Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suger ikke det spillet?

 

Nei, det er noe av det beste jeg har spilt på veldig lenge, selv om det mangler X-faktoren til Arkham Asylum. Det har mistet den ekstra nærheten til tegneserien som det spillet hadde føler jeg, det er noe med at de har gått bort i fra den mer tegneserieaktige stilen på menyene og sånt. Helhetsinntrykket har gått litt ned, men som spill er det jo langt bedre enn både Asylum og det aller meste annet på markedet.

 

Nei, men om du er såpass avantgarde så burde du ttly skrive her: http://spillborring.blogspot.com/

 

Som eit dreamteam av dei minst talentfulle skribentane i Noreg, med dei raraste namna. Så du må nok skifte til Ronny-Kevin eller noko.

 

Er dette bloggen til Tonny Albrigtsen?

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare gjetta når jeg spurte om det var bloggen til Albrigtsen, basert på det første innlegget i bloggen.

 

Så ser jeg på bidragsytere, og etter et par klikk finner jeg:

 

Om meg

Etter å ha vokst fra Spillegal og Gamer, men ikke spillmediet, har Tonny Andre Albrigtsen bestemt seg for å gjøre en forskjell.

 

Say what?

 

Er det virkelig slik at man, etter at jeg sluttet, ikke har en eneste anmelder som klarer å skrive om spill som noe annet enn middelmådige vestlige skytere, daskere eller rævpulere, iOS-spill og japanske rollespill uten at det leder til en urettferdig bedømmelse? I så fall har Gamer et kjempeproblem.

 

Han er i hvert fall ydmyk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er hans blogg, ja. Eit par andre folk skriv der òg - alle med rare fornamn og Albrigtsen som etternamn. Den første posten går litt i detalj om korleis han "veks frå" Gamer.no (butthurt då den forferdelege Fight Night Champion-omtala vart tilbaketrekt).

 

Sidan då har det mest gått i dommedagsprofetiar om Gamer.no, vanleg svada, lite sjarmerande personkarakteristikkar av mellom andre Øystein Furevik og Kjersti Stuestøl (og eit mancrush på Jon Cato Lorentzen, dels på vår mann Lasse Lervik), og eit stadig meir omfattande illusjonsbilete kor dei er med på å sette dagsorden i norsk speljournalistikk.

 

Fascinerande lesing. Pants-on-head crazy, men fascinerande.

Lenke til kommentar

Det er hans blogg, ja. Eit par andre folk skriv der òg - alle med rare fornamn og Albrigtsen som etternamn. Den første posten går litt i detalj om korleis han "veks frå" Gamer.no (butthurt då den forferdelege Fight Night Champion-omtala vart tilbaketrekt).

 

Sidan då har det mest gått i dommedagsprofetiar om Gamer.no, vanleg svada, lite sjarmerande personkarakteristikkar av mellom andre Øystein Furevik og Kjersti Stuestøl (og eit mancrush på Jon Cato Lorentzen, dels på vår mann Lasse Lervik), og eit stadig meir omfattande illusjonsbilete kor dei er med på å sette dagsorden i norsk speljournalistikk.

 

Fascinerande lesing. Pants-on-head crazy, men fascinerande.

 

Ja, det er noe alvorlig butt-hurt også. Her er det ikke mye snakk om å respektere tidligere arbeidsgivere eller kolleger. Om deres ønske faktisk skulle bli realisert noen gang leser jeg ikke norsk spillpresse lenger. Og det er litt synd at de også Liker Lorentzen, da blir jeg litt usikker på meg selv - er jeg også en pretensiøs dott?

 

Etter sikkert 30 timer har jeg enda til gode å finne noe jeg ikke liker.

 

400 Riddler trophies! I'm gonna get you you green sadist!

 

Jeg satt og prøvde å finne noe nå, men det er pokker meg umulig.

 

En ting som er hysterisk morsomt, er når en skurk roper "chicken" når jeg ikke vil slåss med ham :!:

 

Jepp, det er veldig vanskelig. Det eneste må vel være at det er litt for mange Riddler-trofeer, men ettersom det ikke ble nødvendig å finne alle så gjør liksom ikke det noe heller.

 

"What are you!? Chickenman or Batman!?"

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske det var litt høyere kvalitet på teksturene noen ganger på 360-versjonen, men sånn går det vel når du har et spill på en dvd. Samtidig er alt sammen ekstremt detaljert riktignok.

 

Forøvrig hadde jeg glemt hvor mye jeg liker community.

 

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Akkurat det har ikke jeg tenkt på, men jeg er ikke sånn som henger meg opp i grafikken, kun det grafiske.

 

Aldri sett noe hele episoder fra Community, men jeg ler som regel høyt av alle klippene. Det der var ikke så veldig morsomt, men det var veldig korrekt. Jeg tror mange kanskje er redd for om de ikke ville ha blitt likt om de veide 200 kilo.

Lenke til kommentar

Kjøpte Alpha Protocol for en god stund siden, men har enda ikke spilt det. Skulle installere det nå, men det nekter å la seg aktivere. Skylder på internettforbindelsen gjør det også, enda den er mer enn god nok. Kjøpte av en eller annen grunn spillet for en billig penge på Steam også (2 euro eller noe sånt) da det var på salg. Men nå ser det ut som det kan ha vært lurt. Får prøve å installere det derfra i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...