Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

 

Hehe, det er ikke så vanskelig. Vent til historien er ferdig og du har unlocka alt av egenskaper og verktøy. Så lang er det 2 av 440 jeg ikke aner hvordan jeg skal få tak i. Du kan også avhøre folk som forteller deg hvor trofeer og svar på gåter er, så det er mer snakk om å vie litt tid - men det er altså ikke så forbanna vrient som det kan virke som, selv om de kanskje kunne ha hatt noen færre.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ligger på 381 akkurat nå jeg.

 

Challenge Rooms er de du åpner opp mens du finner trofeer, de ligger på samme meny som fortsett spill og start nytt spill. Er små rom hvor du enten sloss eller skal ta ut folk på kortest mulig tid.

 

Jeg mangler faktisk Identity Teft selv, jeg fant første liket helt i starten av spilletiden min, men etter det var det stilt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hva er poenget med crossflashing egentlig?

 

Egentlig ganske enkelt at man bruker en BIOS fra et annet hovedkort enn ditt eget. På mitt HK (ASUS P5K) så har Asus deaktivert AHCI pga. lisensproblemer. Jeg crossflasha over til Asus P5KR som har AHCI aktivert og ettersom mitt HK egentlig har AHCI, bare at det er deaktivert, så har jeg nå AHCI. AHCI er forresten en type for behandling av SATA-tilkoblinger. Gjorde det fordi jeg har tenkt å kjøpe SSD og de er raskere med AHCI.

 

Ser forresten på denne SSDen: http://www.dustinhome.no/ocz-agility-3-25-60gb-ssd-sata-600-mlc/product/5010594230

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om det var der jeg fant liket jeg fant, men like etter ledet et blodspor til et vitne som sa at morderen så helt lik ut som Bruce. Vet likevel ikke om det vil være et nyttig hint :p

 

Er det min mann sier også. Er ganske nøyaktige kartbetegnelser når jeg åpner questet, men så fort jeg drar dit bort er alt som vanlig og det er ikke flere ledetråder. Ikke dukker det opp flere lik heller, jeg går ganske mye på bakken med detectivevision på for å se om jeg ser noen.

 

@Bundy: Nei, Batman Arkham City

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...