Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ikke så verst faktisk. Møtte henne før festen i går, preika litt og så gikk vi dit sammen. Med storsjarmen påskrudd er jeg vanskelig å motstå vet du. :p Må bare unngå vennesonen (burde ikke være noe problem siden jeg tror hun er relativt interessert også) og ikke være for desperat

Endret av Error
Lenke til kommentar

Zealuu, det der kunne like gjerne vært meg. Nå var det ingen i mitt nabolag/vennekrets som hadde Zelda på Nintendoen uansett, og han spilte det ikke selv - så jeg trodde en stund at Zelda var navnet på han fyren du spilte som. Jeg gikk liksom ut fra det i og med at det var han som var hovedkarakteren.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10023224

Bra sjukt må jeg si. Kan ikke for en gangs skyld politikerne bare slutte å sirkelrunke hverandre og heller gjøre en innsats for å få has på problemene før de vokser seg for store?

Sette politifolk til å patruljere gatene i helgene og ha politi til stede på jernbanetorget til en hver tid og så burde man klare å redusere antall voldtekter og ran med en ganske stor prosent. Og hvis ikke man har nok utdannede politifolk går det jo an å leie et firma som securitas

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har Oslo et veldig stort problem når det kommer til voldtekt per innbygger, i forhold til andre europeiske byer.

Oslo har tilfeldigvis også det minst synlige politiet i noen hovedstad jeg noen gang har besøkt.

Hvis politi ikke hjelper er det i alle fall en morsom tilfeldighet

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke vært i mange storbyer men politiet er nesten alltid utenfor oslo s, og ganske ofte i karl johan. Selsagt kan de putte ut langt flere når slikt skjer.

Så vidt jeg vet har Oslo et veldig stort problem når det kommer til voldtekt per innbygger, i forhold til andre europeiske byer.

Akkurat dette året blir vel Norge verstingen i Skandinavia i alle fall, men Sverige pleier å være verre.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg har vært syk og har derfor ikke gått ut eller gjort noe spesielt i helga, selv om jeg hadde lyst til det. Likevel burde jeg uansett bare ha studert og gjort obligatoriske oppgaver jeg har, men det har jeg heller ikke gjort x]

edit: Nå kom hybelkompisen hjem også...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...