Rider of Reason Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Danke schön. edit: Takk for det. Bedre å vente til noen oppdager det på egen hånd. AltF4 skuffet ikke. Treigingene. Gratulerte deg på Facebook tidligere i dag, men får gratulere deg her også, så har jeg i det minste dekket to av dine alias. Gratulerer med dagen, min favoritt Villand. ^_^ Enten er dere trøndere eller så er dere bergensere hele hurven Nehehehei! Æ e nordlænning æ. Ikke en dråpe trønder eller bergenser i meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Gud for u Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Treigingene. Gratulerte deg på Facebook tidligere i dag, men får gratulere deg her også, så har jeg i det minste dekket to av dine alias. Gratulerer med dagen, min favoritt Villand. ^_^ Ja, du fikk den største stjernen i margen i dag. Takk for det, min favoritt nordlending. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Gief link!! FOR THE LOVE OF GOD AND EVERYTHING THAT IS HOLY GIEF LINK Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Haha, forslaget var der fortsatt. Værsågod. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Meh, har sett bedre. Uansett, hva faen har du sett på, siden det er et forslag? :O Endret 1. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer med dagen Villanden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Er det her alle sammen henger om dagen eller? Siden DNFK er rimelig dødt ... Antar jeg vil finne fargoth her om ikke annet. Forresten, til lykke med dagen, Villanden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 fargoth? Ja lykke til med det ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Vel, det må være større sjanse her enn i DNFK, selv om jeg så ham lurke der en gang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Sett han flere ganger, jeg. For en god stund siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 De sovepillene eg fekk var rimeleg slitsomme greier. Er ikkje nok kaffe i verda. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 C prep, ikke sant? Sikkert vallergan? Bah, nå er jeg hektet på DEUS EX HR Alt for bra spill. Stiller seg likt med mass effect 2 jo. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Hm, Kaizers med ny plate på Skyrim-dagen. Må nok ha ja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Vel, det må være større sjanse her enn i DNFK, selv om jeg så ham lurke der en gang. Usikker på om han har vært innom på 4000 sider. Husker at vi så at han var innom engang, vi ble vel litt starstruck hele gjengen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Ha-ha. Typisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Bah, nå er jeg hektet på DEUS EX HR Alt for bra spill. Stiller seg likt med mass effect 2 jo. Nå kan de ikke sammenlignes, men ren etterpå-følelse sier meg at jeg liker Deus Ex HR langt bedre enn ME 2, selv om sistnevnte har generelt bedre karakterer (som ikke er så rart i og med at det er langt flere av dem - og de er langt mer utdypet som et resultat av sjanger). DE: HR er rett og slett mer moro, men det tjener mye på å ikke være den totale sudden skytefest som det ME 2 viste seg å være med påfølgende skuffelse og bitterhet. Samtidig har DE: HR en veldig skuffende historie (hvor i helvete ble det av relevansen til i dag, med en kommentar til dagens teknologi og utprøving? Snakk om å bomme på åpent mål). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Nå kan de ikke sammenlignes, men ren etterpå-følelse sier meg at jeg liker Deus Ex HR langt bedre enn ME 2, selv om sistnevnte har generelt bedre karakterer (som ikke er så rart i og med at det er langt flere av dem - og de er langt mer utdypet som et resultat av sjanger). DE: HR er rett og slett mer moro, men det tjener mye på å ikke være den totale sudden skytefest som det ME 2 viste seg å være med påfølgende skuffelse og bitterhet. Samtidig har DE: HR en veldig skuffende historie (hvor i helvete ble det av relevansen til i dag, med en kommentar til dagens teknologi og utprøving? Snakk om å bomme på åpent mål). No shit, endingen skuffet meg noe jævlig. Som om ikke det alltid finnes normale mennesker som er kaldblodige og usympatetisk og som ikke stopper ved noe for å nå sine mål Jaja, ME 2 var jo fin tho, liker slik skytefest. Ble akkurat ferdig, spilt siden 11:00 i dag, konstant nesten, bare røykepauser og middag, hvor langt tid brukte du? Tror jeg hadde brukt en time allerede før jeg startet i dag tho. Ideen om å skifte ut armer og bein med teknologi frister, tho *me strekker seg GOOOOODT ut* Endret 1. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå