Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vaska det lille hybelkjøleskapet og ting ut all isen i fryserrommet for første gang. Tror jeg ikke gjør det før jeg flytter ut en eller annen gang igjen.

Jeg vil også ha et kjøleskap jeg kan styre med for første gang!

 

Mine personlige svakheter slo til i dag og jeg kjøpte meg en iPhone 4GS. Lurer på om jeg noensinne vil komme meg av dette tekno-kjøret.

Lenke til kommentar

Her sitter jeg, helt alene på hybelen, en lørdagskveld, og jobber med eksamensoppgaven i pedagogikk. Hva skjedde egentlig med meg?... :ohmy:

Jeg burde gjøre noe av det samme, men jeg orker ikke den helga her. Huff, skulle ønske student-livet og det å være effektiv med å lese og gjøre skolearbeid etc kom lettere :p Nå for tiden satser jeg bare å på å bestå nok fag til å få fortsatt få studielån og støtte... Hvis jeg bare hadde hatt en deltidsjobb så var dette litt mindre stress...

 

Jeg vil også ha et kjøleskap jeg kan styre med for første gang!

Gleden som bydde komme av å ha gjort et kjøkken eller kjøleskap rent, uteblir for min del :p Spesielt når jeg uansett deler kjøkken med en annen.

 

Men i alle fall så får jeg en sony experia mini pro i morra når foreldre kommer på besøk og tar med pakken jeg hadde bestilt (skulle riktignok ønske at den hadde "Siri" også). Og så har jeg Arkham City. :w00t:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Har nettopp levert inn litteraturoppgåve og hatt praksis i løpet av same veka, så eg tillet meg å ha fri no.

 

Held på med Ocarina of Time (virtual console), og er nettopp ferdig med Forest Temple. Fekk òg nettopp utvida koggeret mitt, sjølv om førstepersonssiktinga med boge faktisk er verre med GC-stikke enn den slarkete N64-greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...