Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært borte fra det store internett i en uke (eller mer...?) og får vite at vinnere av nobels fredspris er annonsert, Steve Jobs er død og at Rage viser seg å være nok en skuffelse innenfor FPS-verdenen. Masse action med andre ord

 

Hva har jeg ellers gått glipp av i SO og den store verden?

Lenke til kommentar

@Error: Rage er ganske kult faktisk, og med nvidia-kort funker det som regel bare jævlig bra. Jeg har faktisk ved flere anledninger tittet opp på himmelen frivillig eller ufrivillig og tenkt "faen så pent!". Dessuten er det innmari gøy å spille. Gode våpen og verktøy, lettfattelig og inkluderende bilkjøring, moro med å lage ting og jeg har ikke en gang begynt å prate om lyddesignet, nivået på stemmeskuespillerne er ikke annet enn fantastisk. Musikken like så, selv om den er litt lavmælt.

Lenke til kommentar

Litt misunnelig på de som spiller Xenoblade. Jeg bestilte litt for sent og må vente noen dager til før det blir sent. Men! nå er jeg uansett ikke ferdig med Dragon Age: Origins, som er oppslukende, og jeg begynte såvidt på Dark Souls her om dagen. Allikevel tror jeg ikke jeg klarer å ha Xenoblade liggende uten å prøve, og da er det fort gjort at det blir noe mer. Også kommer forbaskede Might and Magic Heroes VI i tillegg...

 

Jaja, jeg skulle rekke å få alt unnagjort før Final Fantasy XIII-2 kommer i februar neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...