Licht Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Torchlight er jo awesome. Eit Diablo 1 for ein ny generasjon (nedovernedovernedover). Endret 1. oktober 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg avslo det. Sto det skulle koste 400 MP men de krevde 1200 så da kan det være det samme. Ja, jeg kjente faktisk et snev av glede over at Diablo 3 snart kommer. Litt sært. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Torchlight 2 og Grim Dawn er òg spanande, men ein får håpe dei har såpass med timing at dei unngår Q1 2012... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det burde de skal de ha noen sjanse til å loote folk for penger. Noen må forresten vekke Billy Joe Armstrong. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen må forresten vekke Billy Joe Armstrong. Hvorfor? For 6 timer siden var jeg trøtt som bare det, men nå derimot er jeg ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Derfor: http://open.spotify.com/track/3ZffCQKLFLUvYM59XKLbVm Also: http://www.youtube.com/watch?v=kNDaOFQ6g2I Endret 1. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ah. Tror jeg skal begynne på noen av de bøkene jeg har på dataen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg må komme over hele den tingen med generell ineffektivitet og prokrastinering av skolearbeid, og også få spilt mer av Xenoblade. Har ikke prøvd japansk dub, da britisk/australsk dub er såpass sjarmerende at jeg ikke gidder uansett (uansett er jeg nok for lat til å sitte og lese undertekst hele tiden) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg merker jeg går litt amok på Steam nå som jeg fikk bankkort i dag Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nå til dags dukker jo nesten alle spill du kunne hatt lyst på på steam, opp som en del av en humble indie bundle Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Torchlight er bra! Men pass dere for dungeon nr. 2. Den varer evig viser det seg :/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Nå til dags dukker jo nesten alle spill du kunne hatt lyst på på steam, opp som en del av en humble indie bundle Kjøpte den tidligere i dag Har Torchlight fra før av. Endret 2. oktober 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lest The Book of Three, den første boken i The Chronicles of Prydain serien. Fantastisk bok, men slutten var litt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det Ble faktisk Torchlight på meg, lå i senga i dag og gadd ikke stå opp - og Half-Minute Hero SMNC er litt vanskelig. Torchlight er faktisk ganske kult, selv om det er litt tynt og har litt dum UI. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes det er litt morsomt at det er reklamer for Vi Menn på gaysir.no Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes det er litt morsomt at det er reklamer for Vi Menn på gaysir.no Så du henger på gaysir? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vil du se profilen min ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så selvsikker/vågal er jeg nok ikke. Du kan gjerne komme med forslag til oppdatering av profiltekst da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Uhm, den slo litt tilbake.. Veit ikke åssen man tiltrekker menn, men skriv noe mer utfyllende om hobbyene dine? Også mer om deg selv generelt? Also, nå må jeg bare spørre. Er du ute av skapet sosialt sett? EDIT: I know! List opp noen fetisher! Jeg trodde i allefall de fleste var bifil Endret 3. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå