AltF4 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 God morgen God morgen, ja. Hvordan behandler livet deg? Helt greit. Enn deg? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Helt greit. Enn deg? Joda, det går fremover her også. Er redd jeg må på Elkjip og handle kjøleskap i dag, eller komfyr, begge deler er utslitt og skriker etter utbytting. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjøp deg induksjon. Du kan koke opp vann på noen sekunder. At det er dyrt og at du trenger spesielle panner er en annen ting Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tror nok jeg nøyer meg med en noe rimelige løsning, jeg har som oftest tid til å vente. Og koke opp vann kan jeg da gjøre i en vannkoker om jeg hat hastverk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kok vannet kvelden før, så kan du bare varme det dagen etter! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Induksjon er elsk. Tenk langsiktig og kjøp induksjon! Husk at det er lovlig å prute i butikk. Du kan som regel få prutet ned noen hundrelapper. Ta gjerne varer fra utstilling eller med kosmetiske skader, om du ikke bryr deg om sånt da. De blir gjerne solgt svært billig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg stod og laget risgrøt nå ikveld. Tok pokker meg minst 10 min før det begynte å boble, og siden jeg hadde platen på fullt for å få det til å koke så fort som mulig ble grøten svidd. Om jeg skal ha meg en ny komfyr en gang går jeg for induksjon. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Enlighten me. Hva er induksjon? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hmm. Tropa de Elite 2 på kino i helga? What?! Hvor! Enlighten me. Hva er induksjon? http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_cooker Kort sagt: Kjelen blir varmt, ikke plata. Det er fantaschtiskt. Edit: Æsj, jeg angrer på endringen av visningsnavn. Skikkelig råkult og edgy for noen uker siden. Unødvendig og teit i dag. Endret 8. oktober 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Rage er jaggu meg nydelig! Litt sånn at jeg føler jeg får sand i tenna. Får ikke helt den store følelsen av selve spillinga enda, men det kan være dagsformen. Bestilte meg også optiker-time i dag, skal kjøpe meg nye briller. Spennende! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nye briller ja. Det burde jeg få slengt meg på snart og. Takket være jobben min er det umulig å se noe gjennom de jeg har nå om det er sol ute. Lurer derfor på om jeg skal kjøpe to par. Ett for jobb og ett for bruk ellers. Men det koster så goddamn mye penger Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Hmm. Tropa de Elite 2 på kino i helga? What?! Hvor! Bergen Kino... Rett nok i KP7, som ikkje er gigantisk - men dei har iallefall syningar. Endret 8. oktober 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nye briller ja. Det burde jeg få slengt meg på snart og. Takket være jobben min er det umulig å se noe gjennom de jeg har nå om det er sol ute. Lurer derfor på om jeg skal kjøpe to par. Ett for jobb og ett for bruk ellers. Men det koster så goddamn mye penger Er ikke det noe arbeidsgiver kanskje kan sponse deg med? Jeg vurderer å be dem pusse opp de jeg har og sette i nye glass i dem samtidig som jeg kjøper meg nye. får høre hvor mye det vil kose, jeg elsker nemlig de jeg har nå, og etter alle de åra jeg har hatt dem er jeg fortsatt ikke lei dem, noe som er smått utrolig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bergen Kino... Rett nok i KP7, som ikkje er gigantisk - men dei har iallefall syningar. Visste bare ikke at den var på kino nå. Lett en film jeg skal få med meg neste helg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Awesomeness. Endret 8. oktober 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er lovleg seint, då, har vore DVD-rips på nett i eit halvt år... Men kino er meir koz. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fikk Dark Souls i dag, får vel forberede meg på dø ganske mye. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg burde også kjøpe Dark Souls... Men må også bestille Skyrim og BF3, pluss at jeg har lyst på Xbox gullmedlemsskap. Har ikke penger til dette :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Det er lovleg seint, då, har vore DVD-rips på nett i eit halvt år... Men kino er meir koz. Hjelp. Sist jeg hørte noe om filmen var den fremdeles noen måneder unna lansering anywhere. Men nå vet jeg hva jeg skal se på i kveld. Hvordan føles det å ha bidratt til piratkopiering? For ordens skyld kan jeg vel nevne at jeg kommer til å bestille filmen også. Ganske sikkert iallefall, har jo ikke sett den enda. Edit: Siden alle ble stumme tok jeg det like så greit vekk igjen. Endret 8. oktober 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå