Gormers Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Enda verre er det når du glemmer å hente tøyet fra vaskestasjonen som stenger 23:00 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Haha, da sliter du. Jeg har ofte opplevd at det ikke har tørket når jeg legger det på. Er ikke så veldig behagelig å sove med fuktig sengetøy. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kom hjem fra Amsterdam for noen timer siden. SAS hadde prestert å overbooke flyet vårt så bare 4 personer av følget på 28 kom seg hjem til Norge, meg inkludert. Resten kan se frem til lange arbeidsdager til uka for å innarbeide tapt tid. Men jammen lå ikke Xenoblade Chronicles her da jeg kom hjem. Det er da noe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Velkommen hjem Error. Fin tur og sett/opplevd mye? Takker (og til craxern også). Har sett mye ja, og Kina er helt annerledes enn man tror. Man hører så mange rykter som ikke en gang nærmer seg sannheten. Bildet jeg har av Kina nå er drastisk endret i forhold til det jeg hadde før. Også kult å kunne vite litt om det som kanskje er det viktigste landet i verden nå for tiden. Har også blitt en kløpper med chopsticks Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Var et 4 uker tilsammen ca. i Asia i sommer og greier fortsatt ikke håndtere spisepinner for fem øre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tssk, skuffende. Jeg klarer nesten å spise suppe med pinner allerede Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tror det kommer an på innstilling og hvor mye sushi man spiser. Jeg lærte å bruke spisepinner i Norge. Har også planer om en ganske ekstensiv rundtur i Kina, men det kan se ut som det må bli tidligst i 2013 da jeg allerede har planer om en langtur til Japan igjen neste år. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hva skjer med YouTube-embedding? Hahahaha, denne er fantastisk. Jeg elsker trailere som stjæler andre trailere. Endret 17. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva er dyrebutikk på engelsk? Pet shop? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Da blir det Taco til Middag og Heroes 6 på spillskjermen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nesten ferdig med litteraturoppgåva mi, som skal inn på onsdag. Berre fylle inn nokre kjeldehenvisningar. Første praksisdag i dag, òg - skal hjelpe til med fordjupingsemne-veileiing i morgon. All go with this job. Fekk til og med spelt litt meir Witcher 2 innimellom alt saman. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tssk, skuffende. Jeg klarer nesten å spise suppe med pinner allerede "I'll have the spring rolls please". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva er dyrebutikk på engelsk? Pet shop? Animal Store. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 @Spartapus: Velkommen hjem til deg også. Ble det noe magic mushrooms på deg i Amsterdam da? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nei...det kunne det jo blitt, for det var såkalte "coffee shops" på nesten hver gate, men jeg er aldri vært så interessert i å røyke noe som helst. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Skjer? Endret 18. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Seint hjemme fra jobb. Arkham Asylum nå, enn så lenge. Lurer på om Gamer kommer til å anmelde Battlefield 3! Kan bli veldig interessant å se hvor de står i denne debatten. Selv håper jeg de avstår. Hm. Ser redaksjonen valgte å svare på bare noen av spørsmålene. Jeg snakker om en artikkel på Pressfire. Endret 18. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Er ganske teit hvordan EA hele tiden skal vinkle og selge spillet som en COD-killer, sånn forøvrig. Endret 18. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 They're taking the hobbits to Isengard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå