Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers er det å komme hjem 18:30 fra skole lite gøy. Hektisk blir det også. Neste uke blir det "MUN" og "Arts club" på mandag, trening på tirsdag, leksehjelp på blindern på onsdag, leksehjelp hvor jeg er "hjelperen" på torsdag og trening på fredag. Og selvfølgelig skole. Og masse lekser. Og venner, kanskje fest og forhåpentligvis får jeg dratt med meg en viss jente på kino og diverse andre greier.

Og jeg skal snart prøve å skvise inn frivillighetsarbeid i Røde kors, og har egentlig lyst til å ta gitartimer (noe som ikke kommer til å skje).

Klarer jeg bare å overbevise mamma om at det å flytte på hybel i Oslo er kult så tror jeg at jeg skal få det til å gå rundt, men sitter og klør meg litt i panna for tiden

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Hadde jeg visst at hun var singel hadde jeg flyttet inn på flekken :p Megleren sa det bare var å klaske inn et bud, så skulle han prøve å overtale eier til å selge til litt lavere pris. Men er litt usikker. Skal på visning i en leilighet på onsdag også, og den passer egentlig veldig mye bedre for meg. Mye bedre beliggenhet også. Pluss at den er 60 kvadrat.

Lenke til kommentar

Utøya-far politianmelder Call of Duty

Olsen sier det er spennende å se om et skytespill kan rammes av det norske lovverket.

- Det jeg ønsker er å bruke lovverket til å regulere samfunnsfiendtlig aktivitet. Vi må stille spørsmålstegn om det gagner samfunnet å bruke vold som underholdning, sier han.

Jeg gleder meg virkelig til vår (spill)generasjon er den eldste. Da får vi kanskje slutt på slike trangsynte, mediakåte synsere.

edit: Takk for det, unge mann. :thumbup:

Endret av Villanden
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. I Trondheim eller? Dyrt?

GZ med ding Villery!

I Trondheim? Er bergenser da, så ser først og fremst her i Bergen :p Den jeg så på nå kostet 1,7 mill, men den er selveier. Den jeg skal se på på onsdag koster 1,4, men den er andel og med husleie.

Ah, det var sånn det var ja. Enten er dere trøndere eller så er dere bergensere hele hurven :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...