Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tredje dagen i Amsterdam. Byen lever opp til ryktet som marihuana central; coffeeshops paa nesten hvert hjoerne og man lukter mye hasjroeyk. De vindusprostituerte har saa langt ikke vaert mye aa skryte av, men jeg tror ikke jeg var i det beste omraadet.

 

Ellers ble det sent i gaar og jeg har ikke helt i toppform i dag, men greit nok.

 

 

Lurte alltid paa om det var mulig da jeg var liten...det er det altsaa.

Lenke til kommentar

Jeg håper på å få rundet Xenoblade snart. Merker jeg er litt lei av spillet, til tross for at jeg er veldig glad i det. Jeg har spilt det i 93 timer elns og tror jeg er på vei mot finalen. Har inderlig lyst til å begynne på noen andre spill jeg har hatt liggende en god stund. Ikke bare har jeg spill, men jeg har også bøker. Begynte på den fjerde Harry Potter boka her i forgårs. Burde ha lest de jeg ikke har lest før, men fristelsen ble for stor og den syvende boka har jeg bare lest en gang. Elsker de bøkene, de slutter aldri å imponere meg. Fikk også Lord of Souls: An Elder Scrolls Novel i posten, så den må jeg begynne på en dag jeg har hele dagen til overs. Greide nesten ikke legge fra meg den første boka, så ser for meg at det blir det samme med denne.

Lenke til kommentar

Har omsider byrja på The Witcher 2 (venta, av røynsle, på Enhanced Edition, eller "2.0"). Great stuff. Kanskje litt enkelt på Normal, men SO MUCH ARR PEE GEE.

 

Og CDPR er, igjen, veldig flinke til å fange stemningen og humoren og hu og hei fra bøkene.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Rage er forsåvidt stapp fullt av referanser, hemmelige portaler til tidligere id-spill, folk og biler med logoer fra id-spill, achievements med puns på andre spill og mot slutten en fantastisk blåkopi av Half-Life 2-starten.

 

Oppdaterte til iOS 5 i dag. Ingen av appene mine vil fungere.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg håper på å få rundet Xenoblade snart. Merker jeg er litt lei av spillet, til tross for at jeg er veldig glad i det. Jeg har spilt det i 93 timer elns og tror jeg er på vei mot finalen. Har inderlig lyst til å begynne på noen andre spill jeg har hatt liggende en god stund. Ikke bare har jeg spill, men jeg har også bøker. Begynte på den fjerde Harry Potter boka her i forgårs. Burde ha lest de jeg ikke har lest før, men fristelsen ble for stor og den syvende boka har jeg bare lest en gang. Elsker de bøkene, de slutter aldri å imponere meg. Fikk også Lord of Souls: An Elder Scrolls Novel i posten, så den må jeg begynne på en dag jeg har hele dagen til overs. Greide nesten ikke legge fra meg den første boka, så ser for meg at det blir det samme med denne.

 

Hehe, jeg sitter litt med den samme tanken. Liker Xenoblade ekstremt godt, men begynner å bli litt lei nå. Er på vei til sistebossen akkurat nuh. Er spent på hvordan det går. Det som er kjipt er at det ikke er mulig å save, så hvis jeg ikke klarer den og slår av må jeg ta nestsistebossen på nytt igjen. Det har jeg ikke så veldig lyst til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...