Gormers Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Tja, noen av de som har kommet fra han Alex Navaro for eksempel har ofte vært litt.. ladede med bastante meninger selv om det egentlig bare skulle være en nyhetsartikkel. http://www.giantbomb.com/news/gamestop-forcibly-removing-onlive-coupons-from-deus-ex-pc-copies-because-theyre-gamestop-updated/3614/ Men ellers liker jeg ofte å lese der ja. Endret 26. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hehe akkurat den der er litt vel mye ja, det kan jeg være enig i. Nettopp sett Batman Forever. For en forferdelig film. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Battlefield 3 var i postkassa i dag Endret 26. oktober 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 52 minutter gjenstår. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Vurderer å piratkopiere det, så jeg bare får sett om det er noe gøy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har lyst til å oppleve hvor pent det er, men gidder ikke betale fullpris for en enspillerkampanje jeg ikke syns er noe interessant og en flerspiller jeg ikke bryr meg om. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jeg suger så hardt i Battlefield 3 at jeg nesten ikke vil spille det lenger.... Jepp! Jeg kommenterte faktisk den artikkelen med akkurat det. Giant Bomb har virkelig levert gode artikler i det siste, begynner å få sansen for dem som heldekkende nyhetsside og ikke bare som en side for videoer. Whatever your needs. Whiskey Media got you covered. Daglig innom Tested, Giantbomb flere ganger i uka og Screened om jeg føler for det. Og seff alle podcastene. 24-timers oktobercast med Tested. <3 FOR THE KIDS!! Endret 26. oktober 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Wow. Jeg har fått en "Battle.net Account Email Verification - Action Required" fra "Blizzard Entertainment ([email protected])" der det står at min World of Warcraft account er undersøkt og gir sterke signaler om at den blir solgt eller byttet bort, noe som er i strid med Blizzards EULA. Jeg spiller ikke WoW og har aldri gjort det heller... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 @Lakus: Jeg bruker kun Giant bomb, Screened ser jeg av og til på, særlig for Besties og Defending your movie. @Cloud: Bare en? Jeg tror jeg får en sånn om dagen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ahh, Tested er genialt. Nesten bedre enn GiantBomb til tider. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Meh, jeg liker Will Smith men jeg finner ingen artikler jeg har så mye igjen for å lese. Et problem jeg har fått med Giant Bomb er den helvetes Meebo-linja de har la til i går - det er tydelig at de har begynt å tenke mye med lommeboka de siste månedene, og det er ikke bare positivt (selv om jeg selvfølgelig er for at alle får betalt for jobben de gjør). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 @AltF4: En ja og jeg har aldri fått en slik før. Sjeldent jeg får søppelpost i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 @AltF4: Subscribers slipper reklame *hint hint* Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har lyst til å oppleve hvor pent det er, men gidder ikke betale fullpris for en enspillerkampanje jeg ikke syns er noe interessant og en flerspiller jeg ikke bryr meg om. Litt slik jeg tenker også. Om jeg finner det i billigkurven kjøper jeg det nok. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 @AltF4: En ja og jeg har aldri fått en slik før. Sjeldent jeg får søppelpost i det hele tatt. Jeg får det heldigvis i søplefilteret mitt, men jeg får mye rart @AltF4: Subscribers slipper reklame *hint hint* Reklame hindrer jeg med adblock, det er nok de legger til tredjepartsgreier og gjør om videoer til YouTube-videoer det begynner å gå utafor etter min smak. Jeg har ikke noe behov for å se gutta sitte og drikke seg fulle mens de gjør uinteressante ting. Men når selv deres vanlige innhold er på grensa til å begynne å kreve betaling så får jeg en dårlig smak i munnen. Det gjelder i hvert fall den linja i bunnen som gir hele siden et preg av internett tidlig '00 og alle de tusen uinteressante sidene som kom nedlasset med reklame. Og det er ikke et kvalitetstegn. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg suger så hardt i Battlefield 3 at jeg nesten ikke vil spille det lenger.... La oss shoot all the men ein dag. Eg er supermedic. Av og til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Verdens kjipeste twitring om dagen 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Tilbake i Oslo og på jobb, med forkjølelse. Den har værsågod å bli fort borte så jeg slipper å avlyse fredag kveld. Nettopp sett Batman Forever. For en forferdelig film. Samtidig er den av typen forferdelig film som fortsatt er svært underholdende, kanskje mer underholdende nettopp fordi den er så forferdelig. Det hender jeg bevisst oppsøker den typen filmer; det er god, lett underholdning og det er alltid noe å le av. Kongen av dem alle mener jeg er Mortal Kombat: Annhiliation. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Så, finnes det noen folk i denne tråden på min alder som har deltatt på OD i dag? (om det faktisk finnes noen i denne tråden er vel muligens et enda bedre spørsmål) Endret 27. oktober 2011 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Liker OD nå som jeg slipper å være en del av det. Fikk vafler i dag tidlig mellom bussene Og gosjdarnit! Julebordet er samme helg som jeg skal til Harstad igjen. Typisk. Allerede fått kjeft for å være whipped så lurer på hvor ille det blir nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå