AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Meh. Gidder liksom ikke ha SO1 alene med Zealuu og Eplers heller. De er ikke så aktive. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Av alle ikke-mods så er det Eplefe som får være altså! Er det fordi ho er JENTE? edit: er det galt av meg å først tenke "å nei", når noen jeg prater såvidt over internettet med, skriver i en melding "i'm christian?", for så å tenke "ah, whoops", når det var snakk om navn ikke religion? Endret 30. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Meh. Gidder liksom ikke ha SO1 alene med Zealuu og Eplers heller. De er ikke så aktive. Og meg har du sikkert på ignore. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Eg er her no, er eg ikkje? Trur eg skal ta kvelden snart, då. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) 4800. For bra til ikke å poste. 9 (5) timer med Battlefield 3. Blir trøtt av sånt. Endret 30. oktober 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Suger du fortsatt i det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Eg er her no, er eg ikkje? Trur eg skal ta kvelden snart, då. Jo, for all del! Greit det, skal gå og legge meg nå selv. Skulle egentlig i sta, men Spotify kom i vegen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ferdig med Lord of Souls. Nå tror jeg rett og slett jeg skal spille Morrowind. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Spillt warcraft3 mod til TF2 i helgen. Latterlig gøy. EDIT: Kult å glemme at vi har OD i dag. Skulle egentlig jobbe, men glemte det og dro til skolen... Endret 31. oktober 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Eg skal til legen i dag og fortelle at eg er ... deprimert. At eg ikkje klarar å stå opp, at eg ikkje klarar å somne, at eg ikkje klarar å spise nok eller lite nok. Alt ettersom, eller båe deler. Eg veit ikkje kva eg skal si. *emo* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Lykke til, jeg har planer om å gå til psykolog i morra og :-) Endret 31. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Eg er eigentleg ferdigbehandla, men dei kognitive metodane eg plar å bruke funkar ikkje skikkeleg no. Dei berre hindrar at det vert verre. Eg treng ei pause frå verda. Berre ei lita ei. Lykke til hos psykolog i morgon, då! Dei er stort sett hyggelege folk. Endret 31. oktober 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har bare luksusproblem og bruker dette forumet til å få dere brukere til å tro at jeg ikke gjør noe annet enn å sove og klage dagen lang. Woe is me. elns Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 ^ Not sure if being sarcastic and making fun of, or not. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Av alle ikke-mods så er det Eplefe som får være altså! Er det fordi ho er JENTE? edit: er det galt av meg å først tenke "å nei", når noen jeg prater såvidt over internettet med, skriver i en melding "i'm christian?", for så å tenke "ah, whoops", når det var snakk om navn ikke religion? Nei nei, Eplefe får være fordi jeg kan ikke huske å ha sett henne kalle meg gammal mann noen gang. Ei heller ymte innpå de baner. Kjønn spiller ingen rolle, i hvert fall ikke så lenge jentene er forlovet med andre enn meg. Jeg løper ikke etter parkerte biler lissom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Definisjonen på en gammel mann kommer ann på hvem som sier det. Jeg er en gammel mann i forhold til ei 12-årig jente. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Kortare forklart - Det er Eplefe fordi eg er awesome. >_> Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har bare luksusproblem og bruker dette forumet til å få dere brukere til å tro at jeg ikke gjør noe annet enn å sove og klage dagen lang. Woe is me. elns lulz, leste "/whois me" Haha, too much IRC.. Definisjonen på en gammel mann kommer ann på hvem som sier det. Jeg er en gammel mann i forhold til ei 24-årig jente. Kortare forklart - Det er Eplefe fordi eg er awesome. >_> Good! Nå lærer du the bundyway. Snart må du skryte av kroppsdeler og fetisher, Så er du akkurat slik som meg. Endret 31. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Eg skal til legen i dag og fortelle at eg er ... deprimert. At eg ikkje klarar å stå opp, at eg ikkje klarar å somne, at eg ikkje klarar å spise nok eller lite nok. Alt ettersom, eller båe deler. Eg veit ikkje kva eg skal si. *emo* Ikke så ulikt slik jeg har det. Det er en tøff tilværelse og jo lenger det går sånn, jo verre blir det. Det er nå min erfaring ihvertfall og jeg jobber hardt med ikke å havne nede i en dyp depresjon igjen. Heldigvis har nesten alle fagfolk jeg har møtt på tatt det på alvor. Lykke til! @Gormers: Lykke til! Jeg går selv til psykolog en gang i måneden og det har hjulpet meg mye, særlig siden vi har god kjemi og jeg føler det er trygt å snakke med henne om ting. Kingdom Hearts: Birth by Sleep er awesome! Men tomlene mine gråter... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Definisjonen på en gammel mann kommer ann på hvem som sier det. Jeg er en gammel mann i forhold til ei 12-årig jente. Selvfølgelig. Jeg har vel fått betegnelsen fordi jeg er en del eldre enn gjennomsnittet i SO1, og i tillegg fordi jeg har en gammal manns holdninger, noe som ikke er hemmelig. Finner forøvrig denne merkelig interessant: http://www.youtube.com/watch?v=LHHFDYDjFng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå