Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mer Lakus, mer meg her. (Nei) Rage snart igjen selv her. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det virker for meg som om noen av dere her inne har studert norsk så jeg har et spørsmål angående en norskprøve i morgen. Hva er "Det moderne prosjekt"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Mer Lakus, mer meg her. (Nei) Rage snart igjen selv her. Hell yes. Kjøpte meg Rage i dag jeg og så om du er forever alone så spretter jeg inni deg. Oh, and BTW. Jeg har nå mottatt 8TB med lagringsplass. Fuck ye! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Finner det høyt offensivt at du skriver akkurat det samme her som du gjør til meg på Facebook. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg skrev det til deg først da. Og så delte jeg det med resten av verden her på det forlatte kosehjørnet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har i løpet av det siste året blitt veldig glad i spill i fysisk form, og en motstander av å piratkopiere. Men faen, jeg har jo ikke råd til å kjøpe alt jeg har lyst på! Har vel en liste med nesten ti Wii spill som jeg har lyst på, snart kommer jo også Zelda, Mario og Mariokart. 2300 i måneden er ikke nok til alt jeg vil ha + spill Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Drar til Amsterdam i morgen sammen med en gjeng fra jobben. Er selvfølgelig ivrig på å endelig få besøkt byen, men merker det tar på å gå rett fra full arbeidsuke til reise uten noen pause imellom, for så å komme hjem på søndag kveld og dra rett på jobb neste dag. Ser for meg at første dagen blir som vanlig for meg; alle skal ut og drikke seg fulle mens jeg egentlig bare tenker på hvor lenge det er til jeg kan sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Amsterdamn? Nigga, du kommer til å kjøpe horer og røyke pot. Don't deny it. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva ellers er det å gjøre i Amster? Hehe, åhh vi drar ditt for kunst. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nigga, du kommer til å kjøpe horer og røyke pot. Don't deny it. Ikke meg imot, men jeg vet ikke om det er noe særlig stemning for noen av delene i gruppen jeg reiser med, så jeg har ingen planer om det. Det blir uansett ikke siste gang jeg er i Amsterdam. Har allerede planlagt å besøke en swingers-club der til neste år med en venninne, og da ser jeg for meg at tonen blir mer utagerende. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nigga, du kommer til å kjøpe horer og røyke pot. Don't deny it. Ikke meg imot, men jeg vet ikke om det er noe særlig stemning for noen av delene i gruppen jeg reiser med, så jeg har ingen planer om det. Det blir uansett ikke siste gang jeg er i Amsterdam. Har allerede planlagt å besøke en swingers-club der til neste år med en venninne, og da ser jeg for meg at tonen blir mer utagerende. Pervert. bilde av Rose, hun er 20 men ser ut som 15, i love that. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skal til Bangkok med jobben i desember. Kommer til å ta av med 8-10 mannfolk jah. Julebord... :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 bilde av Rose, hun er 20 men ser ut som 15, i love that. I'd hit it. Repeatedly. Naked. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skal til Bangkok med jobben i desember. Kommer til å ta av med 8-10 mannfolk jah. Julebord... :!: Nå det høres ut som et julebord av det slaget man bare finner i det private. Vi pleier å ha det i Oslo. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg liker dette. http://www.youtube.com/watch?v=h3s19jjEeHE There were no winners in this race, only survivors! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 bilde av Rose, hun er 20 men ser ut som 15, i love that. I'd hit it. Repeatedly. Naked. Dude, hadde du vist hvor mye pics jeg har a hun... (450) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du burde lage en samletråd på forumet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Julebord. Jeg er den eneste mannen med nitten damer. Hele året. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 [/sub]estamp='1318452588' post='18435903']Julebord. Jeg er den eneste mannen med nitten damer. Hele året. Og access denied på samtlege? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Du burde lage en samletråd på forumet. I'd hit it. Så jævlig Endret 13. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå