Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sett Grave of the Fireflies live action utgaven. Ikke like bra og heller ikke like trist. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha, noen som har prøvd seg på YouTube i dag? 500 Internal Server Error Det oppstod en feil. Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen. If you see them, show them this information: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ja, er tydeligvis oppe igjen nå. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Må si jeg liker det nye profilbildet mitt. Nesten så jeg vurderer å bytte ut avataren med den. ^_^ Det ville utløse OCD av dimensjoner Ingenting har vel vært mer stabilt på dette forumet en avataren din. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Aw, den ene katten døde i dag På den lyse siden har vi visst at han har hatt hjertesvikt i to måneder nå (han har fått medisiner etc.) så fikk god tid til å ta farvel med pusen. I tilegg har jeg mye erfaring med dyr og naturligvis også en del erfaring med å miste dyr og da lærer man heller å tenke på de gode minnene enn det som ikke er så positivt. Men, er jo likevel veldig trist.. http://open.spotify.com/track/0lCOXkpHLxwUDgV0xkZlIf Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så trist å høre. Har erfaring med å miste dyr selv, men uansett hvor mye tid en har til å ta farvel, er det aldri nok. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Leit å høre Errorizer! Er bare sånn verden er, og man får vel være glad for alt det man har fått fremfor å sørge over alt det man ikke lenger får. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Må si jeg liker det nye profilbildet mitt. Nesten så jeg vurderer å bytte ut avataren med den. ^_^ Det ville utløse OCD av dimensjoner Ingenting har vel vært mer stabilt på dette forumet en avataren din. Oh, i beg to differ.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Var en tur hos mine foreldre, og de hadde kjøpt Hansa julebrus. Den var ikke noe god. Kjøpte selv Lerum julebrus på butikken igår og testet den nå, og den var mye bedre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Ah, julebrus. Hvilken blir best i år mon tro? Endret 25. oktober 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Brun (Here we go again) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hjemmebrent er ikke julebrus Bundy ! Brun så klart. Som jeg sa på fb, rødt er for kommunister. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Brun. Rødt er litt vel søtt og eventyraktig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Brun. Rødt er litt vel søtt og eventyraktig. Og brun smaker litt champagnebrus. Samme visa som alltid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 True, men bare litt. I did not actually see that one coming. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 http://www.giantbomb.com/news/when-a-mostly-positive-review-becomes-controversial/3764/ Flashback til gamer.no's anmeldelse av uncharted 2. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hjemmebrent er ikke julebrus Bundy ! Oh i beg to fukkkkinnn differ! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 http://www.giantbomb.com/news/when-a-mostly-positive-review-becomes-controversial/3764/ Flashback til gamer.no's anmeldelse av uncharted 2. Jepp! Jeg kommenterte faktisk den artikkelen med akkurat det. Giant Bomb har virkelig levert gode artikler i det siste, begynner å få sansen for dem som heldekkende nyhetsside og ikke bare som en side for videoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå