Error Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 overrask dama med å dukke opp i morgen kveld, inviter henne på middag og meddel at du må utsette neste besøk med en uke. ???? Profit Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Nettopp sett Batman Forever. For en forferdelig film. Samtidig er den av typen forferdelig film som fortsatt er svært underholdende, kanskje mer underholdende nettopp fordi den er så forferdelig. Det hender jeg bevisst oppsøker den typen filmer; det er god, lett underholdning og det er alltid noe å le av. Kongen av dem alle mener jeg er Mortal Kombat: Annhiliation. Jeg synes ikke Batman Forever er så ille, i forhold til den med Arnold. Liker rollen Jim Carrey gjør som Riddler. For lenge siden hørte jeg noe om en ny film der Johnny Depp skulle spille Riddler i en ny Batman-film. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Angående dårlige filmer, så har en jo også Street Fighter. Men må si at selv om den er dårlig så liker jeg den litt samtidig Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Qp5sPiSTN34 Engelsk tale på denne da, men jeg regner med den er å få med original tale og engelsk/norsk tekst når den kommer på DVD/Blu-Ray. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 (om det faktisk finnes noen i denne tråden er vel muligens et enda bedre spørsmål) Nope, er ikke 45 Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Have you ever been so far as even decided to? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Do looks like more? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 *random engelsk setning* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Så, finnes det noen folk i denne tråden på min alder som har deltatt på OD i dag? (om det faktisk finnes noen i denne tråden er vel muligens et enda bedre spørsmål) Spørs vel på alderen din det Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) "jeg er så moden ass, voksen lissom, og de som er to år yngre enn meg er såå barn assa"-alderen Dvs, 17 Edit: Fremtiden i følge Microsoft. Kul video: Endret 27. oktober 2011 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er morsomt å endelig få sette sammen ny pc. Det er mindre morsomt å ikke kunne starten den da skjermkortet ikke har kommet på lager enda. Fudge! Kul video btw. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Edit: Fremtiden i følge Microsoft. Kul video: Hvordan har de tenkt å si "BSOD"? Æsj, møkkastemning i kroppen min nå. Fikk vite i kveld at en fyr i familien jeg hilste på for første gang her om dagen har fått hjerneblødning og ligger på sykehuset i koma mens han skal dø. Og i morgen er det siste dagen til den ene pedagogiske lederen på jobben før hun begynner som styrer i nabobarnehagen. Nitrist stemning. Endret 27. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Nå innså jeg at jeg kanskje ikke har det så ille allikevel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ting som ikke funker/er til stede når det skal er jævlig irriterende. Å kjenne på følelsen av at noen du kjenner skal dø er en litt annen ballpark. I hvert fall når det ikke er så lenge siden jeg hilste på ham for første gangen - og likte fyren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor gammel er han? Nær familie? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 I førtiåra. Er fetteren til mamma, så ikke kjempenær i og for seg, og som sagt så var det ikke før nylig jeg hilste på ham, så det er vel kanskje den biten som er verst. Det er mest "rart", kanskje. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Huff da. Ekstra synd når slikt skjer i den alderen. Får bare håpe lykken står han bi og gir han en ny sjanse. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen her som bor i Oslo og som har et sverd (helst katana) i stål jeg kan låne for en kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå