Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er vanskelig å være slem generelt sett selv, min kvinnelige Shepard i Mass Effect-serien er ei begge, allikevel har hun tatt enkelte avgjørleser på den gode siden av saken.

 

Når jeg var mindre var selv det å gå i fra en chocobo midt i ødemarka i FF vii tungt for hjertet.

Helg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fantastiske scriptet i Dragon Age: Origins begynner å "virke", dvs. jeg begynner å forholde meg til karakterene som faktiske mennesker og utvikle følelser for dem, på godt og vondt. Det er ikke mange spill som klarer å gjøre det med meg.

 

Rent teknisk synes jeg - som jeg ble advart om - at PS3-versjonen sliter. Jeg synes problemene er så betydelige at det er rart PS3-versjonen fikk såpass lik score som PC-versjonen av anmelderne. Jeg får lag nesten hver gang jeg kommer i kamp, når det er mye som skjer hender det musikken forsvinner i et halvt sekund (det kan skje flere ganger på rad) og det hender karakterenes stemmer "henger" slik at teksten dukker opp før de får snakket og første halvdel av setningen forsvinner. Jeg har aldri spilt et PS3-spill med så mye teknisk svikt og det virker klønete for en så stor tittel.

Jeg har det på PS3 også. Jeg opplevde samme problemene som du, men mest at musikken blir borte. Jeg tok en sjekk om PC'n min greier spillet, men nå husker jeg ikke resultatet av den testen. Jeg greier nesten aldri være slem, får dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall greit å vite at det ikke er noe feil med min kopi eller PS3en.

 

Usikker på om 360-versjonen er mer optimalisert. Bayonetta var forferdelig mye dårligere på PS3 enn 360.

 

360 er den beste konsollen for DA:O, men framleis med eit par manglar ein ikkje har på PC.

 

Morrigan er sutrete og har den verste mage-specen i verda, men sistnemnte kan ein iallefall fikse med namn.

 

Jeg syns det tapte seg veldig etter at jeg trykka "New game".

 

HERESY.

 

Held forresten på å laste ned The Witcher 2 no. Gjetta riktig når eg tenkte det var verdt å vente på ein Enhanced Edition av dette òg (som heiter "2.0" denne gangen).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg falt aldri for Morrigan, kommer vel aldri til å gjøre det heller. Får lyst til å spille det igjen, men må fortsette på Xenoblade. Klokket inn 35 timer i dag tidlig.

 

Du spiller så fort. Prøver å ta deg igjen, men det går ikke :p Ellers digger jeg kampsystemet i Xenoblade. Men må si at det er en vanvittig masing på folkene mens kampene pågår. Alle tyter i munnen på hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...