Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av alle ikke-mods så er det Eplefe som får være altså! Er det fordi ho er JENTE?

 

edit: er det galt av meg å først tenke "å nei", når noen jeg prater såvidt over internettet med, skriver i en melding "i'm christian?", for så å tenke "ah, whoops", når det var snakk om navn ikke religion?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Eg er eigentleg ferdigbehandla, men dei kognitive metodane eg plar å bruke funkar ikkje skikkeleg no. Dei berre hindrar at det vert verre. Eg treng ei pause frå verda. Berre ei lita ei.

 

Lykke til hos psykolog i morgon, då! Dei er stort sett hyggelege folk. :p

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Av alle ikke-mods så er det Eplefe som får være altså! Er det fordi ho er JENTE?

 

edit: er det galt av meg å først tenke "å nei", når noen jeg prater såvidt over internettet med, skriver i en melding "i'm christian?", for så å tenke "ah, whoops", når det var snakk om navn ikke religion?

 

Nei nei, Eplefe får være fordi jeg kan ikke huske å ha sett henne kalle meg gammal mann noen gang. Ei heller ymte innpå de baner. Kjønn spiller ingen rolle, i hvert fall ikke så lenge jentene er forlovet med andre enn meg. Jeg løper ikke etter parkerte biler lissom.

Lenke til kommentar

Jeg har bare luksusproblem og bruker dette forumet til å få dere brukere til å tro at jeg ikke gjør noe annet enn å sove og klage dagen lang.

Woe is me.

 

elns

lulz, leste "/whois me"

 

Haha, too much IRC..

 

Definisjonen på en gammel mann kommer ann på hvem som sier det. Jeg er en gammel mann i forhold til ei 24-årig jente.

:thumbup:

 

Kortare forklart - Det er Eplefe fordi eg er awesome. >_>

Good! Nå lærer du the bundyway. Snart må du skryte av kroppsdeler og fetisher, Så er du akkurat slik som meg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Eg skal til legen i dag og fortelle at eg er ... deprimert. At eg ikkje klarar å stå opp, at eg ikkje klarar å somne, at eg ikkje klarar å spise nok eller lite nok. Alt ettersom, eller båe deler. Eg veit ikkje kva eg skal si. *emo*

Ikke så ulikt slik jeg har det. Det er en tøff tilværelse og jo lenger det går sånn, jo verre blir det. Det er nå min erfaring ihvertfall og jeg jobber hardt med ikke å havne nede i en dyp depresjon igjen. Heldigvis har nesten alle fagfolk jeg har møtt på tatt det på alvor. Lykke til!

 

@Gormers: Lykke til! Jeg går selv til psykolog en gang i måneden og det har hjulpet meg mye, særlig siden vi har god kjemi og jeg føler det er trygt å snakke med henne om ting.

 

 

Kingdom Hearts: Birth by Sleep er awesome! :love:

Men tomlene mine gråter...

Lenke til kommentar

Definisjonen på en gammel mann kommer ann på hvem som sier det. Jeg er en gammel mann i forhold til ei 12-årig jente.

 

Selvfølgelig. Jeg har vel fått betegnelsen fordi jeg er en del eldre enn gjennomsnittet i SO1, og i tillegg fordi jeg har en gammal manns holdninger, noe som ikke er hemmelig.

 

Finner forøvrig denne merkelig interessant:

 

http://www.youtube.com/watch?v=LHHFDYDjFng

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...