lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som kan få klokken til å være tre nå? Jeg vil at Zealuu skal være ferdig på jobb og gi meg oppmerksomhet. Done. Im bored. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Sorry, no can do her var den 3 for lenge siden. Er det ikke noe liv her da. Hva gjør dere på lørdagskveldene? Endret 21. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sorry, no can do her var den 3 for lenge siden. Er det ikke noe liv her da. Hva gjør dere på lørdagskveldene? Sitter på ett gamer forum når jeg ikke har spillt ett videospill på ett halvt år. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Haha, jeg elsker spill men jeg har ikke spillt noe på leeeeeeenge All informasjonen om spill får jeg fra internett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har folk her noen planer utenom det å sitte på forumet? Her down under blir det en kveld med brak i Btw åssen er været hos dere? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har folk her noen planer utenom det å sitte på forumet? Her down under blir det en kveld med brak i Btw åssen er været hos dere? Jeg har sittet på forumet. Skal sitte på forumet. My finger is on the button! Jeg husker jeg lekte med Beyblades for lenge siden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sorry, no can do her var den 3 for lenge siden. Er det ikke noe liv her da. Hva gjør dere på lørdagskveldene? Hva er det du fabler om? Er du i Australia? På lørdagene spiller jeg poker, men kanskje jeg skal ha en date med Xboxen i dag istedenfor. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har nettopp kommet fra en forelesning, jeg. Lager omelett nå, etterpå blir det trening. Usikker på hva som skjer i kveld, muligens en øl eller to på en bar...Dead Space kommer jeg nok til å kose meg uansett hva som skjer, men det blir først i kveld. Liker ikke å spille mens det ennå er lyst ute. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sorry, no can do her var den 3 for lenge siden. Er det ikke noe liv her da. Hva gjør dere på lørdagskveldene? Hva er det du fabler om? Er du i Australia? På lørdagene spiller jeg poker, men kanskje jeg skal ha en date med Xboxen i dag istedenfor. Fabler ikke. Jeg er i Australia ja, eller nærmere bestemt Sydney. B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sorry, no can do her var den 3 for lenge siden. Er det ikke noe liv her da. Hva gjør dere på lørdagskveldene? Hva er det du fabler om? Er du i Australia? På lørdagene spiller jeg poker, men kanskje jeg skal ha en date med Xboxen i dag istedenfor. Fabler ikke. Jeg er i Australia ja, eller nærmere bestemt Sydney. B) Herer du Men at work? Jeg blir trist av røyksopp Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lolidude, hvordan kan du snart ha 1000 innlegg på et spillforum, når du ikke spiller? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lolidude, hvordan kan du snart ha 1000 innlegg på et spillforum, når du ikke spiller? Nybegynner spam fra de 3 første dagene. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe vi har en innrømmelse Nå skal jeg ut på byen og finne en isknuser og sitrus presse! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 UNDERHOLD MEG! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sorry kan ikke nå men skal lage drinker i kveld tenkte jeg:-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Sorry kan ikke nå men skal lage drinker i kveld tenkte jeg:-) Da sender du en til meg i posten? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kan jo prøve men vil ikke tro at den kommer seg så lang som til postkassa... må jo ha noe å drikke på veien:-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 You is be entartaining him! GTFO Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kunne altids prøve å sende deg en kenguru, men jeg vet ikke om jeg får den gjennom tollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå