Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil at klokken skal bli treee. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil at klokken skal bli treee. We knooow. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, men tiden går ikke fortere av den grunn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jo. Jeg vil spille SSX On tour men Xboxen 1'en min er ødelagt. Stakkars meg. Da må jeg spille PS3! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 KLOKKEN ER TRE! WAAAAAAAAAGH! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 UAAAAAAAAAAAAA! THIS IS GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMER.NO! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 KLOKKEN ER TRE! WAAAAAAAAAGH!Og jeg har ikke fått melding enda. Omigod, jeg føler meg glemt og utelatt og ekskludert fra livet hans. :|...Jeg er sulten. UAAAAAAAAAAAAA! THIS IS GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMER.NO!What is this madness? o.o Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 nå er den seks minutter over tre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå skal jeg se en AVGN video og spise 2 godisbiter med ett glass brus til. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 da var jeg tilbake fra byen:-) har fått tak i isbit poser og isknuser men ikke noe siturs presse. Hmm jaja jeg veit hvor jeg får tak i da men orket ikke gå dit i dag. Blir bare stående å prate med de i butikken en times tid før jeg kommer meg hjem igjen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 HAR du ikke sitruspresse? Det er ri-me-lig amatørmessig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Får ut så lite av gangen når man presser med hendene. Jeg har en men den er så forbanna stor vil ha en som er mindre. Før så presset jeg bare på jobb og tok med meg hjem når jeg skulle ha fest. likedan med isbiter! Det er ganske digg og jobbe på restaurant noen ganger hehehe! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) God Morgen alle sammen, jeg er så trøtt at det ikke burde vært lovlig. ^_^ Tror de holdt på til rundt seks-syv, faktisk. Angrer på at jeg gikk, fikk ikke sove før rundt da uansett. Heller rundt kvart på ni, vist du teller med afthermathen til meg, Riot og Remi:P Edit: dere andre burde blitt lengre Endret 21. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe nachspiel skal vare til i hvertfall de eldre er ute og tar ettermiddags turen sin da!! Da veit du at du har vært på ordentlig fest i hvertfalL!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som hvet om ett sted hvor de selger '' King James Bible '' til gameboy? Det er sykt skjeldent. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei og hopp. Tilbake igjen, men skal ut på nach nå klokken 2. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei og hopp! Kan vi droppe de dumme avstemningene? De tar jo opp halve siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 De gjorde jo ikke det i starten, men så måtte vi begynne å fylle på med ørten forskjellige poller. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det forresten noen andre her som har vært i Sydney og vet om et bra sted vi kan dra etter nach? (For å gi nordmenn et dårlig rykte ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå