Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var lansert i Noreg, men neppe med mykje merksemd. Eg trur ein stor del av grunnen til at eg har den er fordi mitt faderlege opphav i 1993 brukte ingeniørutdanninga si til å vektig erklære at "Sega er betre", før han kjøpte en Mega Drive og aldri såg seg tilbake. :p

Hoppa over Saturn, då, men når eg byrja mase om ein Nintendo 64 fekk eg vite at "Sega held på å lage noko mykje betre." Haha.

 

Både Dreamcasten og Mega Driven funker for øve framleis. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

inb4 altf4 sier "god morgen" :ph34r:

 

Jeg har vært våken i flere timer alt.

 

FORT! Noen som kan fortelle meg hvorfor Paint insisterer å skrive ut bilder på 2 A4-ark? Selv om jeg reduserer størrelsen på bildet med 75% kommer det ut på to ark. Sitter på jobben og lar barna leke med egne bilder men det er jo klin umulig å få det på veggen når litt av bildet er midt på det ene arket og resten av bildet er på midten av det andre arket.

 

Skjer også når man bare tegner uten å laste opp bilder først.

Lenke til kommentar

inb4 altf4 sier "god morgen" :ph34r:

 

Jeg har vært våken i flere timer alt.

 

FORT! Noen som kan fortelle meg hvorfor Paint insisterer å skrive ut bilder på 2 A4-ark? Selv om jeg reduserer størrelsen på bildet med 75% kommer det ut på to ark. Sitter på jobben og lar barna leke med egne bilder men det er jo klin umulig å få det på veggen når litt av bildet er midt på det ene arket og resten av bildet er på midten av det andre arket.

 

Skjer også når man bare tegner uten å laste opp bilder først.

Men du har enda ikke sagt "god morgen etc"

 

 

I know you :D

 

edit: wtf jobber du som? :O

 

I barnehage?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har vært våken i flere timer alt.

 

FORT! Noen som kan fortelle meg hvorfor Paint insisterer å skrive ut bilder på 2 A4-ark? Selv om jeg reduserer størrelsen på bildet med 75% kommer det ut på to ark. Sitter på jobben og lar barna leke med egne bilder men det er jo klin umulig å få det på veggen når litt av bildet er midt på det ene arket og resten av bildet er på midten av det andre arket.

 

Skjer også når man bare tegner uten å laste opp bilder først.

Kan det være noe med utskrivsinnstillingene kanskje?

Lenke til kommentar

inb4 altf4 sier "god morgen" :ph34r:

 

Jeg har vært våken i flere timer alt.

 

FORT! Noen som kan fortelle meg hvorfor Paint insisterer å skrive ut bilder på 2 A4-ark? Selv om jeg reduserer størrelsen på bildet med 75% kommer det ut på to ark. Sitter på jobben og lar barna leke med egne bilder men det er jo klin umulig å få det på veggen når litt av bildet er midt på det ene arket og resten av bildet er på midten av det andre arket.

 

Skjer også når man bare tegner uten å laste opp bilder først.

Reduser sideantallet?

 

Er ikke vanskelig, btw.

 

Hatt samme problemet selv, selv om standard er satt til 1.

 

Sett den greia, uhm... Page range ? Til 1?

 

eller number of copies.

 

Husker ikke åssen det er på gammel windows, men du skjønner det når du ser på skriverinstillingene.

 

Jeg har engelsk windows xD

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Var ute i Asker sentrum i går for å være vitne ved en brukthandel. En kamerat av meg kjøpte en bærbar Mac av noe slag fra en gutt på - tja - 13-14 år maks. Forståelig nok hadde han med seg faren sin, som kunne fortelle at maskinen kostet 40000 ny for fem år siden. Jaja, tenkte jeg, denne faren kniper ikke på julegavene. I tillegg kunne gutten opplyse at han omtrent ikke hadde brukt maskinen. :roll:

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...