Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fordi jeg hjalp han emd et IT problem Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 @Bundy: KP? @Gormers: Det går på behandlingen av meg som ansatt opp mot behandlingen av folk som ikke er ansatt men ønsker å bli det. Og et par andre ting jeg skal ta med sjefen og verneombudet før jeg tar det med andre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) OK. Du får ikke hjelp fra meg igjen Jeg skal gjøre slik du gjør, heretter. Endret 6. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Wat? Jeg lurte på hva KP skal bety. Og jeg sa takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Wat? Jeg lurte på hva KP skal bety. Og jeg sa takk for hjelpen. Kvalitetspoeng. Ikke kom hit, å si du er MOD. Og ikke vet hva det er.... Det er greit, jeg skal huske det. Endret 6. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kev, eg er skuffa. Hadde verkeleg trudd du skulle legge deg i sela for å verte eit betre, og reinare (KREMT) menneske no. >_> Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sol og varme i nord i dag yay! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sol og varme i nord i dag yay! Du får bare nyte det. http://www.yr.no/nyheter/1.7822254 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hey nouse4aname, hvor langt er du på Xenoblade? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har ikke fått spilt så mye de siste dagene, men er så å si ferdig i Eryth Sea og skal til Prison Island nå. Du da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg gjør sideoppdrag i Alcamoth og litt andre steder. Har en hel haug, siden hver gang jeg ble ferdig med ett, fikk jeg 3 nye. Endret 6. oktober 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hehe, samme her. Har gjort de fleste nå tror jeg. Men det er en fyr jeg ikke finner igjen, så får ikke fullført et av sidequestene. Alcamoth minnet meg om Citadel i Mass Effect, selv om de egentlig ikke er like i det hele tatt. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vil bare anbefale Vindictus som er et F2P mmo i open beta nå. Latterlig kult. Combo basert slåssing ala forenklet tekken er særdeles kult i et MMO. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Wat? Jeg lurte på hva KP skal bety. Og jeg sa takk for hjelpen. Kvalitetspoeng. Ikke kom hit, å si du er MOD. Og ikke vet hva det er... Er det plusser du er ute etter? For all del, skal ikke nekte deg det om du føler verdens minst matnyttige funksjon gir deg stor e-penis. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hmm. Tropa de Elite 2 på kino i helga? "Denne Poesie ... er baaret på Folkets Læber lige ned til vore Dage og afgiver i sin rene Skjønhed det bedste Bevis for det stærke, indre Liv, der har været ført i Stuerne under Fjældene, i de trange, afstængte Dale, og navnlig for den vakkre Troskab, hvormed Nordmanden i hine mørke Aarhundreder hang ved sin gamle Skat af Digt og Sang, som ved Alt, hvad Fædrene havde holdt i ære." Litteraturhistoria var meir serious business før. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Kev, eg er skuffa. Hadde verkeleg trudd du skulle legge deg i sela for å verte eit betre, og reinare (KREMT) menneske no. >_> Jeg er en elendig person, deal with it. Kom ikke på noe annet å skrive heller der og da. Endret 6. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Den første tanken min når alarmen gikk idag tidlig, var en erketypiske Neeeeeiiiiiii. Jeg var er svært demotivert for å jobbe idag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 God morgen God morgen, ja. Hvordan behandler livet deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Eg skal bake bagels i dag, etter å ha lokka Detectable til å gje meg oppskrifta si. Ååååh, ferske bagels til kvelds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå