AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvordan går det med hu berta di da Errorizer? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Går ikke så verst faktisk. Møtte henne før festen i går, preika litt og så gikk vi dit sammen. Med storsjarmen påskrudd er jeg vanskelig å motstå vet du. Må bare unngå vennesonen (burde ikke være noe problem siden jeg tror hun er relativt interessert også) og ikke være for desperat Endret 30. oktober 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så bra! Vennesonen er noe herk, men grei å ha når det er noen man ikke vil være sammen med men fortsatt ha kontakt med Programlederen for Newton er jaggu meg søt. Blir enda bedre av at hun heter Selda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Selda er ikke Zelda, så det er litt turnoff. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er ikke Zelda en gutt da? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Tøysekopp ALLE VEIT JO LZZM AT ZELDA ER EN JENTE!!! Endret 30. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hah, lillebroren til nokon i nabolaget vaks opp i den tru at Link heitte Zelda (eller "ZELDA"). Så han forstod aldri kvifor me lo kvar gang han prata med ugla som seier namnet ditt (ofte). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Zealuu, det der kunne like gjerne vært meg. Nå var det ingen i mitt nabolag/vennekrets som hadde Zelda på Nintendoen uansett, og han spilte det ikke selv - så jeg trodde en stund at Zelda var navnet på han fyren du spilte som. Jeg gikk liksom ut fra det i og med at det var han som var hovedkarakteren. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10023224 Bra sjukt må jeg si. Kan ikke for en gangs skyld politikerne bare slutte å sirkelrunke hverandre og heller gjøre en innsats for å få has på problemene før de vokser seg for store? Sette politifolk til å patruljere gatene i helgene og ha politi til stede på jernbanetorget til en hver tid og så burde man klare å redusere antall voldtekter og ran med en ganske stor prosent. Og hvis ikke man har nok utdannede politifolk går det jo an å leie et firma som securitas Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du kan spy ut politi i så store mengder du vil, det hjelper allikevel ikke mye når det er samfunnet som helhet det er noe galt med. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så vidt jeg vet har Oslo et veldig stort problem når det kommer til voldtekt per innbygger, i forhold til andre europeiske byer. Oslo har tilfeldigvis også det minst synlige politiet i noen hovedstad jeg noen gang har besøkt. Hvis politi ikke hjelper er det i alle fall en morsom tilfeldighet Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ferdig med den britiske versjonen av The Office (+ christmas special), starter på Community sesong 1 nå. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Så hva har folk gjort denne helgen ? Jeg har vært med kjæresten så og si hele tiden, fun times. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Nå har jeg ikke vært i mange storbyer men politiet er nesten alltid utenfor oslo s, og ganske ofte i karl johan. Selsagt kan de putte ut langt flere når slikt skjer. Så vidt jeg vet har Oslo et veldig stort problem når det kommer til voldtekt per innbygger, i forhold til andre europeiske byer. Akkurat dette året blir vel Norge verstingen i Skandinavia i alle fall, men Sverige pleier å være verre. Endret 30. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har lest ferdig bok 4 av Harry Potter og nå holder jeg på med Lord of Souls, som jeg er snart ferdig med. Begynner vel på et spill senere, men er ikke helt sikker på hvilket. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg har vært syk og har derfor ikke gått ut eller gjort noe spesielt i helga, selv om jeg hadde lyst til det. Likevel burde jeg uansett bare ha studert og gjort obligatoriske oppgaver jeg har, men det har jeg heller ikke gjort x] edit: Nå kom hybelkompisen hjem også... Endret 30. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ferdig med den britiske versjonen av The Office (+ christmas special), starter på Community sesong 1 nå. Hva skjedde med å vente? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Du blir fort hengene etter hvis du ikke følger med i tiden. Endret 30. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Haha. Tror jeg skal gå igjennom alle postene deres. Sammen gir de et godt nok grunnlag for personangrep på meg og utestengelse av dere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kollektiv avstraffelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå