Error Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Eg saknar dykk, folkens. :c Kan ikkje nokon kjefte på meg når eg ikkje er innom her ofte nok? My kjeftometer needs recharging. Har i løpet av ikke så alt for kort tid "kjeftet" på RoR og Laland! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Helvete heller, jeg slutter med nynorsken litt. Det blir nesten demotiverende å skrive innlegg. Jeg elsker nynorsk, men må oftest opp med nynorsk ordliste for å dobbeltsjekke at jeg har fått alt rett. Så jeg blir nok å se oftere i SO nå fremover. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Eg saknar dykk, folkens. :c Kan ikkje nokon kjefte på meg når eg ikkje er innom her ofte nok? AltF4 snakker sjit om deg hele tiden når du ikke er her, så du burde kanskje være her oftere. Det blir ekkelt til tider. I would never! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hentet batman i dag, men etter mye diskutering hvor jeg måtte si flere ganger at ekstra stæsj var en del av forhåndsbestillingstilbudet, så fikk jeg vite at de ikke hadde mer igjen >_> Endret 21. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Si meg, skulle ikke verden gå under i dag? Har jeg gått glipp av det....igjen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Neida, klokken 20:09 går verden under. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Virkelig? Er det det han har sagt? Jeg hadde gledet meg i hele dag, og begynte å tvile inntil nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ja ja, jeg har da spist mitt siste måltid (Big Mac meny fra mækkern) og sitter og lurer på om jeg skal spise den siste kokosbollen, eller om jeg skal spare den og gi den til Fergemannen, så jeg forhåpentligvis kommer meg over til den andre siden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 5 minutter til åpningsseremonien til BlizzCon starter! Farvel, verden. Ses søndag morgen. Vedder PC'en min på en ny utvidelsespakke til WoW. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det som er kjipt med t-skjorter som følger med er at de alltid er i feil størrelse. Hehe, sant, nå har alle jeg har fått vært i Large da, og passet meg fint nok. Og ja, fysis soundtrack er WIN WIN WIN! YESS! Der klarte jeg endelig Platinum på Nier, tok meg bare en 150 timer ingame. >_< Hvilket trofé var det som skulle til for å få det til? Har spilt igjennom Nier en gang selv og har veldig lyst til å spille det igjennom de resterende gangene, men må prioritere andre spill. Vel det er fire slutter du må se, to siste må du ha alle 30 våpen (som i seg selv er et trophy) for å låse opp. Men det som tar tid er trophies for å fullt oppgradere alle våpen, krever en del farming av materialer. Jeg er lite begeistret for trophies som krever farming, tar så lang tid, og man vet ikke hvor lenge fordi drops kommer så random. Neida, klokken 20:09 går verden under. NOOOOOES! Det betyr at jeg ikke får sett dagens Beat for Beat og Nytt på Nytt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Farming med random drops er vannvittig frustrerende. Skulle oppgradere det sverdet, Faith elns, og jeg lette i aldri så lang tid for å finne materialer. >.< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jepp, og Faith er en av de enkleste. Verden skal gå under......... NUH! Edit: Still Alive! Endret 21. oktober 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 5 minutter til åpningsseremonien til BlizzCon starter! Farvel, verden. Ses søndag morgen. Vedder PC'en min på en ny utvidelsespakke til WoW. Men hva faen, du nekter Skype klokka 7 fordi du skulle se BlizzCon som begynner nå altså i sta? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg har sett på den trailer'n på 1 minutt som går i loop siden da. HERRE, Diablo III Collector's Edition så sweet ut. Spesielt omslaget. Og WoW-subscribers som bestiller et års abonnement får Diablo III gratis. Og neste WoW expansion beta-key. Endret 21. oktober 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Og onanert non-stop? Jaså? Post bilde i rett tråd. Batman AA er runda. Skal skaffe meg alle Riddler-trofeer før jeg hopper inn i AC. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Bildet er vel ikke sluppet enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Edit: Still Alive! I see what you did there. Eg saknar dykk, folkens. :c Kan ikkje nokon kjefte på meg når eg ikkje er innom her ofte nok? SLEM JENTE! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Diablo 3 CE? Imma have that. I gang med The Witcher 2 på Dark difficulty. SO HARDCORE. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Diablo 3 tror jeg glatt at jeg hopper over gitt. Dark Souls derimot, det må jeg innrømme at frister. På en sadistisk, se-på-meg-jeg runnet-Dark-Souls måte. Blir fort den hardeste i gata da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Haha, det med at verden går under klokken 20:09 var bare noe jeg skrev for å ikke skuffe Cloudemyx Han har ikke sagt noe tidspunk tror jeg. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/dommedagsprofet-gjemmer-seg-for-media-3617781.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå