Gormers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har vaska det lille hybelkjøleskapet og ting ut all isen i fryserrommet for første gang. Tror jeg ikke gjør det før jeg flytter ut en eller annen gang igjen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har brukt dagen på å bake og selge boller (og kaffe) sammen med to venninner. Vi fikk inn 1300 kroner til OD. Ikke dårlig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har vaska det lille hybelkjøleskapet og ting ut all isen i fryserrommet for første gang. Tror jeg ikke gjør det før jeg flytter ut en eller annen gang igjen. Jeg vil også ha et kjøleskap jeg kan styre med for første gang! Mine personlige svakheter slo til i dag og jeg kjøpte meg en iPhone 4GS. Lurer på om jeg noensinne vil komme meg av dette tekno-kjøret. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sitter og ser Battlefield 3 Launch Trailer om og om igjen. Sterk stå***-faktor av musikken. I need to stop. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Så den nå selv, du har rett. Musikken = Insta-boner. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q7GVSx7yMaA Endret 22. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Håper inderlig Amazon kan få inn skjermkortet jeg har bestilt på lager snart. I needs to be ready for launch. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Her sitter jeg, helt alene på hybelen, en lørdagskveld, og jobber med eksamensoppgaven i pedagogikk. Hva skjedde egentlig med meg?... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Meg: "How long are you open?" Butikkansatt: "Huh? We are always open." Men saa har jeg overspist igjen. Laerer aldri. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Her sitter jeg, helt alene på hybelen, en lørdagskveld, og jobber med eksamensoppgaven i pedagogikk. Hva skjedde egentlig med meg?... lyfe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Her sitter jeg, helt alene på hybelen, en lørdagskveld, og jobber med eksamensoppgaven i pedagogikk. Hva skjedde egentlig med meg?... Du logget på forumet og slang inn et innlegg her. Which is a good thing. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg løper rundt i Xenoblade for å finne 2 stk. av en ting som virker til å være det mest sjeldne i hele spillet. Kjedelig... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg slenger meg rundt i Arkham City Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Her sitter jeg, helt alene på hybelen, en lørdagskveld, og jobber med eksamensoppgaven i pedagogikk. Hva skjedde egentlig med meg?... Jeg burde gjøre noe av det samme, men jeg orker ikke den helga her. Huff, skulle ønske student-livet og det å være effektiv med å lese og gjøre skolearbeid etc kom lettere Nå for tiden satser jeg bare å på å bestå nok fag til å få fortsatt få studielån og støtte... Hvis jeg bare hadde hatt en deltidsjobb så var dette litt mindre stress... Jeg vil også ha et kjøleskap jeg kan styre med for første gang! Gleden som bydde komme av å ha gjort et kjøkken eller kjøleskap rent, uteblir for min del Spesielt når jeg uansett deler kjøkken med en annen. Men i alle fall så får jeg en sony experia mini pro i morra når foreldre kommer på besøk og tar med pakken jeg hadde bestilt (skulle riktignok ønske at den hadde "Siri" også). Og så har jeg Arkham City. Endret 22. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Prøver desperat å bestille pizza fra Pizza Hut, men med verdens mest ustabile nettside er det enklere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har nettopp levert inn litteraturoppgåve og hatt praksis i løpet av same veka, så eg tillet meg å ha fri no. Held på med Ocarina of Time (virtual console), og er nettopp ferdig med Forest Temple. Fekk òg nettopp utvida koggeret mitt, sjølv om førstepersonssiktinga med boge faktisk er verre med GC-stikke enn den slarkete N64-greia. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Bitches be crazy. 5 kr og en gratis tur til psykologen om du så den komme Endret 23. oktober 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Endelig har jeg rundet Xenoblade, etter nesten 130 timer. Jeg var level 84 og de to andre jeg hadde med meg var level 83. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nesten litt demotiverende å høre hvor lang tid det tar Im so sorry! Not amazing! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 50 timer mer enn jeg brukte. Jeg surfer med ipad og er på overnatting hos foreldre. Merker jeg savner Arkham City. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Bitches be crazy. 5 kr og en gratis tur til psykologen om du så den komme Edit: Denne er overraskende kul: http://open.spotify.com/track/0lCOXkpHLxwUDgV0xkZlIf Og delvis relatert til SO også Endret 23. oktober 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå