Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Fade-delen var treg, men jeg kom meg da igjennom sånn passe interessert i det som skjedde. Passert 100 timer i Xenoblade og synes det er kult å dra tilbake til andre steder og slå alle de monstrene jeg måtte på død og liv unngå tidligere i spillet.

 

Hvilken level er du i nå, og hvor har du kommet?

Nå er jeg level 74-75.

Jeg er på vei inn i Bionis. Har ikke planer om å ta sistebossen helt enda, så jeg bruker litt tid på å bygge opp Colony 6.

Jeg fant noen oppdrag rundt omkring, men de fleste får jeg ikke gjort på grunn av den lave levelen jeg er på, så de får jeg jo ikke gjort før jeg kan hamle opp med monstre som er rundt level 85 pluss minus. :hrm: Tenkte jeg skulle løpe litt rundt og besøke tidligere steder for å finne unike monstre jeg kan ta og grinde litt samtidig.

 

Jeg var ikke så høy level der, så tipper du havner på godt over 80 før sistebossen. Jeg jaktet også på unike monstre. Noen av dem er vanvittig vanskelige, selv om du gjerne er høyere level. Da er det deilig å komme tilbake senere og banke opp en som banket deg opp før.

 

Var inne på RoR sin profil, og han skriver visst 33,9 innlegg per dag :!:

Lenke til kommentar

Var inne på RoR sin profil, og han skriver visst 33,9 innlegg per dag :!:

Hahaha, du skulle vært innom for noen måneder siden da var den på rundt 200 innlegg per dag. :p Er pga alle innleggene som ble flyttet over fra innlegg.no når jeg registrerte meg her.

 

Men jeg er overrasket over at jeg faktisk har flere innlegg enn deg totalt. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Nei xD Har hatt innleveringer og ting som jeg bare har prokrastinert konstant med å gjøre... Så har nesten ikke spilt noe som helst.

 

lol fuck darjk souls

 

 

fuck portal 2

 

 

lol fuck deus ex

 

 

 

CSS ftw

Det bildet var ikke mitt, jeg synes bare det var tøft mtp. hvirdan spillene stod mot hverandre. Forøvrig...

CSS? :}

Lenke til kommentar

Jeg gikk for CE ja. Enig i at den ikke er så super, men helt grei. Var ikke så kjempedyr at det gjør noe.

 

Da er Heroes VI CE noe helt annet, den hadde alt jeg synes er stilig i CE, stilig innpakning, soundtack og t-skjorte + noe annet stæsj også.

 

Så var det det at man må vente på pc'n som bruker en evighet på service, her om dagen var det 3 uker siden jeg sendte den inn, og da sendte jeg mail for å høre hvordan det lå ann, da ventet de på en del de ikke visste når de kom til å få fra levrandøre. Sukk! Får bare håpe jeg får den tilbake før Skyrim kommer.

Lenke til kommentar

Nei xD Har hatt innleveringer og ting som jeg bare har prokrastinert konstant med å gjøre... Så har nesten ikke spilt noe som helst.

 

Der lærte jeg et nytt ord. http://no.wikipedia.org/wiki/Prokrastinering

 

RoR: Den var litt stilig ja. Soundtrack (i fysisk form) er alltid en vinner. Det som er kjipt med t-skjorter som følger med er at de alltid er i feil størrelse.

Lenke til kommentar

Har såvidt begynt på Dark Souls selv bare for å få en smakebit. Kom meg ut av asylet og til et veiskille der jeg kan gå opp eller ned, før jeg gikk tilbake til DA:O. Jeg rundet Demon's Souls og har også planer om å runde dette, men hvordan det blir prioritert ift Xenoblade kommer an på hva jeg har det mest moro med.

 

Hehe, ja har kanskje vært litt uansvarlig med forhåndsbestilling jeg også. Har vel ca 20 spill som enten har kommet eller kommer snart, mens jeg fremdeles seiler i sneglefart gjennom "gamle" spill jeg ikke er ferdig med eller har startet på ennå. >_<

 

Jeg har for lengst funnet ut at spilling - i likhet med alle interessante hobbyer - krever selvdisiplin. Det er hva som skiller dem fra passive hobbyer som man ikke får like stort utbytte av, som å se på TV-serier.

Lenke til kommentar

Det som er kjipt med t-skjorter som følger med er at de alltid er i feil størrelse.

Hehe, sant, nå har alle jeg har fått vært i Large da, og passet meg fint nok. :) Og ja, fysis soundtrack er WIN WIN WIN!

 

YESS! Der klarte jeg endelig Platinum på Nier, tok meg bare en 150 timer ingame. >_<

 

Hvilket trofé var det som skulle til for å få det til? Har spilt igjennom Nier en gang selv og har veldig lyst til å spille det igjennom de resterende gangene, men må prioritere andre spill.

 

Jeg har for lengst funnet ut at spilling - i likhet med alle interessante hobbyer - krever selvdisiplin. Det er hva som skiller dem fra passive hobbyer som man ikke får like stort utbytte av, som å se på TV-serier.

Helt klart. Jeg fullførte et par spill for noen måneder siden. For at jeg skulle klare det måtte jeg bare finne frem et spill jeg ikke hadde fullført og konsentrere meg fullt om det og ikke på alle de jeg har liggende, som jeg ikke har spilt eller kanskje ikke tatt av plasten på.

 

Jeg har vært på golfbanen i dag. Første gang jeg prøver og det gikk over all forventning. Neste år tenker jeg at jeg begynner med golf, for det er veldig gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...