Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Danke schön.

 

edit: Takk for det.

Bedre å vente til noen oppdager det på egen hånd. AltF4 skuffet ikke. :)

Treigingene. Gratulerte deg på Facebook tidligere i dag, men får gratulere deg her også, så har jeg i det minste dekket to av dine alias. Gratulerer med dagen, min favoritt Villand. ^_^

 

Enten er dere trøndere eller så er dere bergensere hele hurven :p

Nehehehei! Æ e nordlænning æ. Ikke en dråpe trønder eller bergenser i meg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, nå er jeg hektet på DEUS EX HR

 

Alt for bra spill. Stiller seg likt med mass effect 2 jo.

 

Nå kan de ikke sammenlignes, men ren etterpå-følelse sier meg at jeg liker Deus Ex HR langt bedre enn ME 2, selv om sistnevnte har generelt bedre karakterer (som ikke er så rart i og med at det er langt flere av dem - og de er langt mer utdypet som et resultat av sjanger). DE: HR er rett og slett mer moro, men det tjener mye på å ikke være den totale sudden skytefest som det ME 2 viste seg å være med påfølgende skuffelse og bitterhet.

 

Samtidig har DE: HR en veldig skuffende historie (hvor i helvete ble det av relevansen til i dag, med en kommentar til dagens teknologi og utprøving? Snakk om å bomme på åpent mål).

Lenke til kommentar

 

Nå kan de ikke sammenlignes, men ren etterpå-følelse sier meg at jeg liker Deus Ex HR langt bedre enn ME 2, selv om sistnevnte har generelt bedre karakterer (som ikke er så rart i og med at det er langt flere av dem - og de er langt mer utdypet som et resultat av sjanger). DE: HR er rett og slett mer moro, men det tjener mye på å ikke være den totale sudden skytefest som det ME 2 viste seg å være med påfølgende skuffelse og bitterhet.

 

Samtidig har DE: HR en veldig skuffende historie (hvor i helvete ble det av relevansen til i dag, med en kommentar til dagens teknologi og utprøving? Snakk om å bomme på åpent mål).

No shit, endingen skuffet meg noe jævlig.

 

 

 

Som om ikke det alltid finnes normale mennesker som er kaldblodige og usympatetisk og som ikke stopper ved noe for å nå sine mål

 

 

Jaja, ME 2 var jo fin tho, liker slik skytefest.

 

Ble akkurat ferdig, spilt siden 11:00 i dag, konstant nesten, bare røykepauser og middag, hvor langt tid brukte du?

 

Tror jeg hadde brukt en time allerede før jeg startet i dag tho.

 

Ideen om å skifte ut armer og bein med teknologi frister, tho :D

 

*me strekker seg GOOOOODT ut*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...