadde faktisk for mye, men paranoid for neste bossfight som jeg var samla jeg som gal for å være sikker på å ha nok. Hadde bare pistolen, brukte også den snille rifla og stungun. Fungerte utmerket, gikk aldri tom til disse heller.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var langt mer spennende å etter beste evne krype bak dem og ta dem ut - eller i hvert fall la dem ligge svimeslåtte. Mekanikken er den samme, de våkner aldri uansett.

 

Haha skjer med at Dag (TV2-serien) har begynt å kommentere det jeg skriver på Facebook? Først kommenterer de at jeg misliker at det ikke kommer en samleboks med blu-ray-plater før Dag Refsnes "selv" kommenterer lenka jeg la ut på siden min om at jeg ønsker meg en sånn til jul. Jeg blir nesten litt starstruck :p

Lenke til kommentar

Uncharted 3 er kjempe bra alle som sier noe annet er xbox fanboys 10/10 bare se på www.gamerankings.com

 

For å være ærlig synes jeg ofte at Ass Creed serien kunne hatt gått av å la deg kunne snike forbi eller putte fiender til søvne. Husker sekvensene i 2ern der du skal finne hemmelige skatter inne i bygg etc, og jeg ofte ville sympatisere med de jeg måtte drepe her :p

 

Unchartedserien har jeg ikke spilt så mye av selv så.

edit: forøvrig har jo dette vært kommentert på flere ganger før, f. eks dave chapelle med gta.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Bø!

 

I hel..... så jeg skvatt. Du må ikke gjøre det der.

 

Jeg likte veldig godt John Cato Lorentzen sin anmeldelse av spillet, fikk fire av seks. Han skrev akkurat det jeg mener er problemet med serien - for mye skyting.

 

Ikke bare for mye, men for dårlig skyting også. Samtidig som det kommer bølge på bølge av fiender, som også tåler altfor mye. Husker da Gamer og Furevik la ut Uncharted 2 anmeldesen og alle gikk bananas. Jeg for min del var HELT enig i både anmeldesen og karakteren det fikk.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...