Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ahahaha... hyggelig :p

Jeg tenker at homofili er - eller burde være - så hverdagslig nå at det ikke lenger er nødvendig å gjøre noe større poeng ut av at noen ikke er heterofile. Vi vet at en gitt prosent av menneskheten er og alltid vil være homofil så jeg synes ikke det er mer oppsiktsvekkende å møte en homofil enn en rødhåret. Faktisk tør jeg gjette på at det er langt flere homofile enn rødhårede. Den eneste grunnen til at det kan være kontroversielt i utgangspunktet er irrasjonelle tabuer og forbud, som vi med fordel kan la gå i glemmeboka så fort som mulig.

De aller fleste antar at en er hetero, så det blir somregel nødvendig for min del å si det eksplisitt (tydeligvis :p ), hvis jeg føler for at noen skal få vite.

 

Selv er jeg tiltrukket av jenter i 99% av tilfellene og blir ofte tolket som heterofil, men så er det en og annen av samme kjønn som tiltrekker meg og vips så skal folk på død og liv kalle meg bifil, og så er jeg stemplet som en person som er like tiltrukket av begge kjønn og dermed blir mannlige venner plutselig pinlig berørt og ukomfortable til tross for at vi alle tafset på kvinnelige strippere kvelden i forveien. Irriterende.

http://www.youtube.com/watch?v=ajR9PLvN73k

 

 

Jeg er ikke ute av første by av Xenoblade enda engang, men synes musikken der er fantastisk ja.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra zavvi ja, og selv om det ikke var pakket som gave og var over 200kr ble jeg ikke engang nødt til å betale mva.!

Riktignok har jeg veldig lite tid til spilling den måneden her, men jeg er glad jeg kjøpte det. Selv om det nå gir meg lyst til å kjøpe en classic controller. :p

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Denne er helt sann, og skjedde på Facebook for en liten stund siden:

 

Jeg trodde en gang at min tro var noe jeg kunne tro på .. Men det viste seg at min tro på troen, var det det første jeg trådde gjennom. Da jeg først tredde inn troens 'PARADIS' ...

Beklag intet Erik ..

Du er GUD for meg.

Ikke legg mye i det..

Men du er ekte..

*Beklag INTET! ..

*tredde inn i tro..

trodde en tredde inn i ..

Ta god fart, før du hopper i det! I am 'PHUN* .. :p

 

http://www.makersmark.com/

En stjenste!

JEgskeli ut helt nå..

HELt.

Men smak på denne: http://www.makersmark.com/

Kjøpt den på ollet.

Kjlj ned ogdrikk.

.drekii spnt før, mnne faen..

Smak på denne!

 

Tror jeg lar være det gitt.

Lenke til kommentar

En venninne vil at vi skal dra til Nederland sammen neste år for å besøke hva som sannsynligvis er Europas største swingers-klubb, med gjester fra hele verden. Jeg har mer eller mindre sagt ja til det, og jeg kjenner nervene begynner å melde seg allerede. :ohmy: Men når alt kommer til alt så er jeg mer redd for å leve et kjedelig liv enn å ha sex med en masse tilfeldige mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...