Cloudemyx Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg husker ikke faktisk, med mindre jeg er litt mer nærmere 70 kanskje? Samme kan det være, har ikke støtt på noe veldig til vanskeligheter enda. Jeg er i den Hidden Machina Village, eller hva det nå heter der. Hvis jeg må være level 80 for å greie de siste bossene, så må jeg jo grinde. Eller ta noen achievements og oppdrag. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Father Of C And UNIX, Dennis Ritchie, Passes Away At Age 70At dette ikke blir lagt merke til av så mange viser vel hvor mye markedsføring har å si. Forøvrig må jeg nesten dukke hodet under bakken de neste dagene får å unngå å høre om hvor fantastisk batman er, før jeg får spilt det selv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Trodde du var kommet lenger. Du møter uansett på fiender senere som er sterke og som gir mye XP når du dreper og som samtidig ikke er så veldig vanskelig å drepe, så tror ikke du behøver å grinde så mye. Men for å ta sistebossen vil jeg anbefale å være minst level 80. Jeg tror jeg skal være litt feig og heller se bosskampen og slutten på youtube. Er ikke så nøye for meg å slå ham, jeg vil bare se hva som skjer. Edit: Da har jeg sett hele slutten. Endret 15. oktober 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Nyvasket TV og PC-skjerm. Det er som om jeg har kjøpt alt nytt. Haha, ser en video fra IGNhvor en fyr spør Siri i iPhone 4S spørsmål. Overraskende vittig og intelligent! Endret 16. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Godt med en kaldt dusj, men selvfølgelig er den eneste boksen jeg har som er komfortabel og ren. Er dressboksen min... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fredag spår han dommedag - igjen. ORLY? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg tror på det. Han kan ikke ta feil nå igjen. Det hadde blitt for dumt. Glad i dere alle. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xhEPLCF-SHg Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tilbake fra Kina, damn what a trip Uheldigvis er det skole igjen allerede i morgen og jetlag gjør meg litt surrete Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 令人愉快的 往后. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fredag spår han dommedag - igjen. ORLY? Jeg tror også på ham. Det er jo den dagen Batman: AC kommer ut, kan umulig være en tilfeldighet. 令人愉快的 往后. Du kan bruke Google Translate altså. ^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei nei, det er ren kunnskap. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Telefonsex når begge parter er redd for at noen hører dem. Ikke det mest erotiske i verden viser det seg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ni hao Zealuu og Nouse. Og dere andre. Jeg kan nok ikke imponere med så mye kinesisk personlig, ikke mer enn google translate i alle fall. "I ping shui" og "Mei dan" er omtrent det jeg kan Eller så fant jeg den perfekte kremen til Altemann på flyplassen i Hong Kong Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Velkommen hjem! Are you calling me a lamer? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Velkommen hjem Error. Fin tur og sett/opplevd mye? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Koselig å ha deg hjemme igjen Error. Håper turen ble bra! Jeg må sove nå. Ble ingen søvn i natt så må prøve å ta det litt igjen. Natta Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Faen jeg glemte å legge på sengetøy før i dag. Faen jeg hater å gjøre det når jeg er på vei i seng. Det er så unødvendig mye ekstraarbeid. ARGH! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ser din smerte AltF4. Værre når man har klett av seg, snur seg mot senga å så er det ikke sengetøy. All my hatred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå