Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemme for middag og PC-hjelp til jobben før det bærer tilbake til foreldre møte om en kort halvtime.

 

Smalt en bombe på jobben i dag, kommunen viser nok en gang at de ikke er helt stødige på dette med meldinger og beskjeder. Kom en mor med et barn i dag som har fått plass fra desember - uten at noen vet det har kommunen bestemt å ha 3 nye plasser til barn mellom 0 og 3 år på den ene avdelingen. Bra flaut å ønske noen man ikke tror man har plass til velkommen. Det positive er at det øker sjansene for at jeg får meg fast jobb betraktelig.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Endelig ute av magikertårnet i Dragon Age: Origins. Så langt den eneste delen av spillet som rett og slett kjedet meg og jeg er tydeligvis ikke den eneste som synes det, for det er en ganske populær mod der ute som lar deg hoppe over hele biten i The Fade.

 

Nå er hvertfall det overstått og jeg er på vei mot Denerim, som er det siste stedet jeg har igjen før slutten. Såvidt jeg har skjønt er det mulig å dra hit tidligere, men dramaturgisk sett mener jeg det er en selvfølge å konfrontere Teyrn Loghain som siste fiende før sluttkampen. Så var det dette med frihet kontra eksposisjon da...

 

Anyways, regner med å runde det i slutten av neste uke (fordi jeg er i Tyskland fra lørdag til onsdag) og da skal jeg endelig få satt tennene i Xenoblade Chronicles.

 

Har du ikkje vore i Denerim før i det heile, men du har likevel gjort Redcliffe, Circle Tower, Brecilian (?) Forest og Orzammar? o_o

Lenke til kommentar

Nei, men du har gått glipp av veldig mange sidequests, og ein del hardening/character-quests, som iallefall eg trur det kunne vore lurt å ha gjort tidlegare. Denerim har mange subområder, det er ikkje sånn at du spring opp og banker på døra til Loghain så snart du går inn porten. :p

 

Ellers skulle eg eigentleg seie i stad at om du skal gjennom DA:O igjen, så tilrår eg deg å gå til Circle Tower først - du får jo både ein ekstra mage og permanente stat bonuses, samstundes som det vert mest nedskalert (og Orzammar minst).

Lenke til kommentar

Ganske uansvarlig av meg å forhåndsbestille arkham city i dag hos gamestop når det er så mye skolearbeid for tiden (og jeg har lite penger å rutte med), men gundammit jeg orker ikke høre andre snakke på nettet om hvor bra et spill jeg har veldig lyst til å spille, er.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Den Fade-delen var treg, men jeg kom meg da igjennom sånn passe interessert i det som skjedde. Passert 100 timer i Xenoblade og synes det er kult å dra tilbake til andre steder og slå alle de monstrene jeg måtte på død og liv unngå tidligere i spillet.

 

Hvilken level er du i nå, og hvor har du kommet?

Nå er jeg level 74-75.

Jeg er på vei inn i Bionis. Har ikke planer om å ta sistebossen helt enda, så jeg bruker litt tid på å bygge opp Colony 6.

Jeg fant noen oppdrag rundt omkring, men de fleste får jeg ikke gjort på grunn av den lave levelen jeg er på, så de får jeg jo ikke gjort før jeg kan hamle opp med monstre som er rundt level 85 pluss minus. :hrm: Tenkte jeg skulle løpe litt rundt og besøke tidligere steder for å finne unike monstre jeg kan ta og grinde litt samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...