Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Tja, noen av de som har kommet fra han Alex Navaro for eksempel har ofte vært litt.. ladede med bastante meninger selv om det egentlig bare skulle være en nyhetsartikkel.

 

http://www.giantbomb.com/news/gamestop-forcibly-removing-onlive-coupons-from-deus-ex-pc-copies-because-theyre-gamestop-updated/3614/

 

Men ellers liker jeg ofte å lese der ja.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg suger så hardt i Battlefield 3 at jeg nesten ikke vil spille det lenger....

 

Jepp! Jeg kommenterte faktisk den artikkelen med akkurat det. Giant Bomb har virkelig levert gode artikler i det siste, begynner å få sansen for dem som heldekkende nyhetsside og ikke bare som en side for videoer.

Whatever your needs. Whiskey Media got you covered.

Daglig innom Tested, Giantbomb flere ganger i uka og Screened om jeg føler for det. Og seff alle podcastene.

 

24-timers oktobercast med Tested. <3 FOR THE KIDS!!

Endret av Lakus waits for no-one
Lenke til kommentar

Meh, jeg liker Will Smith men jeg finner ingen artikler jeg har så mye igjen for å lese. Et problem jeg har fått med Giant Bomb er den helvetes Meebo-linja de har la til i går - det er tydelig at de har begynt å tenke mye med lommeboka de siste månedene, og det er ikke bare positivt (selv om jeg selvfølgelig er for at alle får betalt for jobben de gjør).

Lenke til kommentar

@AltF4: En ja og jeg har aldri fått en slik før. Sjeldent jeg får søppelpost i det hele tatt.

 

Jeg får det heldigvis i søplefilteret mitt, men jeg får mye rart :p

 

@AltF4: Subscribers slipper reklame *hint hint*

 

Reklame hindrer jeg med adblock, det er nok de legger til tredjepartsgreier og gjør om videoer til YouTube-videoer det begynner å gå utafor etter min smak. Jeg har ikke noe behov for å se gutta sitte og drikke seg fulle mens de gjør uinteressante ting. Men når selv deres vanlige innhold er på grensa til å begynne å kreve betaling så får jeg en dårlig smak i munnen. Det gjelder i hvert fall den linja i bunnen som gir hele siden et preg av internett tidlig '00 og alle de tusen uinteressante sidene som kom nedlasset med reklame. Og det er ikke et kvalitetstegn.

Lenke til kommentar

Tilbake i Oslo og på jobb, med forkjølelse. Den har værsågod å bli fort borte så jeg slipper å avlyse fredag kveld.

 

Nettopp sett Batman Forever. For en forferdelig film.

 

Samtidig er den av typen forferdelig film som fortsatt er svært underholdende, kanskje mer underholdende nettopp fordi den er så forferdelig. Det hender jeg bevisst oppsøker den typen filmer; det er god, lett underholdning og det er alltid noe å le av. Kongen av dem alle mener jeg er Mortal Kombat: Annhiliation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...