Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har litt vanskeligheter for å nevne det sånn nonchalant hvis det skulle passe å å nevne det i en samtale (muligens fordi det er så mange som har tatt det som et _sjokk_), men hybelkompisen, venner, nær familie osv vet. Og så står det på facebook så da vet vel studentvenner.

 

Du tror ikke det å nevne eventuelle fetisher på en profilside kanskje vil innskrenke antallet potensielle interesserte da :p ?

 

Ikke så veldig mange bifile på gaysir riktignok. Overraskende mange hetero.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer vel ann på om du vil ha forhold, eller fuckdates? :D

 

 

Joa, var litt sjokk ;)

 

Uansett, skriv mer om deg selv da?

 

Lols, syngte tydeligvis med en australier over skype for noen dager siden. Gruppechat, alså vi var vel 7 stk

 

 

Og jeg husker ikke hva jeg har gjort :cry:

 

alså, folk fra irc som jeg henger med oftest. Scheisse!

 

De oppfører seg ikke annerledes, annet enn at de liker meg mer.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Begge kan være gøy, så det blir nok ikke enten eller. :-)

 

Okey, jeg får se an.. når jeg har tid, for nå burde jeg vel legge meg straks :p

 

Og nå blir du mobbet for det? Det kan være gøy å bli full over nettchat, det burde jeg prøve igjen...

Nei, blir ikke mobba for det. Men tenker jo selfølgelig på hva jeg kan ha sagt uansett.

 

Lol, kanskje du kan bli med. En stk drita bundy, en stk drita australier, også en full danske, og muligens en svenske, og noe amerikanske folk og noen engelske, good fun :D

 

 

PUT ANOTHER SHRIMB ON THE BARBE!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Achievement unlocked - spillehelg. Gjorde knapt nok noe annet enn å sove, spise og spille Dragon Age: Origins. Rundet 20 timer nå og fortsatt like oppslukt. Det er som om livet blir mer meningsfylt når man holder på med et stort og tidkrevende spill, og det minner meg på hvorfor jeg fortsatt holder på med denne hobbyen i utgangspunktet. Det kan være lett å glemme det oppi all middelmådigheten.

 

Nå begynner også spørsmålet om hvem jeg skal ha på laget å melde seg. Så langt har jeg hatt Morrigan og Alistair som faste og rullert Sten, Zevran og Adolf (hunden) mellom de forskjellige scenarioene. Nå har jeg fått Shale på laget i tillegg, som jeg tenkte å rullere inn så snart jeg er ferdig med Brecilian Forest. Skal jeg følge rutinen er det da Zevran som skal ut, men jeg liker ham såpass godt ("when was the last time I slipped my hand into some dark hole...") og han er den eneste roguen jeg har, så det kan gi mer mening å bytte ut Alistair, som fyller noenlunde samme rolle taktisk som Shale.

Lenke til kommentar

Grunnet mangel på internett møtte jeg og romkompisen opp til skolen for å sjekke timeplanen kvart på ni, og første time er ikke før 12. LAAAME!

 

Har lest ferdig World War Z, den var fantastisk, og er nå i gang med Fear and Loathing in Las Vegas. Når jeg er ferdig med den venter The Road på kommoden.

Og for disse tre bøkene betalte jeg litt over hundre kroner totalt. Ikke vanskelig å fornye lesegleden med slike priser. At vi ikke får nett før 17. oktober hjelper også.

Lenke til kommentar

Skal jeg følge rutinen er det da Zevran som skal ut, men jeg liker ham såpass godt ("when was the last time I slipped my hand into some dark hole...") og han er den eneste roguen jeg har, så det kan gi mer mening å bytte ut Alistair, som fyller noenlunde samme rolle taktisk som Shale.

 

Shale er - reint mekanisk - ein mykje betre tank enn Alistair, men kven du har med deg kjem jo til sjuande og sist an på kven du har lyst til å småprate med medan du er på eventyr (sjølv om det er litt bortkasta å ha både Shale og Alistair med stamstundes). Shale er òg fin som tank om du skal vere ond/sosialdarwinist - han bryr seg ikkje.

 

Litt rart at du berre har Zevran som rogue. Du tok med deg Sten, men ikkje Leliana? :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Shale har alltid vært min favoritt-karakter i DA:O. Spesielt historien bak hvem Shale faktisk er.

Female Dwarf. Seriøst!

 

 

Sten har jeg aldri likt. For... kjedelig, og jeg har vanligvis hatt rolla som crazy-guy-with-big-weapon i gruppa. Enten som Arcane Warrior eller riv ruskende gærn berserker.

Speaking of which, jeg har ennå ikke klart å få i gang en romanske med Zevran. Kunne sikkert klart det om jeg prøvde men... Ugh... Får frysninger. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg tenker at homofili er - eller burde være - så hverdagslig nå at det ikke lenger er nødvendig å gjøre noe større poeng ut av at noen ikke er heterofile. Vi vet at en gitt prosent av menneskheten er og alltid vil være homofil så jeg synes ikke det er mer oppsiktsvekkende å møte en homofil enn en rødhåret. Faktisk tør jeg gjette på at det er langt flere homofile enn rødhårede. Den eneste grunnen til at det kan være kontroversielt i utgangspunktet er irrasjonelle tabuer og forbud, som vi med fordel kan la gå i glemmeboka så fort som mulig.

 

Jeg stiller også spørsmålstegn ved relevansen av å operere med kategoriene hetero, homo og bi i det hele tatt. Fra et vitenskapelig ståsted er det nyttig med termer for å klassifisere forskjellige psyker, men med mindre man forsker på seksualitet mener jeg det er bortkastet å bruke tid og energi på å vurdere hvilken høyst teoretisk bås man selv eller andre hører hjemme i. Er man tiltrukket av en person så er det ingen grunn til å tenke på noe annet enn hvordan man skal få den personen i senga; det virker meningsløst å henge seg opp i personens kjønn og hva det måtte bety for om man skal kalle seg det ene eller andre. Selv er jeg tiltrukket av jenter i 99% av tilfellene og blir ofte tolket som heterofil, men så er det en og annen av samme kjønn som tiltrekker meg og vips så skal folk på død og liv kalle meg bifil, og så er jeg stemplet som en person som er like tiltrukket av begge kjønn og dermed blir mannlige venner plutselig pinlig berørt og ukomfortable til tross for at vi alle tafset på kvinnelige strippere kvelden i forveien. Irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...